FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
vraag eens 5 ton T00L .... wellicht dat Legion dan daar een flinke bonus kan krijgen en weer kan vertrekken naar ons Wink
VERKOPEN!

Bostoen heeft idd zeer goede stats, maar hij komt op mij nogal dom over. Ik denk dat bij hem 'de voetbalintelligentie' ontbreekt.

Voorbeelden uit verschillende wedstrijdverslagen:
- een korte pass snoeihard op borsthoogte naar Milad Acda, die vervolgens de bal op onovertroffen wijze weet aan te nemen.
- 4 minuten lang achter elkaar dribbelen zonder de bal af te geven.
- helemaal naar voren dribbelen en vervolgens een lange pass geven over 50 meter terug naar Hemmo Beukman.

Ik weet het niet, hoor, met die Bostoen.
Denk er nog maar eens goed over na trainer!
Moet je nagaan. En dat met bijna geen kracht en speed. Ik dribbel iedereen eruit.
Vanmiddag op de training nog ff 10 rondjes om Acda heengedraaid
Legion Wrote:Alles is te koop TOOL dat weet je. Of heet je stiekem Abramovich?

Speel ik trouwens zaterdag? Dit ivm fitnesstraining. Hoor het graag ff van je.

Weet ik nog niet. Die gegevens staan op m'n pc thuis, dus info volgt vanavond.
Legion Wrote:Vanmiddag op de training nog ff 10 rondjes om Acda heengedraaid

Da's precies wat ik bedoel! Het lijkt mooi, maar het leidt nergens toe.
Na die 10 rondjes heb ik op strength en tackling tegen de vlakte gewerkt.

Dan kijk ie je weer aan met die domme glazige blik van hem of ie wil zeggen: "Hou nou toch op, man, laat mij lekker dribbelen!"
Ik neem aan dat de coach nu gaat ingrijpen. Wij houden niet zo van arrogante personen binnen FC CT. IK verwacht dat je dit weekend voor straf naast 'de klop' mag gaan zitten
'De Klop' mag Milad's schoenen nog niet eens poetsen. Dat noemt zich een centrale middenvelder......nog geen goal en zelfs niet eens een assist achter zijn naam. Eerst maar eens evenveel assists als Milad 'Materazzi' Acda, dan praten we verder.
pffff.... ons Milad kan ook alleen opstomen omdat hij weet dat er een onneembare vesting achter hem in de goal staat. In de competitie nog geen goal doorgelaten...
Real Madrid allures hiero...
Niets presteren maar wel sterallures hebben...
Mukkus Wrote:'De Klop' mag Milad's schoenen nog niet eens poetsen. Dat noemt zich een centrale middenvelder......nog geen goal en zelfs niet eens een assist achter zijn naam. Eerst maar eens evenveel assists als Milad 'Materazzi' Acda, dan praten we verder.

Hohoho, wat is dat toch voor een minzame taal over de klop :|

Hartstikke goeie gozer!! Dat ie nou toevallig sterspeler van het team is daar kan ie toch ook niks aan doen. Moeten de anderen maar wat beter hun best doen, vertelde ie me gister toevallig nog.
Nu moet ik als tutor van M. Acda even optreden: Ik begeleid hem namelijk, ook al heb ik dezelfde leeftijd. Ik heb namelijk een hogere volwassenheidsfactor. Daarom zorg ik in de komende weken ervoor dat Milad weer in het gereel komt.Dit zal eventjes duren, maar het komt goed, heren. Gun mij even de tijd en hij weet weer dat hij een linksback is. Die simpel weg de bal moet afpakken en weer inleveren. Een assistje is niet je taak, maar wel leuk om mee te pakken.

Wat dan weer niet inhoud dat de spreekkoorlijke "Klop" de bal moet ontvangen. Er spelen namelijk 11 FC CT-ers tegelijktijd op het eld, die elk hun eigen taak hebben. Die moet naar behoren worden uitgevoerd. zodra dit niet gebeurd dan mag dat worden gemeld tijdens de wedstrijd en de teamtrainingen. Maar niet op een (semi) open forum.

Kortom: Kusje op het zand erover en jullie zijn weer vriendjes. Daarna mag Milad zich even melden bij ome Giel. :wink:
Legion Wrote:Ik neem aan dat de coach nu gaat ingrijpen. Wij houden niet zo van arrogante personen binnen FC CT. IK verwacht dat je dit weekend voor straf naast 'de klop' mag gaan zitten

Volgens mij wil Mukkus gewoon een keer voor je staan, ipv achter je
Geen wonder dat die Eddie 'the Eagle' Kloppenberg geen bal raakt:
[Image: Eddie_the_Eagle_Edwards_t.jpg]
Die kan nog geen bal van een doelpaal onderscheiden.

@Joep Segeren: Die zo slecht, dat zelfs zijn coach hem negeert.

@Giel van de Poel: Idd. wel een hogere volwassenheidsfactor, maar op zijn 17de nog geen schaamhaar, daarom douchte ie ook niet na de wedstrijd. Op de fiets in zijn voetbalkleertjes naar huis.

@Tool: Hoi, coach!
Kijk, het gaat steeds beter met de teambuilding....
Met de kans dat hij zeer gefucked raakt, maar ik moet het kwijt....
Bovenstaande foto lijkt erg op 1 van de forummers.....

Er is natuurlijk maar 1 vedette hier en dat is Onno. Heeft weer ff flink getraind op afwerken(zowel op het trainingsveld als erbuiten).
Dus als jullie pannenkoeken nou eens een normale bal in de voeten speelt bij mij, dan ros ik ze er wel in.
Onno heeft als tweede voornaam 'Zel' of niet?
Quote:@Giel van de Poel: Idd. wel een hogere volwassenheidsfactor, maar op zijn 17de nog geen schaamhaar, daarom douchte ie ook niet na de wedstrijd. Op de fiets in zijn voetbalkleertjes naar huis.

Ik zei het al heren, het gaat even duren.
Mukkus Wrote:Onno heeft als tweede voornaam 'Zel' of niet?


Wat een klote voornaam heb ik gekozen.
Of was het nou 'Dig'? :-k

Ik ben zo slecht in namen....
Mukkus Wrote:Of was het nou 'Dig'? :-k

Ik ben zo slecht in namen....

Schei uit, Bosnische, muzikale schapeneukert!

De vedette van dit team gaat ONNOemelijk veel goals maken dit seizoen.
Schaap?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.jeukiboek.be/images/onno.BMP">http://www.jeukiboek.be/images/onno.BMP</a><!-- m -->
Ik wil hierbij The Zumba Lips even feliciteren met zijn eerste goals in dienst van CT! =D>
heeeey, en ik dan? :letitallout:
Jij hebt het ook goed gedaan, ondanks je dubbele achternaam :wink:
Eindelijk laat het centrale middenveld zich eens zien. Bravo mannen. En als de klop zodadelijk ook nog eens los gaat dan is er geen houwen meer aan. :o
Vietjes Wrote:Eindelijk laat het centrale middenveld zich eens zien. Bravo mannen. En als de klop zodadelijk ook nog eens los gaat dan is er geen houwen meer aan. :o

Laat de Klop voor het carnaval wat zien?
Erna zal hij wel weken nodig hebben om te herstellen.....,
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Eindelijk laat het centrale middenveld zich eens zien. Bravo mannen. En als de klop zodadelijk ook nog eens los gaat dan is er geen houwen meer aan. :o

Laat de Klop voor het carnaval wat zien?
Erna zal hij wel weken nodig hebben om te herstellen.....,
:wink:
dank marsh, ben blij met mijn eerste goals in dienst van Fc CT... Er zullen er spoedig meerdere volgen.
volgende week speelt RAFC de finale van de beker van België :lol:
ok heb net even onze situatie goed bekeken. We staan gedeeld eerste met Older maar hebben een behoorlijk beter doelsaldo (+9!). Aankomend weekend moeten we tegen een bot-team (VV Groningen).

De week erop moeten we tegen FCU. FCU is wel een human controlled team. Echter de kwaliteit laat behoorlijk te wensen over. Er zitten een stuk of 5 man in die daadwerkelijk iets kunnen en verder is het echt prut. Bovendien zijn er mensen met een dramatische fitness (1% en 9% bijvoorbeeld) waarvan ik denk dat ze of inactief zijn of het niet helemaal snappen. Conclusie ook tegen hun hoeven we niet in de beste opstelling te spelen.

Daarna dus DE wedstrijd tegen OLDER. Older heeft een aardig goed team dat behoorlijk te vergelijken is met de onze. Wel een redelijk krappe selectie maar de fitness van de meesten ziet er redelijk uit dus dat hoeft niet veel problemen op te leveren, bovendien is elke positie gewoon bezet met een redelijke tot goede speler. Het lijkt me dus ook van essentieel belang dat in deze wedstrijd de beste spelers opgesteld gaan worden en dat al deze mensen op 100% fitness zitten! Dan maar even een dagje iets minder trainen maar het kan ons wel naar de eredivisie brengen.

Misschien slim om ook alvast wat te filosoferen over de tactiek. Persoonlijk denk ik dat de 4-4-2 die we normaal spelen niet slecht is. Hun spitsen zijn redelijk maar met 4 verdedigers moeten we die zeker kunnen stoppen. Bovendien is een gelijkspel al voldoende voor ons dus ik denk dat een 3-4-3 of 4-3-3 onnodig is omdat we niets hoeven te forceren.
helemaal mee eens Mac.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37