FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Eens
Goed verhaal Mac. Ik hoop dat de coach wat sneller die belangrijkste opstelling bekend zal maken.
Verder vraag ik me wel 1 ding af. Op onze hoofdpagina staat een link naar dit forum. Wij beschrijven hier alle tactieken etc. Lijkt me simpel voor hun om ff naar de site te surfen en te zien hoe we gaan spelen.
Eens, dus de Klop speelt niet?
Als die pot persé verloren moet worden niet nee. De Klop gaat deze pot schitteren dus 90 minuten opstellen lijkt me verstandig
Legion Wrote:Goed verhaal Mac. Ik hoop dat de coach wat sneller die belangrijkste opstelling bekend zal maken.
Verder vraag ik me wel 1 ding af. Op onze hoofdpagina staat een link naar dit forum. Wij beschrijven hier alle tactieken etc. Lijkt me simpel voor hun om ff naar de site te surfen en te zien hoe we gaan spelen.

De coach gaat niks alleen bepalen voor deze wedstrijd, dat gaan we met z'n allen doen Wink
Zoveel mogelijk spelers moeten nl achter de gehanteerde tactiek en opgestelde spelers staan. ik heb er niet veel zin in om in m'n 1tje te gaan bepalen of ik Marsh, Adder of Mac beter vindt om in de spits te spelen. Hetzelfde geldt voor als ik mezelf op zou stellen, dat kan ook alleen maar voor gezeik zorgen.

Wat betreft die link naar dit forum,. in mijn ogen biedt 't spel nu nagenoeg geen mogelijkheden om in te spelen op de tactiek van de tegenstander. Daarbij is het ook nog niet bepaald duidelijk welke tactiek welke invloeden heeft. Voor mij hoeft het weghalen van die link of afschermen van dit forumdeel dus niet.
Btw, waar maken we ons zorgen over? De enige keren dat we puntverlies leden, kwam dat doordat jullie coach de opstelling niet zelf aangeklikt had Wink

Quote:Rnd. 7 Comp. 23/12/2006 Wedstrijdverslag FC CT 0 vs 1 Older
Quote:Rnd. 10 Comp. 13/01/2007 Wedstrijdverslag VVK 0 vs 0 FC CT

in de tussentijd hadden we ook grote problemen om te scoren, ik maak de opstelling en de ballen vliegen er weer in... 't is dus allemaal de schuld van assistent trainer Adder Icon_twisted
Eens
Ook mee eens (2x)
jajaja....
Wat Mac zegt, eens

wat Tool zegt over gezamenlijk opstelling, lastig.
Krijg je weer discussie wie wel, wie niet. Het lijkt mij eerst kijken naar stats, is degene niet fit genoeg, eruit en de volgende. Ik kan na de 800 training nog wel een aanpassing doen evt.,als tool niet kan.

Wat tool zei over de assistent, waar is die smiley van uniek?
T00L Wrote:Btw, waar maken we ons zorgen over? De enige keren dat we puntverlies leden, kwam dat doordat jullie coach de opstelling niet zelf aangeklikt had Wink

Quote:Rnd. 7 Comp. 23/12/2006 Wedstrijdverslag FC CT 0 vs 1 Older
Quote:Rnd. 10 Comp. 13/01/2007 Wedstrijdverslag VVK 0 vs 0 FC CT

in de tussentijd hadden we ook grote problemen om te scoren, ik maak de opstelling en de ballen vliegen er weer in... 't is dus allemaal de schuld van assistent trainer Adder Icon_twisted

Kijk eens bij beide wedstrijden en wie er gespeeld hebben die twee competitiewedstrijden. En dan zoeken naar Milad....

Ja, inderdaad, die was er beide keren niet bij. Conclusie? Lijkt me duidelijk.
Mukkus Wrote:
T00L Wrote:Btw, waar maken we ons zorgen over? De enige keren dat we puntverlies leden, kwam dat doordat jullie coach de opstelling niet zelf aangeklikt had Wink

Quote:Rnd. 7 Comp. 23/12/2006 Wedstrijdverslag FC CT 0 vs 1 Older
Quote:Rnd. 10 Comp. 13/01/2007 Wedstrijdverslag VVK 0 vs 0 FC CT

in de tussentijd hadden we ook grote problemen om te scoren, ik maak de opstelling en de ballen vliegen er weer in... 't is dus allemaal de schuld van assistent trainer Adder Icon_twisted

Kijk eens bij beide wedstrijden en wie er gespeeld hebben die twee competitiewedstrijden. En dan zoeken naar Milad....

Ja, inderdaad, die was er beide keren niet bij. Conclusie? Lijkt me duidelijk.

Manager van Milad of Milad zelf, het ging niet om het slot van de deur, het ging meer om de aanval....
Dus het maakte geen ene moer uit of je nou wel of niet meedeed. Conclusie?
Milad denkt toch wel dat hij een beetje belangrijk is....
Iig 1 spits heeft nu op afronden lopen trainen(de hele week),dus als het goed is staat er 2 van de 3 wedstrijden( of zo)een gegarandeerde doelpuntenmachine.
Teamgenoten van de FC CT,

Milad is de man in het veroveren van de bal en daarna de bal weer inleveren bij de middenvelders (behalve de Klop, die slaat ie over). Als achterin de bal niet veroverd wordt, zal de bal nooit voorin komen. Daarnaast meneer Adder, als het aan het scorende vermogen lag.....waar was Onno?

Horen jullie het publiek wel tijdens de wedstrijd? De laatste weken scanderen ze niks anders dan: "WIJ ZIJN NIET BANG!, WIJ ZIJN NIET BANG!, WANT MILAD IS ER BIJ, MILAD IS ERBIJ, MILAD IS ERBIJ..."

Jongens, ik weet dat het moeilijk voor jullie is. Milad is niet de beste, maar wel belangrijkste speler van de FC CT. Daarnaast ook nog een publiekslieveling. Steeds vaker hoor je toeschouwers: "Ja, die Acda, daarvoor kom je naar het stadion. Wat een kracht, wat een snelheid en wat een doorzettingsvermogen en die onverzettelijkheid. Fantastisch om naar te kijken!"

Jullie moeten blij zijn dat Milad ook die last draagt. Hij kan dat, de rest is daar duidelijk nog niet aan toe.

m.vr.gr.
Mukkus
zaakwaarnemer Milad Acda
Mukkus Wrote:Teamgenoten van de FC CT,

Milad is de man in het veroveren van de bal en daarna de bal weer inleveren bij de middenvelders (behalve de Klop, die slaat ie over). Als achterin de bal niet veroverd wordt, zal de bal nooit voorin komen. Daarnaast meneer Adder, als het aan het scorende vermogen lag.....waar was Onno?

Horen jullie het publiek wel tijdens de wedstrijd? De laatste weken scanderen ze niks anders dan: "WIJ ZIJN NIET BANG!, WIJ ZIJN NIET BANG!, WANT MILAD IS ER BIJ, MILAD IS ERBIJ, MILAD IS ERBIJ..."

Jongens, ik weet dat het moeilijk voor jullie is. Milad is niet de beste, maar wel belangrijkste speler van de FC CT. Daarnaast ook nog een publiekslieveling. Steeds vaker hoor je toeschouwers: "Ja, die Acda, daarvoor kom je naar het stadion. Wat een kracht, wat een snelheid en wat een doorzettingsvermogen en die onverzettelijkheid. Fantastisch om naar te kijken!"

Jullie moeten blij zijn dat Milad ook die last draagt. Hij kan dat, de rest is daar duidelijk nog niet aan toe.

m.vr.gr.
Mukkus
zaakwaarnemer Milad Acda

:lol:

Onno was wat ziekjes een paar weken terug. En nog loopt ie 1 op 1. Wat moet ie nog meer doen dan?
hmmmm... er zijn al mensen die 'very bad' experience hebben ipv 'terrible' wat hebben deze jongens daar extra voor moeten doen ?
Box Brother Wrote:hmmmm... er zijn al mensen die 'very bad' experience hebben ipv 'terrible' wat hebben deze jongens daar extra voor moeten doen ?

volgens mij ligt die grens op 10 wedstrijden, er zijn 2 spelers binnen ons team met 11 wedstrijden en deze hebben een hoger ervaringsniveau dan de rest...
Is het geen optie om voor die topper naar de verschillende posities te kijken en dan naar gemiddelde hoogste rating?
spitsen Wrote:Onno vd Berg = 17 skillpunten (4 finishing 4 speed)
Lucas van Boxel = 17 skillpunten (4 finishing 3 heading)
Joep Segeren = 10 skillpunten (4 finishing 2 speed)
Harold van Merkenstein = 18 skillpunten (4 strength 3 finishing)

Lastige keuze denk ik tussen vd Berg van Boxel en van Merkenstein maar heel veel zal t niet uitmaken.

MC Wrote:Henk Lips = 15 skillpunten (3 positioning 3 speed)
Eddy Kloppenburg = 19 skillpunten (5 positioning 4 game vision)
Ed van Meerte Janse = 18 skillpunten (4 positioning 3 short passes)

Kloppenburg en van Meerte Janse lijkt me duidelijk.

ML Wrote:Wiebe van Ijperen = 20 skillpunten (3 short passes 3 techniek)
Emile Bostoen = 20 skillpunten (5 dribbling 3 positioning)

Lastige keuze...van IJperen is iets meer gebalanceerd

MR Wrote:Jelle de Leede = 18 skillpunten (3 short passes 3 positioning)

niet veel keus maar gelukkig een goeie optie!

DC Wrote:Cas Oosterhuis = 18 skillpunten (5 tackling 3 speed)
Gerrit Kanthuis = 14 skillpunten (2 short passes 2 tackling)
Hemmo Beukman = 20 skillpunten (5 tackling 4 positioning)
Pascal Tergau = 6 skillpunten (alles op 1)
Beukman en Oosterhuis wat mij betreft

DL Wrote:Giel van de Poel = 22 skillpunten! (6 tackling 3 positioning)
Milad Acda = 18 skillpunten (4 tackling 3 speed)

Giel dus...

DR Wrote:Didier Onstein = 9 skillpunten (2 tackling 1 short passes)

weinig keus

GK Wrote:Sjaak Born = 7 skillpunten (2 out of area 2 Agility)
Levi de Wit = 8 skillpunten (3 handling 2 reflexes)

Ik heb hier wel de posities van footstar gebruikt...ik weet dus niet in hoeverre die accuraat zijn. Tussen haakjes staan de 2 hoogste ratings...bij gelijke stand gewoon een random gepakt.
Hebben we nu opeens weer 4 centrale verdedigers? Het lijkt me zinniger om Tergau als rechtsback te trainen.

En kan Acda bijvoorbeeld niet rechtsback spelen? Die heeft veel betere skills dan Onstein.
Keepers maakt volgens mij geen zak uit, Levi richt zich op iets anders (Handling) en ik richt mij op Reflexes, zowel handling als Reflexes zit zeer dicht tegen een pop aan.

Tenzij potentieel meetelt is het een coinflip en dat zal Levi kunnen beamen. Ook al lijkt het alsof Levi meer potentieel bezit getuige zijn snelle stijgingen op reflexes en handling.
Lamme Lennie Wrote:Hebben we nu opeens weer 4 centrale verdedigers? Het lijkt me zinniger om Tergau als rechtsback te trainen.

En kan Acda bijvoorbeeld niet rechtsback spelen? Die heeft veel betere skills dan Onstein.

Gerrit = Saar -> niet gebruikt.

Ik probeer hem te verkopen, maar niemand wil happen Sad
Ontslaan kost geld, maar heb geen zin om dat uit te geven, dus dan maar 2k per week blijven betalen voorlopig Wink

wat betreft MR/ML en DR/DL, wat mij betreft kiezen we de sterkste spelers ongeacht of ze links of rechtspoot zijn.
Lamme Lennie Wrote:Hebben we nu opeens weer 4 centrale verdedigers? Het lijkt me zinniger om Tergau als rechtsback te trainen.

En kan Acda bijvoorbeeld niet rechtsback spelen? Die heeft veel betere skills dan Onstein.

tergau is links. milad ook
Kan beter met Oosterhuis switchen tussen DC en RB want die is rechts.

Ik heb die 2D wel eens bekeken en vond het opvallend hoe makkelijk dat mannetje van Legion iedereen voorbij liep. Dus hij is zeker wel een optie om hem op te stellen.

maar goed, nu krijg je dus toch een discussie wie wel, wie niet en daar kom je lastig uit met een mannetje of tig als coach.

Maar Mac, wel goed dat je het zo neer zet, met skillpunten en al.
Mac Wrote:Milad Acda = 18 skillpunten (4 tackling 3 speed)

Inmiddels op 19.
Per komende week Harold: scoren=4 Wink
ik mag toch hopen dat scoren 5 er ook aan komt dan? :p
Scoren 5 hiero komende week
T00L Wrote:ik mag toch hopen dat scoren 5 er ook aan komt dan? :p

UIteraard, geheel weekje scoren...
Vandaag de belgische beker gewonnen :lol:
Sorry, kan het niet laten........deze?

[Image: oorkonde%20beker%20beste%20voetballer-l.jpg]

:wink:
deze Wink
[Image: taca_nacional.gif]



hoewel de jouwe ook wel mooi is
feli birger!! mooie prestatie uiteraard!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37