FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Als je dan een auto koopt om naar de trainingen te gaan. Verlies dan ook minder fitness? Want het is best vermoeiend om elke dag lijn 9 te pakken.
Box Brother Wrote:Duidelijke uitleg... dan wil Sjaak graag aan het raampje zitten en in de commissie zitten die de stewardessen uitzoekt Big Grin
Dan had je toch echt met een mooier vrouwke op de proppen moeten komen dan die engelse hork.. eerst maar eens bewijzen dat je smaak hebt :p
Wiebe zoekt de vliegtuig-wc wel op, en dan omstebeurten..
Nou heb ik niet verder gekeken dus het kan bij meerdere zo zijn maar Harold heeft andere plannen ?

Quote:Future: Will leave the club at the end of the contract
Heeft Marsh waarschijnlijk nooit op gelet, anders had ik vast al wel een klaag mail/igm gehad van em, dat ie het niet naar z'n zin zou hebben..
hmm ... weet niet wanneer ik dit gedaan heb maar ik zie dat ik geen/weinig geld meer heb en veel goodies... heb nu een lifestyle van 'very bad' en 1500 van mijn 3000 salaris gaat naar onderhoud van mijn goodies.... :lol:
Box Brother Wrote:hmm ... weet niet wanneer ik dit gedaan heb maar ik zie dat ik geen/weinig geld meer heb en veel goodies... heb nu een lifestyle van 'very bad' en 1500 van mijn 3000 salaris gaat naar onderhoud van mijn goodies.... :lol:

Heb je daar je extra centjes voor een personal trainer aan opgemaakt? Beetje patserig gaan doen om indruk op de vrouwtjes te maken. Duidelijk iemand die op een te grote voet leeft. Sterallures. Vaste plek op de bank, zeg ik. Wink
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:hmm ... weet niet wanneer ik dit gedaan heb maar ik zie dat ik geen/weinig geld meer heb en veel goodies... heb nu een lifestyle van 'very bad' en 1500 van mijn 3000 salaris gaat naar onderhoud van mijn goodies.... :lol:

Heb je daar je extra centjes voor een personal trainer aan opgemaakt? Beetje patserig gaan doen om indruk op de vrouwtjes te maken. Duidelijk iemand die op een te grote voet leeft. Sterallures. Vaste plek op de bank, zeg ik. Wink

wij poppen zo langzaam dat ik ergens mijn lol uit moet gaan halen.....
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Box Brother Wrote:hmm ... weet niet wanneer ik dit gedaan heb maar ik zie dat ik geen/weinig geld meer heb en veel goodies... heb nu een lifestyle van 'very bad' en 1500 van mijn 3000 salaris gaat naar onderhoud van mijn goodies.... :lol:

Heb je daar je extra centjes voor een personal trainer aan opgemaakt? Beetje patserig gaan doen om indruk op de vrouwtjes te maken. Duidelijk iemand die op een te grote voet leeft. Sterallures. Vaste plek op de bank, zeg ik. Wink

wij poppen zo langzaam dat ik ergens mijn lol uit moet gaan halen.....

Begint de eenzaamheid nu al aan je te knagen. Ben wel benieuwd wat voor chick je met het stappen gaat scoren. Maar je houdt dus nog maar een eurotje of 700 per week over?
Level Very Bad
Monthly Cost €1509
Wage €3000
Box Brother Wrote:Level Very Bad
Monthly Cost €1509
Wage €3000

Hier komt nog de kosten voor je personal trainer bovenop toch? Dat poppen is wel irritant. Ongeveer 2,5 keer zo langzaam als een veldspeler.
is dat zo ? ... dan hou ik idd niet zo heel veel over per week.. zal wel blijven hangen op PT3 dan Big Grin
Ik heb een autotje gekocht. Nu kan ik verschillende trips gaan maken in het tussenseizoen. Ik kan zelfs met de auto naar brazilie rijden!?! :eeeek: Is kijken of het binnenkort wat oplevert.

Quote:Trips
Reis van Reis naar Transport Datum


Transport
Reis (zelfde land) Reis(andere landen)
Auto 3% Fitness Lost 6% Fitness Lost


Transport
Reis van
Reis naar
Transport
Schema / / @
Returning date / / @


Regels
Trips are run during training slots. This means that you won't train when you're traveling. This is not applicable when you're traveling with the club.
Please note that when you travel to a foreign city the trip will take 2 training sessions to be completed. Traveling by plane makes it only 1 session though.
You can't arrive and leave a city in the same training session. Take that in consideration once you schedule your trips. In case something like this happens the trip will be ignored.
You won't be able to participate in matches if you're not at the same city where your club plays. If you play on a bot team and you fail to play some matches you'll be fired from the team.
For a trip to be initiated you must be at the same city where the trip starts.
Nu je rijbewijs nog halen.... :wink:

Niet sparen voor de volgende level PT?
Je bent jong en je wilt wat! :wink: en die trainer komt vanzelf wel.
Quote:Stadions
De teams zullen (eindelijk!!) in staat zijn om hun stadion uit te breiden voor een prijs van € 20,- per stoel. De sloopkosten van een stoel bedragen € 5,-. Per stoel zal wekelijks voor €1,50 (tijdens de financiële update op vrijdag) aan onderhoudskosten betaald worden. Het is nu aan jullie managers om de optimale capaciteit te vinden voor je stadion. Om jullie alvast op weg te helpen de volgende tip: Het is hoger dan 10.000! Wink

kunnen we eindelijk dat geld nuttig besteden!
Dus LL heeft maar 3500 stoeltjes opgebracht? :lol:
Toch leuk dat m'n "voorzichtigheid" mbt het uitgeven van ons geld nu beloond wordt
ah kijk mooi zo, ik twijfel echter of we dat gelijk moeten doen of moeten wachten tot we iets meer info hebben mbt de optimale verhouding en dergelijke.
We treffen het ook weer niet echt.

Ronde 1 (Beker)

18/07/2007

GFA Den Bosch (Eredivisie)

vs

FC CT (Eredivisie)

Icon_evil
Kunnen we hebben
Moet zeggen dat ik een leuke eerste seizoen heb gehad bij FC CT. Met als uiteindelijke resultaat dat ik zelfs als beste verdediger in de best eleven van de eredivisie ben beland.

Nu wil ik nog een andere punt naar voren brengen. Momenteel hebben we 19 spelers, waarvan 2 niet actief (T00L en Marsh) zijn en één (Fred) al heeft aangegeven na dit seizoen te vertrekken. Dus we hebben nu 17 spelers en in de toekomst alleen maar minder. Is het niet een goed idee om spelers te gaan werven? We kunnen wel wat gebruiken in de breedte. Zeker voor de friendlies/beker.
Antidote Wrote:Moet zeggen dat ik een leuke eerste seizoen heb gehad bij FC CT. Met als uiteindelijke resultaat dat ik zelfs als beste verdediger in de best eleven van de eredivisie ben beland.

Nu wil ik nog een andere punt naar voren brengen. Momenteel hebben we 19 spelers, waarvan 2 niet actief (T00L en Marsh) zijn en één (Fred) al heeft aangegeven na dit seizoen te vertrekken. Dus we hebben nu 17 spelers en in de toekomst alleen maar minder. Is het niet een goed idee om spelers te gaan werven? We kunnen wel wat gebruiken in de breedte. Zeker voor de friendlies/beker.

Hmm 17 man moet genoeg zijn voorlopig, eigenlijk niet echt de behoefte om non-CT'ers erbij te hebben nu....maar dat is mijn mening en vrij voor discussie Big Grin
En ik wist niet dat Marsh niet actief was? Hmmm dan toch maar ff die conditie in de gaten houden.
17 man is voorlopig eerst wel voldoende, angezien we (nog) niet te maken hebben met blessures, schorsingen en drugsgebruik vanwege een te exorbitante levensstijl.
Mukkus Wrote:17 man is voorlopig eerst wel voldoende, angezien we (nog) niet te maken hebben met blessures, schorsingen en drugsgebruik vanwege een te exorbitante levensstijl.

Nou? Ik kan mij nog de verjaardag van Levi herinneren. Dat kan niet iedereen zeggen. :wink:
Ik ga het stadion nu met 4000 plaatsen uitbreiden. Dat kost 80 000 en dat kunnen we makkelijk missen. Ik ben van plan te kijken of we uitverkocht raken. Zo ja dan komen er weer 4 a 5000 plaatsen bij. Zo nee dan laat ik het zo tot we uitverkocht worden
Doe dan nu +5000 (kosten 100.000) en later eventueel nog eens 5.000 naar 20.000 plaatsen.

Puur gevoelsmatig, denk ik dat we wel aan die 15.000 komen. Iets bekend over maandelijkse lasten van stadionuitbreiding?
4000 inmiddels al gedaan...konden we op elke hoek 1000 toeschouwers kwijt.

Je hebt 8 windrichtingen:
noord
zuid
west
oost
NW
NO
ZW
ZO

noord zuid west en oost hadden ieder al 2500 toeschouwers en NW NO etc stonden op 0 dus die heb ik ieder naar 4000 gebracht. Ik vermoed namelijk dat er tussen die windrichtingen ook een soort van perfecte samenstelling bestaat.

Er zijn idd maandelijkse kosten (geloof 5e per stoeltje maar dat is even uit mn hoofd)
Mac Wrote:4000 inmiddels al gedaan...konden we op elke hoek 1000 toeschouwers kwijt.

Je hebt 8 windrichtingen:
noord --> 2500
zuid --> 2500
west --> 2500
oost --> 2500
NW --> 1000 (in aanbouw) ??
NO --> 1000 (in aanbouw) ??
ZW --> 1000 (in aanbouw) ??
ZO --> 1000 (in aanbouw) ??


noord zuid west en oost hadden ieder al 2500 toeschouwers en NW NO etc stonden op 0 dus die heb ik ieder naar 4000 gebracht. Ik vermoed namelijk dat er tussen die windrichtingen ook een soort van perfecte samenstelling bestaat.

Er zijn idd maandelijkse kosten (geloof 5e per stoeltje maar dat is even uit mn hoofd)

Begrijp ik zo jouw uitleg goed ?
Box Brother Wrote:
Mac Wrote:4000 inmiddels al gedaan...konden we op elke hoek 1000 toeschouwers kwijt.

Je hebt 8 windrichtingen:
noord --> 2500
zuid --> 2500
west --> 2500
oost --> 2500
NW --> 1000 (in aanbouw) ??
NO --> 1000 (in aanbouw) ??
ZW --> 1000 (in aanbouw) ??
ZO --> 1000 (in aanbouw) ??


noord zuid west en oost hadden ieder al 2500 toeschouwers en NW NO etc stonden op 0 dus die heb ik ieder naar 4000 gebracht. Ik vermoed namelijk dat er tussen die windrichtingen ook een soort van perfecte samenstelling bestaat.

Er zijn idd maandelijkse kosten (geloof 5e per stoeltje maar dat is even uit mn hoofd)

Begrijp ik zo jouw uitleg goed ?

Ja, architect Mac heeft de hoeken dichtgebouwd.
Mukkus Wrote:
Box Brother Wrote:
Mac Wrote:4000 inmiddels al gedaan...konden we op elke hoek 1000 toeschouwers kwijt.

Je hebt 8 windrichtingen:
noord --> 2500
zuid --> 2500
west --> 2500
oost --> 2500
NW --> 1000 (in aanbouw) ??
NO --> 1000 (in aanbouw) ??
ZW --> 1000 (in aanbouw) ??
ZO --> 1000 (in aanbouw) ??


noord zuid west en oost hadden ieder al 2500 toeschouwers en NW NO etc stonden op 0 dus die heb ik ieder naar 4000 gebracht. Ik vermoed namelijk dat er tussen die windrichtingen ook een soort van perfecte samenstelling bestaat.

Er zijn idd maandelijkse kosten (geloof 5e per stoeltje maar dat is even uit mn hoofd)

Begrijp ik zo jouw uitleg goed ?

Ja, architect Mac heeft de hoeken dichtgebouwd.

Anders tocht het zo. En dat jaagt toeschouwers weg.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37