FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Goeie prestatie Birger! (of speel je nooit??)

Uiteraard is het winnen van de Belgische beker een peuleschil vergeleken met het winnen van de Nederlandse beker (iets wat wij volgend jaar gaan doen) :wink:
Ik speel wel hoor Wink
heb zelfs al betere ervaring Smile

veel succes met de nederlandse cup :p
Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:
Dat lijkt me wel wat.
T00L Wrote:Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:

Lijkt me niet meer dan logisch... en jongens wat in Brazilië gebeurd blijft in Brazilië
Depor Wrote:
T00L Wrote:Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:

Lijkt me niet meer dan logisch... en jongens wat in Brazilië gebeurd blijft in Brazilië

Dan mag je wel een paar goeie rubbers meenemen :Big Grin
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:

Lijkt me niet meer dan logisch... en jongens wat in Brazilië gebeurd blijft in Brazilië

Dan mag je wel een paar goeie rubbers meenemen :Big Grin

Zwembroek zonnebrand en rubber van extra hoge kwaliteit!
Btw ik doe zeker een ballenknijpertje onder de zwembroek aan, je hebt daar van die visjes die in je leuter kruipen en zich vastzetten, en alleen met een mes/operatie te verwijderen zijn...
Misschien dat ik wel permanent met een rubbertje ga rondlopen daar.
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:

Lijkt me niet meer dan logisch... en jongens wat in Brazilië gebeurd blijft in Brazilië

Dan mag je wel een paar goeie rubbers meenemen :Big Grin

Zwembroek zonnebrand en rubber van extra hoge kwaliteit!
Btw ik doe zeker een ballenknijpertje onder de zwembroek aan, je hebt daar van die visjes die in je leuter kruipen en zich vastzetten, en alleen met een mes/operatie te verwijderen zijn...
Misschien dat ik wel permanent met een rubbertje ga rondlopen daar.

Aha, ik hoor dat je ervaring er mee hebt. :eeeek: Ik ben van plan om daar niet te gaan zwemmen in zee. We moeten denk ik meer er opletten dat we niet worden ontvoerd. Dat schijnen ze veel te doen bij populaire profvoetballers. Kortom ga nooit alleen weg met die ene plaatselijke schone jonkvrouw die met je wil praten in dat ene steegje.
ach, dat is het risico van het vak :p
Depor Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Depor Wrote:
T00L Wrote:Mannen, volgende week gaan we op trainingskamp in Brazilië.
Zorg dat je tegen die tijd je zwembroek en zonnebrand klaar hebt liggen! Vrouwen en kinderen blijven uiteraard thuis :8:

Lijkt me niet meer dan logisch... en jongens wat in Brazilië gebeurd blijft in Brazilië

Dan mag je wel een paar goeie rubbers meenemen :Big Grin

Zwembroek zonnebrand en rubber van extra hoge kwaliteit!
Btw ik doe zeker een ballenknijpertje onder de zwembroek aan, je hebt daar van die visjes die in je leuter kruipen en zich vastzetten, en alleen met een mes/operatie te verwijderen zijn...
Misschien dat ik wel permanent met een rubbertje ga rondlopen daar.

Je moet gewoon niet in de zee gaan zeiken, dan heb je nergens last van.
Zojuist via het systeem het mobiele nummer van Daniela Cicarelli ontvangen... Ik grijp dit dus even aan om er even tussen uit te piepen Wink
Ik kom 108 tekort voor PT3. Niet dat ik een extra storting wil, want ik weet niet of ik het waard vind om hem volgende week wel up te graden.
Heeft iemand toevallig bijgehouden of het veel scheelt, qua snelheid, tussen PT2 en 3?
Anders ga ik mijn rubberboot upgraden.
Ik heb nog geen idee eigenlijk.
Adder Wrote:Ik kom 108 tekort voor PT3. Niet dat ik een extra storting wil, want ik weet niet of ik het waard vind om hem volgende week wel up te graden.
Heeft iemand toevallig bijgehouden of het veel scheelt, qua snelheid, tussen PT2 en 3?
Anders ga ik mijn rubberboot upgraden.

Door de recente wijzigingen heeft een personal trainer alleen nog invloed wanneer je van de teamtraining afwijkt. Wanneer je dus dagelijks netjes de teamtraining volgt dan maakt het niveau van je personal trainer totaal niet uit voor de trainingsvooruitgang...
Dus heeft het wel zin aangezien ik vrijwel nergens de teamtraining volg, hoogstens 2 dagen per week...
Marshall Wrote:Zojuist via het systeem het mobiele nummer van Daniela Cicarelli ontvangen... Ik grijp dit dus even aan om er even tussen uit te piepen Wink

Haha, die meid heette vorig jaar nog gewoon Daan. :eeeek: Ik hoop dat je dat niet hebt gedaan.
Tool zou je mij rugnummer 83 kunnen geven?
check
correctie, niet check. maximaal nr 50
Doe dan maar 38.
Ook volgende week gaan we weer naar Brazilie.
Nr. 12 Wrote:
Marshall Wrote:Zojuist via het systeem het mobiele nummer van Daniela Cicarelli ontvangen... Ik grijp dit dus even aan om er even tussen uit te piepen Wink

Haha, die meid heette vorig jaar nog gewoon Daan. :eeeek: Ik hoop dat je dat niet hebt gedaan.

Mijn scharrel heet ook Daan maar is gewoon een 100% natural beauty meid hoor Wink
Marshall Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Marshall Wrote:Zojuist via het systeem het mobiele nummer van Daniela Cicarelli ontvangen... Ik grijp dit dus even aan om er even tussen uit te piepen Wink

Haha, die meid heette vorig jaar nog gewoon Daan. :eeeek: Ik hoop dat je dat niet hebt gedaan.

Mijn scharrel heet ook Daan maar is gewoon een 100% natural beauty meid hoor Wink

Dat denk jij ja.....
Marshall Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Marshall Wrote:Zojuist via het systeem het mobiele nummer van Daniela Cicarelli ontvangen... Ik grijp dit dus even aan om er even tussen uit te piepen Wink

Haha, die meid heette vorig jaar nog gewoon Daan. :eeeek: Ik hoop dat je dat niet hebt gedaan.

Mijn scharrel heet ook Daan maar is gewoon een 100% natural beauty meid hoor Wink

In het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst. :wink:
Quote:New season dates

Here they are:

Day 12/02/2007, Monday
- Season transition will be made. This includes:
>> Contract updates
>> New fixtures are created
>> Teams are promoted/relegated

The website will be closed for a couple of hours at the beginning of the day in order to have this completed. This is the first time such updates are run in Footstar. Please be patient regarding any potential issue and report them back at the forums as soon as you can.
Also, all the announced changes regarding this new season will be applied as soon as the website is open again.

Day 14/02/2007 & 15/02/2007, Wednesday/Thursday
- First friendly matches of the new season are played

Day 16/02/2007, Friday
- 1st Economical updates

Days 21/02/2007 & 22/02/2007, Wednesday/Thursday
- 2nd friendly matches of the new season

Day 24/02/2007 & 25/02/2007, Saturday/Sunday
- First league matches of the new season (round 1)

Let us know any doubt you might have about this. Use the game forums
hmm, vage shit:
Quote:Ongelezen

12/02/07 2:45:08

Speler Joep Segeren heeft de ploeg verlaten, nadat zijn contract was afgelopen.

Wis

en als ik dan weer een contract aan wil bieden:

Quote:Our team already bought this player once in the past 3 months. You can't sign this player again until 26/4/2007.
Uh?

Ik heb niets gedaan ofzo
Ook maar even op verschillende fora gedumpt, slaat werkelijk nergens op

Btw meerdere clubs hebben er last van
't is gecorrigeerd en je hebt een contractaanbod liggen
Quote:Rnd. 1 Comp. 24/02/2007
Nelson City vs FC CT

we openen uit bij de kampioen van vorig seizoen Icon_twisted
en dat is pas volgende week zaterdag, dus je kan je training er eventueel op aanpassen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37