FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Even een algemene vraag:

Krijg je ook je game-bonus als je maar 1 minuut speelt?
Jij niet :razz:


Geen idee LL
Antidote Wrote:Je hebt een paar dagen geen tijd om het forum te lezen en meteen mis je weer een hoop. Nu nog de tijd vinden om dit alles te lezen....pffff!

Trouwens M1GGY...nog van harte welkom!

ja dankje!!!
Volgens een belg behoort Milad Acda in de selectie van het nederlands elftal opgenomen te worden.. ook al wordt er gediscuseerd of er meer dan 1 DMC mee moet als je al met 2 verdedigers speelt.... =D>

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www2.footstar.org/jornal_ler.asp?tipo=0&sg=NL&cl=0&news_id=101427&p=1">http://www2.footstar.org/jornal_ler.asp ... 101427&p=1</a><!-- m -->
=D>
=D>
Ik word helemaal nat van onderen....nu het stukkie nog even lezen.

Van die DM C's die genoemd worden, ben ik toch de beste. Maar da's logies. :8:
vergeet je je doekjes niet?
M1GGY Wrote:vergeet je je doekjes niet?

Nee, ik heb altijd een incontinentieluier om.

Ik zag daar ook een of andere smekende Bierbuik of ie erbij mocht staan. Wat 'n loser is dat!
Mukkus Wrote:
M1GGY Wrote:vergeet je je doekjes niet?

Nee, ik heb altijd een incontinentieluier om.

Ik zag daar ook een of andere smekende Bierbuik of ie erbij mocht staan. Wat 'n loser is dat!

ik smeken of ik er bij mocht staan?

Mijn rol als mascotte is al enkele seizoenen vastgelegd middels sponsorcontracten!
Niet teveel belang aan geven wat Rick Vanhulle zegt Wink
Hij denkt dat hij alles weet, maar is niet altijd zo :p
Adder for bondscoach. cry
Legion Wrote:Adder for bondscoach. cry

Adder voor tuinslang!
Birger Wrote:Niet teveel belang aan geven wat Rick Vanhulle zegt Wink
Hij denkt dat hij alles weet, maar is niet altijd zo :p

Nee, blijft een belg natuurlijk.....maar dit keer heeft ie wel gelijk :wink:
ADDER!! on het voetbalgras!
Heb gisteren mijn debuut gemaakt bij Dokkaz FB, een Deense B-divisionist. Spelend met 25% adaptability en tegen een bot team heb ik 61 minuten onder de lat gestaan.

Een solide debuut waarbij ik vooral met de deense supporters de clubliederen heb kunnen oefenen, een bal heb ik niet gezien Wink Overigens wel indruk gemaakt op een portugese C-divisionist die vanochtend om 10.00 prompt een transferbedrag van 100.000 bij mijn club neerlegde om vervolgens mij een contract aan te bieden van 5500 per week + 2500 bonus.

Heb hem om een serieus contract gevraagd voordat ik wegga (7500 + 1500 bonus + 125K min. release clause). Honkvast ben ik niet bij buitenlandse clubs Icon_twisted
ff een algemene vraag, weet iemand waarop de waarde als speler word gebaseerd?
Ik zie spitsen om mij heen met minder skills (en dan bedoel ik VEEL minder) en toch zijn die een ton meer waard.
Depor Wrote:ff een algemene vraag, weet iemand waarop de waarde als speler word gebaseerd?
Ik zie spitsen om mij heen met minder skills (en dan bedoel ik VEEL minder) en toch zijn die een ton meer waard.

Ik weet niet precies hoe het zit. Maar ga er maar vanuit dat je ranking ook wordt meegenomen. Dus tegelijk ook het aantal wedstrijden dat je gespeeld hebt.
nog 10000 om het miljoen te bereiken :Big Grin
Sjaak gaat ballen in Portugal... heb absurde eisen gesteld en gekregen....

Ga ballen bij een portugese B-divisionist die mij € 7.500 basic wage + € 2.500 match + 1.000 clean sheet, 150K min. release clause en een 2-jarig contract...

Hakkuh
:lol:
Sjaak is de Hoer, Sjaak is de Hoer, Sjaak is de Hoer van Amsterdam. Wink

Of moet ik zeggen Sjaak heet eigenlijk Ronald. Wink
Forever Wrote:Sjaak is de Hoer, Sjaak is de Hoer, Sjaak is de Hoer van Amsterdam. Wink

Of moet ik zeggen Sjaak heet eigenlijk Ronald. Wink

:lol:

Met buitenlandse clubs heb ik gewoon niet zoveel Wink... Overigens verwacht ik nog een boos berichtje uit Kopenhagen :lol:

Mijn portugees is niet zo goed maar dit is vast goed bedoeld door de manager..

Quote:tdos devem interagir com o Sjaak Born o novo guarda redes para que a sua adptabilidade suba mais rapido pelo menos interajam com ele ! ptt
tdos must interact with the Sjaak Born the new guard nets so that its adptabilidade goes up at least rapido interacts with it! pt

volgens babelfish dan Tongue
@ Sjaak Als je die zin leest dan lijkt Portugees wel redelijk makkerlijk. Zelf ik zou weten wat ik moet doen en waarom.

En als ze per transfer nou eens 10% opleidingsvergoeding zouden geven. Dan mag je van mij zo door gaan.
Forever Wrote:@ Sjaak Als je die zin leest dan lijkt Portugees wel redelijk makkerlijk. Zelf ik zou weten wat ik moet doen en waarom.

En als ze per transfer nou eens 10% opleidingsvergoeding zouden geven. Dan mag je van mij zo door gaan.

ff als suggestie op het forum gooien, ik eis bij elk contract een min. release clause die met 25K per contract omhoog gaat. Als jullie er beter van worden werk ik daar natuurlijk graag aan mee Wink
Sjaak is Afhaak.
Hij zet me neer als DC terwijl ik toch echt voor MC train, kan ik dat ergens aanpassen, of gaat in de loop van de tijd ?
dat gaat in de loop van de tijd Smile
FC CT heeft zijn clubkleuren veranderd ? Wat is daar de gedachtengang achter of heb ik ergens een topicje gemist in mijn vakantie ?

Verder jammer van de beker... Overigens als jullie nog een spits zoeken, Depor heeft geen club meer (denk niet lang genoeg ingelogd) #-o
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37