FTM Forum

Full Version: FOOTSTAR
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
wat wat mij betreft voor de anderen ook geldt..
Heb zelf nog een 2 jaar contract en ik denk dat die gozer moeilijk gaat doen om mij zo te laten gaan. Zat in dezelfde team als Depor. Zolang ik nog niet echt broodnodig ben dan blijf ik wel zitten voor de ervaring etc.... Ben toch verzekerd van een basisplek in mijn huidige team. Mits jullie anders denken.
Wel lachuh dat je tegenwoordig in FS kan zien wie er van de teammakkers online is. Mogguh Emile en Milad
Ik zag het inderdaad ook al :Big Grin. Altijd ff de progressie checken he na 9-en
Is me niet opgevallen....maar Milad is dan volledig gefocussed op zijn trainingsresultaten vlak na een training.
Ja zeker op die schapenwei van de buren?
en hurray!!! de 1-1 komt van de invaller... Big Grin
die overigens ook de 2-1 en 3-1 had moeten scoren :p
slechte wedstrijd van mijn kant. Je ziet dat de spitsen ernstig te kort komen wanneer ze de bal op de middenlijn krijgen. Misschien toch wat aan dribbelen gaan werken.
ik vond jou nog stukken beter spelen dan adder, die bakte er deze keer echt niks van...
T00L Wrote:ik vond jou nog stukken beter spelen dan adder, die bakte er deze keer echt niks van...

Chinees was gisteravond verkeerd gevallen.
Was al lang blij dat ie in de 60e minuut er uit mocht. met grote spoed door gegaan naar het kleine kantoor.....
voor de volgende keer dat dat gebeurt:

- of je schijt je directe tegenstander helemaal onder
- of je meldt het vantevoren, waarna ik je alsnog in het veld stuur met als opdracht je tegenstander onderschijten...
VAn de 10 tackles die zijn ingzet door de spitsen, zijn er maar 2 succesvol. Misschien iets om aandacht aan te besteden?
onze spitsen moeten in 1e instantie die ballen erin knallen.. een beetje kunnen tackelen als spits is leuk, maar doelpunten maken blijft toch het belangrijkste.. laat het balveroveren dan maar over aan de overige 9 spelers Wink
T00L Wrote:onze spitsen moeten in 1e instantie die ballen erin knallen.. een beetje kunnen tackelen als spits is leuk, maar doelpunten maken blijft toch het belangrijkste.. laat het balveroveren dan maar over aan de overige 9 spelers Wink

Als het goed is gaat Onno Dinsdag met tekkel naar 2. daarna weer vol op scoren, dribbel, speed techniek, koppen.
ter info:

Aangeboden biedingen
Pos Naam Aangeboden loon Contractlengte Bod Deadline

M L Jonas Boer €3000 2 jaar €55000 7/3/07 om 02:46
Aha, Bumme komt erbij.
ter info: de opstelling voor de friendly van vanavond (19.00) zal in m'n middagpauze gemaakt worden Wink
het never change a winning team gaat niet meer op, dus denk dat ik wel een paar kleine wijzigingen door ga voeren
Dit komt uit de blog van Koen Bruurmijn:

Quote:Vanmorgen in de sportschool kwam ik Onno weer tegen (van FC CT). Zij hebben hun eerste wedstrijd in de Eredivisie gewonnen, dus dat is hoopvol als wij daar volgend seizoen ook zouden kunnen komen. Dan moeten we natuurlijk wel met de juiste opstelling gaan spelen. Onno bleek een stuk vriendelijker nu we niet meer in dezelfde competitie spelen.

Onno, volgens mij zijn je sarcastische opmerkingen te scherp. :Big Grin
Quote:Substitutions in friendly matches
From now on, managers will be able to make 11 substitutions instead of 3 in a friendly match.


=D> =D>
't kostte nog maar 28k om Saar te releasen, dus dat heb ik bij deze gedaan.
Ht Utd heeft interesse in De Leede en Bostoen. Maar das logisch :8:
Quote:Misja Spiekeman Player
==========
Adriaan Baerselman Player
Jetse Vennegoor of Hesselink Player
Hans Roffers Player
==========
Michel Wisse Player
Sjaak Born Player
Gerwin Roelofs Player
Pascal de Groen Player
Tycho Weemaes Player
Xander van der Molen Player
Benny van Vossen Player
Yassine Aussems Player
Alexander van der Wielen Player
Maurice van Buren Player
Julian van der Velden Player
Levi de Wit Player
Vincent Kaelen Player

de beste keepers van footstar.... zowel Sjaak als Levi staan erbij =D> =D>
Nederlanders dan toch? Wink
Box Brother Wrote:
Quote:Misja Spiekeman Player
==========
Adriaan Baerselman Player
Jetse Vennegoor of Hesselink Player
Hans Roffers Player
==========
Michel Wisse Player
Sjaak Born Player
Gerwin Roelofs Player
Pascal de Groen Player
Tycho Weemaes Player
Xander van der Molen Player
Benny van Vossen Player
Yassine Aussems Player
Alexander van der Wielen Player
Maurice van Buren Player
Julian van der Velden Player
Levi de Wit Player
Vincent Kaelen Player

de beste keepers van footstar.... zowel Sjaak als Levi staan erbij =D> =D>

Jup das mooi. Heb wat mazzel dat ik net 2 stijgingen heb gehad en zo op 12 sta. Waarschijnlijk sta ik er volgende keer er niet in. Dan zal de minimumeis wel 13 zijn.
Tool en andere SDers.......
Ik ben momenteel werkloos. Mijn huidige team/manager is zonder wat te zeggen er gewoon mee gekapt. Dus mijn team is een bot geworden.
Als jullie nog behoefte hebben aan een centrale verdediger dan hoor ik het graag, anders ga ik snel een andere team zoeken.

Mijn stats:
Tackelen: 11
game vision: 4
crosses: 3
long passes: 2
short passes: 2
positioning: 1
heading: 1
speed: 2
strenght: 2
@antidote Wat mij betreft ben je welkom. Het lijkt mij dat we altijd voor SDers open staan. En je hebt een best aardige speler.
Binnen halen die gast.
Forever Wrote:@antidote Wat mij betreft ben je welkom. Het lijkt mij dat we altijd voor SDers open staan. En je hebt een best aardige speler.
:cry:
Top als je erbij komt Anti. Straks met de beker kunnen we wel een wat bredere selectie gebruiken dacht ik zo
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37