FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Bolelli wint, dat is toch wel gunstig. Dan moet ik het toernooi in de poll maar weer winnen.

Wat een kutdag, sjonge jonge. Ik ga maar slapen.
weltrusten Ad
Nadal breakt
Blake, Baghdatis, Tojo en Gaba eruit!! :lol:

Youzhny(MV), Santoro(MV) en Djoko door!

Echt een hele goeie avond is dit voor beide spellen!
Even nog wat zaken rechtzetten die ad in al zijn frustratie hier heeft geuit?!

Verrassend dat del Potro baghdatis pakt? heb 't meerdere malen al aangegeven hier dat 't ging gebeuren. Heb Del Potro 2x live gezien waaronder vorig jaar ergens indoor tegen Gonzalez on fire. Wat een klasbak zeg. Ben net als Buurs lyrisch over hem. Baghdatis is natuurlijk gewoon een poepzak.

En ik zag ad ergens typen dat ie 't falla haas nog wel moeilijk ziet maken?! :lol:
Had je dat ook gezegd als je haas gewoon had gehad?
nadal wint. maar niet heel makkelijk tegen een vrije droevige tegenstander.

murray break voor tegen goldstein. hij is gewoon fit dus! Icon_twisted

safin-lopez gaat gelijk op. safin zou er nog best even uit mogen.
Murray met de dubbele break naar *4-1! =D>

Waarom zou hij niet gewoon finalist kunnen worden hier? hij was vorige week echt heel erg goed en pakte zelfs geblesseerd haas nog in een 3e set TB. Als ie fit was had ie djoko ook gepakt. nu komt ie roddick tegen in de kwart. heeft ie al vaker van gewonnen dit seizoen.
6-2 Murray! :8:
Klasse Muray! Lekker dat Blake eruit is. Hopelijk komen Chela,Djokovic,Haas en Youzhny gaan het maken. Ofniet Adje?
Lopez - Safin 7-5 =D>
Na 5 mp's op eigen service gemist te hebben, wordt Murray gebroken.

Nu 5-5 in de 2e =D>
En Ad Wim is weer online :lol:
Jij zou 3 uur geleden toch gaan slapen Icon_question :lol: :8:
Tja, verslaafd he. Ik moest wat verlies terugwinnen. Deels gelukt gelukkig, maar wel verlies over de avond.
Ad Wim Wrote:Tja, verslaafd he. Ik moest wat verlies terugwinnen. Deels gelukt gelukkig, maar wel verlies over de avond.

Ha ha, ik ben net nog een keer 2e geworden.
Heb vandaag 20 dollar winst gemaakt.
Werd ook wel een keer weer tijd.
Na Murray ga ik echt op bed :wink:
En ik moet natuurlijk even Murray en Lopez zien winnen Wink
Ad Wim Wrote:En ik moet natuurlijk even Murray en Lopez zien winnen Wink

Dat komt goed, want Safin heeft al 12 bp gemist
Murray valt tegen.
Hij pakt vooral zijn punten op de 1e service.
En Murray al heel wat mp's...
Weer een topper met een slappe pot. GElukkig heeft hij weinig tegenstand en in de volgende ronde ook.
Ja, hij kan ver komen, dankzij Hewitt....
Ik ga pitten
Nu kijk ik ook Lopez af ook!
Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer. Hou nou eens op met je niet verrassend. Del P heeft dit jaar nog niet 1x van een goede speler gewonnen, alleen maar van knakkers die lager dan hijzelf staan op de ranking. DIt zou zijn eerste grote overwinning zijn, dus wel verrassend.

Auw Ad, niet zo'n snuggere opmerking dit.
Safin verliest ook nog eens! Toch nog stuk of 5x gekozen op de sheet. Wel slecht bij MV, maar daar kon ik wat hebben.

Roddick en Murray winnen netjes in 2!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Krijgen we dat weer. Hou nou eens op met je niet verrassend. Del P heeft dit jaar nog niet 1x van een goede speler gewonnen, alleen maar van knakkers die lager dan hijzelf staan op de ranking. DIt zou zijn eerste grote overwinning zijn, dus wel verrassend.

Auw Ad, niet zo'n snuggere opmerking dit.
O, is dat zo? Leg mij dan eens uit waarom.
Omdat Del Potro gewoon beter is dan Baghdatis.
centre court Wrote:Omdat Del Potro gewoon beter is dan Baghdatis.
cry
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Omdat Del Potro gewoon beter is dan Baghdatis.
cry

:lol:

Ad kijkt alleen naar resultaten uit het verleden en tja Marcos heeft vorig jaar finale op AO gehaald en dat is Del Potro nog niet gelukt :8:
En Nadal is zeker ook beter dan Federer :lol:
Ad Wim Wrote:En Nadal is zeker ook beter dan Federer :lol:

Zie head-to-head :wink:
Ik denk dat Del Potro Baghdatis ook heeft ingehaald. Nadal Federer natuurlijk nog lang niet.
En dat slaat dus nergens op. Baghdatis staat al meer dan een jaar in de top 20 en Del Potro komt net kijken.
Hoe kun je dan zeggen dat Del P beter is?!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32