FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Live stream hapert steeds :letitallout:
Chela kan ook betere stats showen dan Ljubo.
centre court Wrote:Chela kan ook betere stats showen dan Ljubo.

Maar onder de streep telt het resultaat en dan denk ik toch dat Ljubo de winnaar is....... :razz:
laten we 't hopen mailman. nu een paar makkelijke games voor de serveerder achter elkaar.
Ljubicic maakt in de 2e set 1 puntje in 4 servicegames van chela. dat is toch niet best.
En de break voor Ljubicic!
6-3 7-5, typisch Ljubicic dit.
6 punten in 6 servicegames van chela voor ljubo en 4 in 1 game. :lol:
Wat is dit met die Canas zeg. Hij kan nooit zo goed zijn. Voordat hij aan de hash coke en pillen ging was ie een subtopper. elke wedstrijd testen die gast!
Met de vier halve finalisten misschien toch nog een goede week.
kooltje Wrote:
RobbieDK Wrote:Canas en Chela gaan de laatste halve finalisten worden...

Komt goed :lol:
chela staat 5-0 achter in de hth tegen ivan en canas moet toch ook van robredo kunnen winnen als je van roger kan winnen(dat dacht ik echter ook tegen moya)....iig...Kom op Ivan en Canas!
goed gedaan toppers! djoko even van murray winnen en ik vind het een topweek.
Canas en Ljubo =D>
3 halve finalisten bij TM Hakkuh

Aadje zelfs alle 4 =D>
Daar had natuurlijk Blake moeten staan, dan had ik er ook 4 gehad :wink:
Ad Wim Wrote:Canas en Ljubo =D>
3 halve finalisten bij TM Hakkuh

Aadje zelfs alle 4 =D>
Daar had natuurlijk Blake moeten staan, dan had ik er ook 4 gehad :wink:

Als ik Murray en een Quali had genomen i.p.v. Haas had ik er ook 4 (en meer punten).
Maar als, als, als telt niet. :lol:
Djokovic breakt naar 3*-1 =D>
Yesss, Djoko breekt Murray en leidt 3*-1 in de 1e set.

Hup Novak...... :razz: :razz:
6-1 Djoko..... =D>
Wat zullen we nou beleven, klopte de starttijd op livescore niet ??
Dan ben ik officieel dus ook te laat geweest voor de poll :x
6-1, 4-0*
Bye Bye Andy..... :razz: :razz:
Bagel time.
Djoko gaat zijn 1e grote toernooi winnen! =D>
WTF is dit?! Nog zuurder dat Roddick hier niet gewoon staat.

Wel echt mooi dat die Djokovic zo goed aan het worden is. Hij moet de hegemonie van de Federer over een jaartje of zo maar gaan aanvallen dan.
Leuk voor het tennis.
centre court Wrote:Djoko gaat zijn 1e grote toernooi winnen! =D>
Mooi dat-ie in de finale staat, maar hij mag van mij dan toch verliezen van Canas of Ljubo (en die laatste heeft mijn voorkeur).

Hup Ivan, nog 2 partijtjes winnen...... :lol: :lol:
1 winnen van canas en 1 verliezen van djoko. come on!
Vertrouwen tanken voor de davis cup
zit live canas-ljubo te kijken. staat weer harde wind. men verwacht regen vandaag. ze hopen deze pot af te krijgen voor 't begint.

come on ljubo!
Meestal kan je bij Ljubicic na 3 games al wel zien of ie gaat winnen. zijn houding verraad altijd veel.
Wat een indrukwekkende zege van Djokovic zeg!
Ik baal er wel ontzettend van dat ik hem bij TM weer links heb laten liggen, dat zijn waarschijnlijk 170 punten in 2 weken, dom dom dom :letitallout:
3-2* Ljubo.

3 lovegames op rij. wat is die backhand van hem goed zeg.. nooit geweten. canas ziet er niet uit, qua uiterlijk dan. zijn tennis mag ik wel. zeer verdedigend maar bijna foutloos en heel vast in zijn slagen. gaat zijn servicegames wel moeilijker winnen vandaag.
0-40! Breaken Ljubo!
Nu Ljubicic-Canas, ik denk dat Ljubicic hem wel gaat winnen.
Als Canas wint pak ik de weekwinst met MV, en als Ljubicic wint is het beter voor TM en pak ik de poll deze week.
Laat Ivan hem dan toch maar winnen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32