FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.

Als hij gewoon altijd op zijn kunnen speelt en niet begint te choken dan is het een potentiële top 10 speler. En het goeie is dat hij dit jaar alleen in Adelaide nog maar een tiebreak heeft verloren en sindsdien al 6 tiebreaks op rij heeft gewonnen!! :Big Grin
Hup Hajek!
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
die begint niet best, poll of tm?
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
Als je naar de resultaten van hem dit jaar kijkt, lijkt het er toch sterk op dat hij niet weet hoe hij een racket moet vasthouden!
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat Gabashvili het tegen hem moet afleggen, maarja je weet het nooit...
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Hup Hajek!
die begint niet best, poll of tm?
TM, Gabash vast wel door mensen gekozen.
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:6-1, 6-1 voor Mathieu. Volgens mij heeft het meer te maken met de zwakte van Vliegen dan de sterkte van Mathieu. Maar toch positief gevoel Hakkuh

[-X PHM is een topper natuurlijk!! Daar krijgt Gonzo het nog lastig mee...

Laten we het hopen, wat ook ik ben een van degene die nog steeds het (eeuwige) talent in PHM ziet.

Als hij gewoon altijd op zijn kunnen speelt en niet begint te choken dan is het een potentiële top 10 speler. En het goeie is dat hij dit jaar alleen in Adelaide nog maar een tiebreak heeft verloren en sindsdien al 6 tiebreaks op rij heeft gewonnen!! :Big Grin
cry
nou inderdaad wat een onzin...geno..nou op woensdagmiddag al aan de drank ofzo?
Sinds hij in Wawrinka een absolute topper ziet ben ik aan zijn tenniskennis sowieso een beetje gaan twijfelen Wink
PHM is zeker wel een potientele top 20 speler, qua slagen en dergelijk doet hij voor weinig spelers onder. Goede zaak dat hij nu ook al TB's weet te winnen :razz:
haase op de baan! kom op jongen!
Hup Robin, maak het waar jongen!
ook monfils de baan op tegen de voor mij onbekende bolelli. monfils mag verliezen van mij
Monfils en Haase zijn troeven bij TM, belangrijk anderhalf uur staat eraan te komen.
eerste game binnen voor robin
breakpoint voor monaco

monfils verliest meteen zn service
Monfils meteen gebroken #-o
Monfils mist meteen een 15-40 er achteraan Icon_evil
Come on Bolelli!!
Wat is die Monfils toch een vreselijk ventje!

Leer gewoon eens constant tennissen man!
Bolleli! =D>
Haase-Monaco een erg close pot. Hup Robin!
Monaco zal deze gewoon in 2 setjes winnen. Gravelaars waren hier toch in 't voordeel? :8:

Uiteraard ben ik gewoon voor Haase, die paar extra puntjes doen ook niet veel pijn. Daarnaast ben ik al uitermate tevreden met 't naderende verlies van Monfils. Icon_twisted
Zaak voor Robin om goed te blijven serveren.
haase zeer veel problemen met service, maar pakt toch ook gewoon zijn derde game. mnfils komt nog wel terug al hoop ik van niet.
Monfils mist bp na bp Icon_evil
SJonge jonge, Monfils, pak die kansen nou eens!

Enige troost is dat Monfils nooit eenvoudig wint.
Ad Wim Wrote:Monfils mist bp na bp Icon_evil
3 gemist, 3-1 achter
Bolelli 1 uit 1, Monfils 0 uit 3 :cry:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32