FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Ad Wim Wrote:En dat slaat dus nergens op. Baghdatis staat al meer dan een jaar in de top 20 en Del Potro komt net kijken.
Hoe kun je dan zeggen dat Del P beter is?!

Ranking zegt toch niet alles.
Canas is toch ook beter, dan zijn ranking doet vermoeden :8:
Bovendien heeft Bagh dit jaar al een toernooi gewonnen en een finale gehaald, waar hebben we het over?!
Bagh kwam uit het niets en zal verdwijnen zonder op te vallen.
Lees nog eens mijn bovenstaande post :roll:
Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.
centre court Wrote:Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.

Daar hebben we het vorig jaar uitgebreidt over gehad, maar hij snapt het nog steeds niet :roll:
buurs Wrote:
centre court Wrote:Je moet ook naar de omstandigheden als vorm, baansoort, tegenstander enz kijken. Ik zag Del Potro gewoon als favoriet. Juist het feit dat Del Potro nog geen groot toernooi heeft gewonnen(gaat dit seizoen wel gebeuren) zorgt ervoor dat ie nog geen top 20 is.

Daar hebben we het vorig jaar uitgebreidt over gehad, maar hij snapt het nog steeds niet :roll:

:8:
Sjonge jonge, lul toch niet zo slap man. Baghdatis heeft 2x zoveel wedstrijden gewonnen dit jaar als Del Potro, dus wie is beter in vorm?
Baansoort: HC, Baghdatis zijn beste ondergrond, zelfs finale GS op gehaald en een finale dit jaar in Marseille.
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, lul toch niet zo slap man. Baghdatis heeft 2x zoveel wedstrijden gewonnen dit jaar als Del Potro, dus wie is beter in vorm?
Baansoort: HC, Baghdatis zijn beste ondergrond, zelfs finale GS op gehaald en een finale dit jaar in Marseille.

Ondergrond AO is rebound ace.

Hier zijn het gravel omstandigheden :wink: :8:

Marseille was indoor.

Dat is allemaal heeeeeeeeeeeeel wat anders
Waarom wedden jullie dan niet op Del P. Hij kreeg iets van 2.40 of zo. Of zaten de bookies er ontzettend naast? :roll:
Ik wed niet meer
En Baghdatis was vorig jaar in super vorm tijdens AO.
Dat lukt 1x in zijn leven
En als het dan zo'n groot talent is die heel veel mensen kan verslaan, waarom heeft ie dan elk toernooi muv het eerste 2e ronde maar gehaald.
Ik snap niet dat jullie dit vol blijven houden.
Tuurlijk was het een lastige loting voor Baghdatis, maar het is en blijft gewoon een verrassing dat Baghdatis hier verliest van Del Potro, klaar.
Baghdatis verloor z'n laatste 3 wedstrijden, waaronder vorige week tegen fucking GGL in straight sets. Del Potro heeft nog niet zoveel gespeeld dit jaar en vaak verloor ie van goede spelers. Uiteraard omdat ie nog nergens geplaatst is.
buurs Wrote:En Baghdatis was vorig jaar in super vorm tijdens AO.
Dat lukt 1x in zijn leven
Waarom staat ie dan het jaar erna nog steeds in de top 20 :roll:
centre court Wrote:Baghdatis verloor z'n laatste 3 wedstrijden, waaronder vorige week tegen fucking GGL in straight sets. Del Potro heeft nog niet zoveel gespeeld dit jaar en vaak verloor ie van goede spelers. Uiteraard omdat ie nog nergens geplaatst is.
Del Potro verloor vorige week van fucking Seppi. Kulargument dus.
Als Seppi Tipsarevic niet tegen was gekomen hier had ie de finale gehaald. :wink: Zo slecht was 't dus niet van Del Potro.
Ik ga voetballen. Ik spreek jullie later weer, stelletje tennisnoobs Wink
Seppi is een held, simpel

Tipsarevic is een potentiele wereldtopper, simpel

Del Potro is de nieuwe Federer, duidelijk

Safin is een loser :letitallout:
Nieminen gaat met 6-0 6-0 van Korolev winnen :eeeek: :eeeek: =D> =D>
:eeeek:

Dit had ik nog eerder andersom verwacht.
Grosjean is goed bezig in de 2e set tegen Gasquet:
hij staat voor met 3-0*

Allez Sebastien....... :razz:
4-0 Grosjean.. :lol:
5-0* al :lol:
Waar is die gasquet mee bezig dan?! Hij moet Canas pakken als JCF dat vergeet. Icon_twisted
centre court Wrote:Waar is die gasquet mee bezig dan?! Hij moet Canas pakken als JCF dat vergeet. Icon_twisted

Vergeet niet dat Grosjean dat ook kan......het zou mij nog beter uitkomen.
Volgende ronde: Canas vs Grosjean..... :razz: :razz:
Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.
Haggie Wrote:Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.

Een mens moet keuzes maken in zijn leven nietwaar?
En ik heb gekozen voor Grosjean...
THE MAILMAN Wrote:
Haggie Wrote:Grosjean. Wat een keuze. Gasquet heeft de break alweer.

Een mens moet keuzes maken in zijn leven nietwaar?
En ik heb gekozen voor Grosjean...

Belangrijke keuzes maak jij in je leven dan :8:
come on Haas en Tipsa! Zal toch heerlijk zijn als Tipsa hier Chela pakt. Haas moet gewoon met 2x 6-2 winnen natuurlijk.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32