FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Nou, Andy is wel heel belangrijk inderdaad! Heb ik bij beide spellen en bij beide spellen niet heel veel gekozen.

Op naar de finale!
En hij wint Hakkuh =D>

Klasse pot weer! Murray is de volgende!
KOm Op, Roddick! Ik heb hem ook in beide spellen! Murray moet hij idd pakken! Canas mag Fedex ook wel oprollen :lol:
Stepanek speelt nu 3e set TB

Ik heb hem als enige bij MV.

het zou toch fantastisch zijn als hij zou winnen =P~
hup robredo.

jij bent al gematst deze week buurs. :wink:
Stepanek slaat zijn 1e dubbele fout in de TB #-o
Ik heb hem in de poll, dus van mij mag hij ook winnen. Zou mijn laatste strohalm zijn. Flinke marathon trouwens!
Robredo wint de TB met 7-3! =D>
Ik ben er voor vandaag flauw van #-o
Hup Willy!
6-2 6-2 federer.
centre court Wrote:6-2 6-2 federer.
Dat hoop je ja, maar zo dik zal het niet worden. Tegen Almagro ging het al niet van harte, kun je nagaan tegen een on form Canas!
Ik snap niet dat die canas zo goed is als je 'm ziet lopen. vond 'm tegen ferrero zeker niet goed. maar dat kwam ook vooral door de wind denk ik.
De wedstrijd tegen Gasquet scheen echt een superpot geweest te zijn, waarin ie bij vlagen weergaloos speelde. Ik denk dat het nu wel eens heel close zou kunnen worden tegen ROger, maar Roger verliest geen twee keer van Canas in twee weken.
1-0 fedex. erop en erover. Icon_twisted
Wel na 30-30 Icon_twisted
Ad Wim Wrote:Wel na 30-30 Icon_twisted

mentale klap voor canas.
Delic-Chela de baan op. Ik verwacht een dikke overwinning voor Chela, maar je weet het maar nooit. Come on Amer!
hup amer.
0-40 voor Canas :razz:
30-40. nog één Rogi!
En de break Hakkuh
6-2 6-2 kan nog steeds. Icon_twisted
mooi andy! mooi canas...doe het maar twee weken op rij. verwende zwitser.

krajicek op court A, nog familie van? zal vast al eerder besproken zijn maar heb t niet mee gekregen.
Die Canas is gewoon beter dan Federer joh. #-o
centre court Wrote:6-2 6-2 kan nog steeds. Icon_twisted
Nu niet meer :razz:
Lekker Willy!
3-1 Canas =D>

De amerikaanse Krajicek op de baan
meteen de break voor chela =D>
Die kut chela breakt ook meteen delic. wat heeft davy gister toch gefaald. die delic kan er echt niets van.
Ik denk niet dat Canas dit vol houdt...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32