FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
15-40, nu dan spaghettivreter!
centre court Wrote:En voor Murray. :8:
Wat heeft iedereen toch met Hewitt, die verloor vorige week toch gewoon van Tipsarevic? En IW was zijn toernooi nog wel. Hij mag blij zijn dat hij niet mee doet, want Murray had hem helemaal van de baan geblazen!
Kohlshreiber ook al afgezegd?
cruijff Wrote:Kohlshreiber ook al afgezegd?

Yep. Gunstig voor Haas.
Inderdaad, Falla als LL.
centre court Wrote:
cruijff Wrote:Kohlshreiber ook al afgezegd?

Yep. Gunstig voor Haas.
Ik wilde eigenlijk net zeggen dat Falla beter is dan Kohl dus ongunstig voor Haas Icon_twisted
Rochus en Seppi breaken terug :razz:
santoro gaat er zo gewoon af tegen fucking rochus.
Seppi 0-30 op 5-5 en ook nog een bp, maar helaas Sad
centre court Wrote:santoro gaat er zo gewoon af tegen fucking rochus.
Hij wordt al oud, dus stel dat hij deze set nog wint, wordt het nog lastig...
seppi is nog jong maar is mentaal nog niet zo best. nu 5*-6 maar ook 0-30. Break him for the match Tipsa!
En dan wordt Seppi weer gebroken op 5-6, wat een drol zeg. Hij had best kans deze partij :cry:
Tipsa!! =D>

Nu Santoro nog winnen in 3.
Seppi eruit, maar het blijft een aardig talent. Verwacht dat Santoro het niet gaat redden. Twee dezelfde soort spelers tegen elkaar, zal wel een leuke wedstrijd zijn om te zien :|
omyaca Wrote:Hewitt afgezegd denk ik. Sluiter staat tegen lucky loser Kendrick!

Dit meen je niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :letitallout:

Gaat echt lekker zeg Icon_evil
Nou, dan moet die Tipsa ook maar Chela pakken. Dit had ik niet verwacht, nu moeten van Canas, Tojo en Kim er wel 2 winnen wil ik nog die 25 punten voor Haas halen. Maar het kan nog!
Ad Wim Wrote:En dan wordt Seppi weer gebroken op 5-6, wat een drol zeg. Hij had best kans deze partij :cry:
Welk scoreboard kijk jij?
Je weet de scores steeds eerder dan ik! :o
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:En dan wordt Seppi weer gebroken op 5-6, wat een drol zeg. Hij had best kans deze partij :cry:
Welk scoreboard kijk jij?
Je weet de scores steeds eerder dan ik! :o

ad trekt snel conclusies. 't stond pas 15-40 bij dit bericht. :wink:
bp santoro om voor de set te serveren.
Santoro breakt, ook dat nog... Rochus de hele set beter.
Serveer 't uit ouwe krijger!
Ben benieuwd naar die derde set. Je zou zeggen dat Santoro het niet volhoudt, maar Rochus heeft nou ook niet bepaald vertrouwen om met zo'n tegenslag om te gaan...
Ach... dat volhouden is natuurlijk maar betrekkelijk. Is de 1e partij die hij speelt deze week.
centre court Wrote:Ach... dat volhouden is natuurlijk maar betrekkelijk. Is de 1e partij die hij speelt deze week.
Dit seizoen 5 3-setters verloren en maar 1 gewonnen :!:
En deze wedstrijd duurt nu al bijna 2 uur...
Als hij geen 3-setters meer kan volhouden zou hij toch echt moeten stoppen.
Santoro heeft ook nog twee 3-setters gewonnen op de Australian Open :wink:
En zo vermoeiend is een 6-0 3e set natuurlijk ook niet.
Hij is ook al 35 en dubbelt ook nog veel.
Maar hij begint wel goed aan de derde set.

Ach, als hij dit wint, is het ook geen ramp, Moya zal hem wel pakken morgen.
Dat bedoel ik dus met vertrouwen: Rochus begint dramatisch aan de derde set.
Roitman en Volandri staan gewoon voor in hun wedstrijden op hardcourt tegen Falla en Mahut :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32