FTM Forum

Full Version: TMS Miami
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Gonzo wordt gebroken en slaat bal uit het stadion =D>
Mathieu is goed in vorm zeg deze week. Maar misschien heeft Murray meer kans tegen hem dan tegen gonzo.
Mathieu in topvorm =D>

Hij leidt met 4-1
Bolleli gaat gewoon voor de set serveren tegen Ferrer. Heel verrassend.
Gonzalez bakt er niks van
Roddick breakt naar 3*-2
En Gonzalez slaat zijn racket kapot op de grond =D>
Hoe gefrustreerd kun je zien :8:
Welk tv-kanaal is t eigenlijk te zien? (niet dat ik t heb, maar toch)
kratovsk Wrote:Welk tv-kanaal is t eigenlijk te zien? (niet dat ik t heb, maar toch)

het is oa te zien op internet: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bwin.com">http://www.bwin.com</a><!-- w -->

Wel even registreren.
Duurt paar minuutjes.
Alle masters series worden hier uitgezonden, net als veel andere toernooien
Bolelli kan geen tie-breaks spelen, vorige ronde al 0-7 tegen Tursunov, nu alweer 0-7 tegen Ferrer
buurs Wrote:
kratovsk Wrote:Welk tv-kanaal is t eigenlijk te zien? (niet dat ik t heb, maar toch)

het is oa te zien op internet: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bwin.com">http://www.bwin.com</a><!-- w -->

Wel even registreren.
Duurt paar minuutjes.
Alle masters series worden hier uitgezonden, net als veel andere toernooien
Ah, dat wist ik niet eens, ondanks dat ik hier regelmatig een weddenschapje plaats. Dank voor de tip.
mathieu wint de set, gonzalez kom op even. anders heb murray het wel heel gemakkelijk.
roddick pakt de eerste set...gonzalez lijkt er beter in te komen.
mooi =D> zowel roddick als gonzo de break te pakken
Mathieu wel heel erg goed zeg =D>
Gonzo brengt alles terug
Mathieu van 2-6 naar 8-6 in de 2e set TB =D> =D> =D> Icon_twisted Icon_twisted
buurs Wrote:Mathieu van 2-6 naar 8-6 in de 2e set TB =D> =D> =D> Icon_twisted Icon_twisted

:eeeek:

Hebben we 't over dezelfde mathieu? :wink:

Eitje voor Murray nu. Icon_twisted
centre court Wrote:
buurs Wrote:Mathieu van 2-6 naar 8-6 in de 2e set TB =D> =D> =D> Icon_twisted Icon_twisted

:eeeek:

Hebben we 't over dezelfde mathieu? :wink:

Eitje voor Murray nu. Icon_twisted

Het was zelfs 6-1 in de tiebreak.

Mathieu is geen choker meer!! :wink: Maar wel een onwijs zuur verlies dit.
Onvoorstelbaar wat een choke van gonzo dan. dat zal de mensen met gonzo pijn doen. voor mv wel redelijk ongunstig dit. voor TM maakte 't niet veel uit. meer kans voor murray nu lijkt me.
Wat een lekkere uitslagen voor TM! Moya eruit, Gonzo eruit en Roddick door. Alleen Djoko is jammer, maar die heb ik dan weer bij MV. Daar ook PHM door, maar helaas wel Moya eruit.

Echt heel gunstig dat Gonzo eruit ligt, Murray-Roddick ligt in het verschiet :razz:
Ad Wim Wrote:Wat een lekkere uitslagen voor TM! Moya eruit, Gonzo eruit en Roddick door. Alleen Djoko is jammer, maar die heb ik dan weer bij MV. Daar ook PHM door, maar helaas wel Moya eruit.

Echt heel gunstig dat Gonzo eruit ligt, Murray-Roddick ligt in het verschiet :razz:

Het gaat dus een halve finale Roddick - Djokovic worden volgens mij.
:razz: :razz: :razz:
Daar lijkt het inderdaad wel op. Ik teken ervoor!
Wat een topper is Del Potro toch!!

Of niet Ad? :wink:
Hmm.. daar gaat mijn TM-week. Het wordt weer een "onder" gemiddelde week. Gonzo toch #-o ...


Del Potro is een kanjer, maar Nalbi is beter.
Del Potro kan er niks van! Baghdatis is veel beter! Icon_twisted

succes tegen Nadal jongen!
Santoro - Ljubicic kan een hele spannende partij worden.
De H2H van beide heren is 3-3 en steeds waren er sets die eindigden in
7-5 of een TB.
Naar mijn mening is toch Ljubo licht favoriet (65%), al is Santoro is een bijtertje dat niet snel opgeeft.
Lekker Del P =D>
Ik heb Youzhny bij beide spellen niet :razz:

Van de 'toppers' Haas en Youzhny goed ingezien bij TM, helaas Djokovic en Blake niet.
Stepanek leidt met 4-1 =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32