FTM Forum

Full Version: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.
Ad Wim Wrote:Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.

Huh? Ik zie hier het probleem niet zo in, hij krijgt (terecht) zijn WC niet, maar zolang hij niet met lompe uitspraken komt is er toch niets aan de hand?
Ik benoem ook geen probleem, ik zeg dat ik het goed vind van die organisatie.
Opnieuw heupoperatie voor Hewitt

MELBOURNE - Lleyton Hewitt moet opnieuw een operatie aan de heup ondergaan. De Australische tennisser heeft dit zaterdag laten weten. De voormalige nummer een van de tenniswereld hoopt in mei voor Roland Garros weer fit te zijn.

Hewitt ging in 2008 ook al onder het mes. Hij liet zich toen helpen aan de linkerheup. Nu wordt komende donderdag aan de rechterkant geopereerd.

''Als ik nog langer wacht, wordt het weer hetzelfde als in 2008. Ik ben toen te lang doorgegaan met een blessure. Als ik het nu doe, ben ik in ieder geval weer terug bij Roland Garros.''

Hewitt was nog wel actief bij de Australian Open. Hij verloor in de vierde ronde van de Zwitser Roger Federer, die zondag de finale speelt. De 28-jarige Australiër denkt ondanks zijn fysieke problemen nog niet aan een afscheid.

''Dat is geen moment in mij opgekomen. Ik ga hard werken om terug te komen.''

http://www.nu.nl/sport/2173706/opnieuw-h...ewitt.html
Ad Wim Wrote:Haha, Tomic had zich niet ingeschreven voor de Burnie-challenger volgende week en vroeg om een WC, maar die hebben ze hem niet gegeven. Hij krijgt slechts een quali-wc. Klasse! Zal wel weer een uitspraak komen, verwend kutkind.

Zoals verwacht kwalificeert Tomic zich voor het hoofdtoernooi, nu mag hij het laten zien.
Nadal 4e op de ranglijst Hakkuh
En Djoko tweede. Zal nog een gehussel worden de komende maanden, maar de nummer 1 is onbetwist. Notworthy
Als je het verschil hebt tussen Federer en Djokovic heb je 3000 punten. Sta je gewoon 10e mee.
Twee coole Kroaten bij elkaar:

Quote:ZAGREB - Goran Ivanisevic maakt zijn rentree in het tenniscircuit. De voormalige proftennisser uit Kroatië is de nieuwe trainer van zijn landgenoot Marin Cilic, de huidige nummer tien van de wereldranglijst. Het is een grote eer om met Goran te mogen werken'', zei Cilic maandag in Zagreb. Ivanisevic won onder meer Wimbledon in 2001 en veroverde met Kroatië in 2005 de Daviscup.
Tja Nadal heeft voor Roland Garros al 4580 te verdedigen, die zien we even niet in de top 3 terug lijkt me. Hoewel.... een paar weekjes als Murray niet speelt en zijn 500 van Rotterdam kwijtraakt.
Die wordt straks als 5e geplaatst bij RG, en dan bij Federer in het kwart...
ik denk dat federer nu al bang wordt =P~
Zou hij dan op deze manier zijn record eindigen?
Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?
centre court Wrote:Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?

25% kans
Tennistalent (17) overleden

EINDHOVEN - Het zeventienjarige tennistalent Rick Bogers is donderdag overleden, meldt het Eindhovens Dagblad. Twee maanden geleden kreeg de Geldroppenaar te horen dat hij botkanker had.

Zijn tennisvereniging kwam daarop in actie en regelde een aantal verrassingen voor Bogers. Rolstoeltennisster Esther Vergeer zou eind vorige maand een clinic aan Bogers geven. Die ging echter niet door vanwege zijn slechte gezondheid.

Ook Richard Krajicek en Paul Haarhuis brachten recentelijk een bezoek aan Bogers.
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Het is toch niet gezegd dat de nummer 1 tegen de nummer 5 geplaatst loot?

25% kans

50% :8:
HAMBURG - De Duitse tennisser Tommy Haas is sinds kort ook Amerikaans staatsburger. De nummer zeventien op de wereldranglijst maakte het nieuws uitbundig bekend op zijn website. Ik wilde dit heel graag omdat ik al zo lang in de Verenigde Staten woon dat het mijn thuis is geworden'', aldus Haas.

Haas is er trots op dat hij in het rijtje komt van beroemdheden als Arnold Schwarzenegger, Marlene Dietrich, Albert Einstein, Monica Seles en Ivan Lendl. ''Een van mijn grootste idolen.'' Hij behoudt overigens zijn Duitse paspoort en kan in principe voor het Daviscupteam van zijn vaderland blijven tennissen.
Dit dan:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/02/2nd-Week/Srichaphan-Big-Screen.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... creen.aspx</a><!-- m -->

:lol: =D>
Scholten en ik vroegen ons gisteren in de trein nog af hoe 't met hem zou gaan. =D>
:lol: Notworthy
Speciaal voor ML:

[Image: 46.jpg]
Undecided
Del Potro trekt zich terug uit Marseille, Dubai en de DC. Mietje.
En ook Murray weg uit Marseille, mietje.
Saaaaaaaai voor FTM zo.
Inderdaad. Net zoveel budget als deze week en geen enkele top 6 in actie. Dat wordt helemaal alles opkopen, zeker in Memphis. Schrijf Roddick en Verdasco maar vast op als meestgekozen spelers :|
Die relaxte weekjes vind ik prima :8:
na deze week niet meer.
Iemand ervaringen met tickets kopen inc. reis naar Roland Garros?

Waar kan ik dat het beste regelen allemaal?