FTM Forum

Full Version: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
(06-03-2013, 10:36 AM)Mac Wrote: [ -> ]Hij zal er wel dik geld voor hebben gekregen maar ik snap niet dat Nadal nu een exhibition match gaat spelen op hardcourt met zn knie. Telkens zeiken over hoe zwaar het is voor het lichaam maar dan wel dit soort wedstrijden spelen. Tuurlijk heeft het niet de intensiteit van een echte wedstrijd maar ik zou het toch wat voorzichtiger aan doen als ik hem was.

Precies!
Verloor hem overigens met 7-6 6-4
Van wie?
Van Del Potro.
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 5 meter schoot...
Llodra en Paire hebben elkaar gisteren flink betrokken op de baan. Iemand beelden?
Dit heb ik nog niet eerder bij golf gezien Eusa_clap

http://www.youtube.com/watch?v=10jORLiU7...r_embedded
(25-03-2013, 05:31 PM)buurs Wrote: [ -> ]Dit heb ik nog niet eerder bij golf gezien Eusa_clap

http://www.youtube.com/watch?v=10jORLiU7...r_embedded

zonder te kijken. Vanuit de boom?
Waar zijn Zopp, Andreev, MacHado, Ilhan gebleven? Voor mij alle 4 even van de radar verdwenen.
Zopp zware blessure, Andreev sukkelt met zn schouder, Machado is weer op weg terug en speelt futures.
Stuttgart wordt gras in 2015, prachtig!
Yep de week na RG. Dan zullen halle en Queens de middelste week worden en Rosmalen/Eastbourne de laatste week voor Wimbledon. Mooi!

(25-03-2013, 08:44 PM)centre court Wrote: [ -> ]Waar zijn Zopp, Andreev, MacHado, Ilhan gebleven? Voor mij alle 4 even van de radar verdwenen.

Ilhan speelt momenteel in Turkije een future. Vandaag KF. Zelfde toernooi als Niesten. Zijn ranking is zo laag inmiddels dat hij liever futures speelt
Ahh dat is zeker goed nieuws! Al vrees ik dat dit het veld van Rosmalen verder zal verzwakken.
Is dat mogelijk?
Rosmalen : Ferrer, Isner, Wawrinka, Baghdatis
Leuk. Isner. Beter dan dat gravelgrut op gras.
Super, Isner in Rosmalen Hakkuh Denk dat ik zeker een dagje ga!
Winst Argentinië heeft carrière Nalbandian gered

De Davis Cup-overwinning van Argentinië op Frankrijk van afgelopen weekend heeft ervoor gezorgd dat David Nalbandian zijn rackets nog niet aan de wilgen heeft gehangen. De Wimbledon-finalist van 2002 heeft tegen het Argentijnse Ole verklaard dat als zijn land het treffen in Buenos Aires had verloren, hij per direct zijn carrière zou hebben beëindigd.

Nalbandian verkondigt al jaren dat het spelen voor zijn land zijn grote liefde is. Ooit noemde hij het veroveren van de Davis Cup 'een obsessie'. Argentinië won de landencompetitie nog nooit. In de halve finale van de Wereldgroep gaan de Zuid-Amerikanen in september op bezoek bij titelhouders Tsjechië.
Volgende week de rentree van Pablo Cuevas in Santos Smile
Wat een held is die Pablo. Ooit nog een fantastische snoekduik gemaakt om Mercedes Benz play of the week te halen.
(10-04-2013, 01:09 PM)Atlanta Wrote: [ -> ]Winst Argentinië heeft carrière Nalbandian gered

De Davis Cup-overwinning van Argentinië op Frankrijk van afgelopen weekend heeft ervoor gezorgd dat David Nalbandian zijn rackets nog niet aan de wilgen heeft gehangen. De Wimbledon-finalist van 2002 heeft tegen het Argentijnse Ole verklaard dat als zijn land het treffen in Buenos Aires had verloren, hij per direct zijn carrière zou hebben beëindigd.

Nalbandian verkondigt al jaren dat het spelen voor zijn land zijn grote liefde is. Ooit noemde hij het veroveren van de Davis Cup 'een obsessie'. Argentinië won de landencompetitie nog nooit. In de halve finale van de Wereldgroep gaan de Zuid-Amerikanen in september op bezoek bij titelhouders Tsjechië.

Betekent dat dat hij nadat Argentinië klaar is met dit Davis Cup seizoen sowieso wil stoppen? Sad
Sijsling nu officieel NLs beste tennisser. Met alle respect, maar daar had ik mn geld twee jaar geleden niet op durven zetten.
(22-04-2013, 10:38 AM)Overdune Wrote: [ -> ]Sijsling nu officieel NLs beste tennisser. Met alle respect, maar daar had ik mn geld twee jaar geleden niet op durven zetten.

Vanwege hem of de potentie van de andere?
Beide. Ik had zeker nooit gedacht dat Sijsling het zo ver zou schoppen, maar dat ligt wrs aan mij. De Bakker en vooral Haase had ik veel hoger ingeschaald. Beide weliswaar blessures gehad maar presteren/presteerden ook echt ondermaats. Maar mss ligt dat ook wel aan mij en heb ze te hoog ingeschat.
http://www.nu.nl/sport/3407517/dopingaut...-2012.html
"en een tennisser werd een jaar geschorst voor het missen van drie out-of-controles in achttien maanden tijd."

Iemand enig idee welke Nederlandse tenniss(t)er een jaar geschorst is?
Over comebacks gesproken. Na bijna een jaar afwezigheid komt Agustin Gensse terug op de tour. Wat een challenger held is dat Smile
MIAMI - De Kroatische tennisser Ivo Karlovic ligt met hersenvliesontsteking in een ziekenhuis in Miami. Dat heeft zijn vrouw Alsi verklaard op de website van de profassociatie ATP. "Hij heeft virale meningitis en geen beroerte gehad, zoals is gesuggereerd.”

De 34-jarige Kroaat speelde zijn laatste wedstrijden 2 weken geleden in de Challenger van Sarasota.
ATP-president Brad Drewett overleden aan ALS. Triest...