FTM Forum

Full Version: Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Dit is idd erg mooi nieuws. In Agassi's bio te lezen dat die man erg specifiek en fantastisch bezig is geweest met 'm.

Top10 einde van 2011. :-"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.sport1.nl/nieuws/11038-sport1-herpositioneert-de-tv-kanalen.html">http://www.sport1.nl/nieuws/11038-sport ... nalen.html</a><!-- m -->

38 weken live tennis :razz:
:Big Grin =D> =D> :Big Grin
Tennis krijgt een eigen kanaal Notworthy
Klinkt goed, nu nog een mooie aanbieding.
Ok, ik ben om. Dit kanaal gaat er komen.
Een jaar heeft 52 weken, 4/5 weken geen tennis aan het einde, 4 weken niet uitgezonden GS, 1 week rust door DC. Dat betekent dat er maar een week of 3-4 geen live tennis is.
WTF ! dit is bizar zeg! lekker elke avond op de bank tennis kijken Undecided
Nou, dat valt natuurlijk wel wat tegen. De Azië- en een deel van de Europa-toernooien zijn niet 's-avonds. Maar de finaleweekenden meepakken vind ik ook al erg mooi.
mindlight Wrote:Een jaar heeft 52 weken, 4/5 weken geen tennis aan het einde, 4 weken niet uitgezonden GS, 1 week rust door DC. Dat betekent dat er maar een week of 3-4 geen live tennis is.
De vraag is hoeveel je er uiteindelijk echt van ziet, maar al heb je het op de achtergrond aanstaan tijdens het koken, dat is nog stukken beter dan een stream op je laptop.
Ik vraag me alleen wel af of ze gewoon non-stop live uitzenden als er gespeeld wordt op een tv-baan. Of dat je net als bij de NOS en Eurosport veel herhalingen krijgt, en alleen de 'topwedstrijden' live...
Ja, dat is inderdaad nog een openstaande vraag. Anderzijds, vermoedelijk wordt het gewoon de becommentarieerde stream zoals we die ook op betfair hebben. Dan is het voor Sport1 gewoon een kwestie van zo'n licentie pakket kopen en ze krijgen dat commentaar er gewoon bij. De kosten zijn het dan niet.

Groot nadeel daarvan is dat je zodra je de tv aandoet je hoort dat Murray een van de beste retourneerders ter wereld is....

En wat je zegt inderdaad, al is het maar ter achtergrond, ik vind het prachtig. Zie mezelf niet dag na dag urenlang naar dat kanaal turen, maar nu staat de TV 90% van de tijd uit dus ter opvulling is het wel mooi.
Ad Wim Wrote:Klinkt goed, nu nog een mooie aanbieding.

15 euro is natuurlijk al spotgoedkoop in dat geval.

daarnaast bijna alle voetbalwedstrijden uit de 5 grote competities.
2/3 wedstrijden NBA per week.
Golf 24/7 (wordt ook fantastisch onder de aandacht gebracht bij sport1. mis inmiddels bijna geen toernooi meer.)

en nog veel andere evenementen.
Ik zal waarsch idd dat internationale kanaal zijn, met die nare Robby Koenig and Jason Goodall. Maar misschien huren ze wel een extra iemand in voor het commentaar.
Dat wil ik trouwens nog wel even zeker weten, voordat ik het aanschaf. Ik ga het niet aanschaffen voor alleen de topwedstrijden.

Maar ik wacht sowieso nog een aanbieding af, iets met de eerste zoveel maanden gratis...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Klinkt goed, nu nog een mooie aanbieding.

15 euro is natuurlijk al spotgoedkoop in dat geval.

daarnaast bijna alle voetbalwedstrijden uit de 5 grote competities.
2/3 wedstrijden NBA per week.
Golf 24/7 (wordt ook fantastisch onder de aandacht gebracht bij sport1. mis inmiddels bijna geen toernooi meer.)

en nog veel andere evenementen.
12,50 is het voor mij.
En ik zou het alleen voor tennis doen, de rest boeit me niet. Hooguit een keer een klassieker in een grote buitenlandse competitie.
Maar daar ga ik ook niet voor thuis blijven.
tot eind december is die actie denk ik nog van 3 maanden voor 5 euro per maand.

als de hele week tennis wordt uitgezonden op een kanaal, zullen er natuurlijk veel herhalingen zijn.
maar zoals de avondwedstrijden op de cc zullen live worden uitgezonden.
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Een jaar heeft 52 weken, 4/5 weken geen tennis aan het einde, 4 weken niet uitgezonden GS, 1 week rust door DC. Dat betekent dat er maar een week of 3-4 geen live tennis is.
De vraag is hoeveel je er uiteindelijk echt van ziet, maar al heb je het op de achtergrond aanstaan tijdens het koken, dat is nog stukken beter dan een stream op je laptop.
Ik vraag me alleen wel af of ze gewoon non-stop live uitzenden als er gespeeld wordt op een tv-baan. Of dat je net als bij de NOS en Eurosport veel herhalingen krijgt, en alleen de 'topwedstrijden' live...

Ik neem aan dat dit zo is ja...ze doen dit al jaren zo dus ik zie niet in waarom dat zou veranderen.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Klinkt goed, nu nog een mooie aanbieding.

15 euro is natuurlijk al spotgoedkoop in dat geval.

daarnaast bijna alle voetbalwedstrijden uit de 5 grote competities.
2/3 wedstrijden NBA per week.
Golf 24/7 (wordt ook fantastisch onder de aandacht gebracht bij sport1. mis inmiddels bijna geen toernooi meer.)

en nog veel andere evenementen.
12,50 is het voor mij.
En ik zou het alleen voor tennis doen, de rest boeit me niet. Hooguit een keer een klassieker in een grote buitenlandse competitie.
Maar daar ga ik ook niet voor thuis blijven.

12,50 is via upc?
die paar euro boeit me ook niet.
het gaat erom dat het je geld waard is en dat lijkt me duidelijk.

ik dacht dat jij ook wel een sportliefhebber was....

ik heb liever alleen sport1, dan al die andere 300 kanalen die we hebben.
Het verschil is natuurlijk dat het alternatief niet géén tennis is, maar het alternatief tennis op een kleiner schermpje is. Dat golf en NBA kan me gestolen worden, en die enkele klassieker is leuk meegenomen maar niet al te speciaal.
Hmm ik kan niet zonder sport1 Smile
Hier nog eentje. Kijk eigenlijk nergens anders naar :Big Grin Oh ja VI op rtl 7, af en toe een filmpje en het nieuws
Sport1 en Eredivisie live is onmisbaar hier.
Ik heb er geen geld voor en kan ook geen upc krijgen. Hou het dus bij de streams. Als jullie dan Sport 1 kijken, houden die streams het misschien langer vol :eten:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Klinkt goed, nu nog een mooie aanbieding.

15 euro is natuurlijk al spotgoedkoop in dat geval.

daarnaast bijna alle voetbalwedstrijden uit de 5 grote competities.
2/3 wedstrijden NBA per week.
Golf 24/7 (wordt ook fantastisch onder de aandacht gebracht bij sport1. mis inmiddels bijna geen toernooi meer.)

en nog veel andere evenementen.
12,50 is het voor mij.
En ik zou het alleen voor tennis doen, de rest boeit me niet. Hooguit een keer een klassieker in een grote buitenlandse competitie.
Maar daar ga ik ook niet voor thuis blijven.

12,50 is via upc?
die paar euro boeit me ook niet.
het gaat erom dat het je geld waard is en dat lijkt me duidelijk.

ik dacht dat jij ook wel een sportliefhebber was....

ik heb liever alleen sport1, dan al die andere 300 kanalen die we hebben.
KPN.

En ik ben zeker een sportliefhebber, maar ik heb genoeg aan tennis en de eredivisie. En voor meer volgen heb ik ook geen tijd. Vroeger nog wel, nu niet meer.
Ik ben geen stille die zelfs in Qatar een favoriete club heeft [gay]
centre court Wrote:Sport1 en Eredivisie live is onmisbaar hier.

Same here :Big Grin
En daarbij wil ik nog zeker ESPN America niet vergeten want ik zit elke zondagavond vanaf 19.00 uur tot 01.30 uur te genieten van Amercian Football NFL.
De SundayNight game van 02.30 uur neem ik op en die kijk ik dan maandag na het werk en hetzelfde voor MondayNight Football die ik dan op dinsdag na het werk kijk :razz: :8:
Nee alleen in Schotland, Engeland, Nederland, Duitsland, Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, Italie en Turkije. Misschien dat Hammarby er nog bij gaat komen, schijnt heel gaaf daar te zijn. Lech Poznan staat ook nog op de nominatie om een keer naar toe te gaan :Big Grin
Kraai Wrote:
centre court Wrote:Sport1 en Eredivisie live is onmisbaar hier.

Same here :Big Grin
En daarbij wil ik nog zeker ESPN America niet vergeten want ik zit elke zondagavond vanaf 19.00 uur tot 01.30 uur te genieten van Amercian Football NFL.
De SundayNight game van 02.30 uur neem ik op en die kijk ik dan maandag na het werk en hetzelfde voor MondayNight Football die ik dan op dinsdag na het werk kijk :razz: :8:

Dat is dus 1 van de weinige sporten die ik niet volg. Heb je 7 seconde actie en dan 2 minuten vergaderen hoe we het aan gaan pakken Undecided Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk. Zo nam ik vroeger altijd NBA op
ESPN America mis ik ook heel erg. Keek vroeger altijd football en baseball. Helemaal baseball was heerlijk om bij in slaap te vallen Wink
Jammer dat ze alleen NCAA basketball hebben. Qua publiek wel leuker want die studenten maken er wel een leuke sfeer van (beter dan het vaak saaie NBA)
Quote:Contador zoekt steun in 'de kus van Gasquet'

Alberto Contador heeft in zijn dopingzaak een nieuwe verklaring gevonden voor zijn positieve test op clenbuterol. De advocaten van de drievoudig Tourwinnaar achten volgens persbureau AP het gezien de minimale hoeveelheid van de gevonden stof waarschijnlijk dat de Spanjaard is besmet door contaminatie. Zij hopen hem hiermee vrij te pleiten.

"Geen enkele wetenschapper waar wij mee gewerkt hebben kan uitsluiten dat het om contaminatie gaat," vertelde Andy Ramos, een van de advocaten van de Spanjaard. "De waarden zijn krankzinnig laag. Het kan niet anders." De advocaten beroepen zich hiermee in de dopingzaak rond Richard Gasquet. De Franse tennisser werd positief bevonden op het gebruik van cocaïne, maar nadat hij aantoonde dat dit middel door een kus in zijn lichaam gekomen zou kunnen zijn, werd zijn schorsing ingekort.

Naast de zaak-Gasquet refereert het team van Contador ook aan de dopingzaak rond tafeltennisser Dimitrij Ovtcharov. Hij werd betrapt met een waarde van 75 picogram en stelde eveneens dat dit kwam door besmet vlees. Ovtcharov werd in oktober door de Duitse tafeltennisbond vrijgesproken.De tuchtcommissie van de Spaanse wielerbond buigt zich momenteel over de zaak. Een uitkomst kan volgens de advocaten 'op elk moment' verwacht worden.

Undecided
Voor degenen die een tennispotje op tv willen zien : Clijsters-Henin staat op het punt van het beginnen (Sporza) Wedstrijd is in het kader van de Diamond Games en de winnares speelt tegen Wickmayer die zojuist van Schiavone won.
Roddick gaat weer Davis Cup spelen

Andy Roddick wird in der kommenden Saison wieder im Davis Cup aufschlagen Andy Roddick gibt im nächsten Jahr sein Comeback im Davis-Cup.

Dies kündigt der US-amerikanische Tennisverband USTA auf seiner Website an. In dieser Saison hatte die 28-jährige Nummer eins der "US-Boys" auf den Teambewerb verzichtet.

Roddick, aktuell Achter der Weltrangliste, wird beim Erstrundenspiel gegen Chile Anfang März 2011 in die Davis-Cup-Mannschaft des Rekordgewinners zurückkehren.

Der starke Aufschläger hält bei einer Einzelbilanz von 31:11-Siegen