FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Geen interessante partijen meer voor mij en FTM eigenlijk. Morgen een druk programma met Bellucci-Nadal om ongeveer half drie, daar ga ik wel even voor zitten...

Gelukkig krijgt Davy nog even rust, net als Monaco, Soderling, Ferrer, Ferrero en Andreev.
1-0 Schwank, kom op.
Lapentti van 4-2 naar 4-4. =D>

Edit: 4-1 zelfs..
:-s

En het was zelfs 4-1...
Schwank pakt het weer op, 2-1*. Vamos.
Lapentti op 5-4* 30-0, vamos!
3 sp's
En de set, netjes.
irritant dat op eurosport het geluid eerder is dan het beeld
Bocaloca Wrote:irritant dat op eurosport het geluid eerder is dan het beeld

Hier geen last van, alleen jammer dat ik naar dat trutje van een Boogert moet luisteren.
Schwank naar 3-2*. Steady, steady..
Shit, 2 breakpoints voor Moya.

En weg zijn ze. =D>
Voordeel nu, vamos!
En 4-3 voor Schwank. Knap gevochten.
Maar je voelt gewoon dat het heel heel lastig gaat worden voor Schwank om hem er nog uit te slepen. Pas een keer gebroken in de hele partij, maar zelf ook niet meer gebroken de laatste 2,5 set..
Bocaloca Wrote:irritant dat op eurosport het geluid eerder is dan het beeld

Hmm, het commentaar zelf bedoel je. Zit er met m'n rug naar, maar is idd iets eerder. Redelijk irritant idd.
Overdune Wrote:Maar je voelt gewoon dat het heel heel lastig gaat worden voor Schwank om hem er nog uit te slepen. Pas een keer gebroken in de hele partij, maar zelf ook niet meer gebroken de laatste 2,5 set..

Zeker, het is een veelzeggend teken dat hij nog maar zelden een vuist kan maken op de service van Moya. Al komt ie nou wel terug van 40-0 naar deuce. :Big Grin
Schwank van 40-15 naar deuce, nu dan!!
En 'n breakpoint!

...weer deuce.
Bp, nu moet het, vamos!! [-o<
Weg, maar het kan nog. Niet opgeven!
Bp #2!
En weer poetst Moya 'm weg.
Ook weg. :cry: Kom op nou Eduardo, nog een keer alles geven!
Eurosport laat nu Moya-Schwank zien.
Mooie aanvallende bal, bp #3, vamos!!
Zie dat de pot nu op Eurosport is, dus ik ga maar ff kijken.
Tweede service..
NEEEE!! Schwank breakt en bij de winnende bal schiet de kramp erin!! :eeeek:
Anders verstapt Schwank zich...?