FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Bolelli mist maar weer een bp...
Zoals ik al dacht, niveau is helemaal weg bij Coria, hij raakt niet veel meer. Kwestie van vertrouwen. Dit wordt gewoon 6-2 6-1 voor Robredo.

Mensen met Robredo mogen blij zijn dat hij niet een van die 4 bp's pakte, dan had ik nog wel willen zien.
Ad Wim Wrote:Zoals ik al dacht, niveau is helemaal weg bij Coria, hij raakt niet veel meer. Kwestie van vertrouwen. Dit wordt gewoon 6-2 6-1 voor Robredo.

Mensen met Robredo mogen blij zijn dat hij niet een van die 4 bp's pakte, dan had ik nog wel willen zien.

pfff, robredo stond 1e set voor met 5*-2
hoppa!!! en andermaal de dubbele break.
nu doorknallen!!!! Icon_twisted
bolelli breakt ook in de 3e set =D>
querrey breakt terug =D>
robredo verslapt weer Icon_evil
toch 5-1 tommy =D>
Canas :roll:
gonzo ook begonnen.

vamos!!!
bolelli wint met 6-2 6-4 6-2 :eeeek: =D>
Dit gaat uitstekend :-({|=
buurs Wrote:ik denk het weleens een 5-setter kan worden.
Je zat er weer bovenop Buurs =D>
Andujar 5-2 voor, meerdere sp's gehad, maar nu 6-5 Volandri Undecided
Federer's stats zijn niet zoals ik gewend ben.... :|
Boeiuh, hij wint vrij eenvoudig de eerste set. Querrey 2x gebroken, dat is al prima.

Canas gaat weer lekker cry
Canas verliest gewoon weer de TB, na weer een mb voor te hebben gestaan. Dit is echt een zeldzame wanprestatie hoor dit :eeeek:
Dat is ook waar ja, al is Querrey op gravel uiteraard geen graadmeter.
Nee, dat vind ik ook niet nee, maar hij staat wel lekker te knallen op service. Alleen is elke rally voor Roger. Roger gaat het hier lang niet zo lastig krijgen als Djoko gisteren...
Devilder ook begonnen, haal die 10 punten binnen Nicolas!

Gonzo ook begonnen, die zal wel simpel winnen.

Volandri lijkt alsnog de TB te gaan winnen na zeker 6 sps tegen te hebben gehad Undecided
Nee ik ga ook uit van simpel in 3... Zelfs Nadal gaat het straks lastiger krijgen :^o
Wat een wijvenpartij is Coria-Robredo geworden zeg, 5 games, 5 breaks.
Ik zou het Coria erg gunnen als hij kan winnen hier.

Die komt van HEEL diep
aan de ene kant wel aan de andere kant is het een nog irritanter typ op de baan als nadal dus gun ik m vrij weinig.
RObredo gaat hier echt nog wel winnen, maar niet ver komen als hij zo speelt...
Hmm dat zeiden we vorige week ook elke pot over Simon.... En juist Robredo kan wel beter gaan spelen gedurende een toernooi.
coria pakt zijn niveau weer op Icon_evil
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:volandri dubbele break achter Undecided

Hopelijk kan coria blijven knallen
Ik denk 6-2 6-1 voor Robredo...

jij ook netjes Undecided
mindlight Wrote:Hmm dat zeiden we vorige week ook elke pot over Simon.... En juist Robredo kan wel beter gaan spelen gedurende een toernooi.
Maar die zagen we toen niet spelen in de eerste rondes en dat was een poep-toernooi. Ik verwacht Robredo nog steeds exit tegen Simon/Stepanek en wellicht al Gicquel...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:volandri dubbele break achter Undecided

Hopelijk kan coria blijven knallen
Ik denk 6-2 6-1 voor Robredo...

jij ook netjes Undecided
Ik zit er iig wel een heel stuk dichterbij, met je 5-setter cry