FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En de winst, knap hoor! Wat een marathon voor een 3-setter...
jaaaaaaaaaa =D>
Hakkuh =D>

Heel knap dit!
Nu even paar daagjes rusten en dan ook meteen je eerste GS-overwinning pakken!
Super, hij pakt hem! Netjes na de eerste set terugkomen.
Waar haalt ie het weg. Niet een klein beetje onverwacht en verrassend dit......

=D> =D> =D>
Ad Wim Wrote:Nu even paar daagjes rusten en dan ook meteen je eerste GS-overwinning pakken!

Tegen Nadal!
Mooi! :razz:

Nu tegen Mannarino, Chardy of een andere Q loten zou leuk zijn.
Nu ook Horna eraf en Lopez Jean en Korolev hebben het ook al lastig...
Bellucci kwalificeert zich eenvoudig. Ik ben erg benieuwd hoe hij het zal doen in het hoofdtoernooi. Hij verloor van Kunitsyn in zijn laatste challenger, maar na 2 challenger overwinning op rij in de 2 weken ervoor (en daarvoor nog een) kun je dat wel aan vermoeidheid toeschrijven. Detail; hij is even oud als Kuerten was toen hij redelijk out of the blue Roland Garros won. Hij zou het stokje dus mooi van de oude meester over kunnen nemen in Parijs.
Bellucci is dan ook ongeveer de enige hooggeplaatste die overleeft. Korolev en De Voest hebben nl ook alweer verloren en Schwank heeft het ook zwaar...
Er is sowieso al ruimte voor 2 LL's, en er komen misschien nog wel een of twee plaatsjes vrij. Grote kans dus dat Horna, Korolev en De Voest nog mogen spelen. Schwank heeft zelf nog gewonnen.
LL's zijn Decoud en Andujar.
Blijkbaar gaat het nu volledig op basis van loting, want zij zaten zeker niet bij de 4 hoogstgenoteerde verliezers.
_Tampie Wrote:Bellucci kwalificeert zich eenvoudig. Ik ben erg benieuwd hoe hij het zal doen in het hoofdtoernooi. Hij verloor van Kunitsyn in zijn laatste challenger, maar na 2 challenger overwinning op rij in de 2 weken ervoor (en daarvoor nog een) kun je dat wel aan vermoeidheid toeschrijven. Detail; hij is even oud als Kuerten was toen hij redelijk out of the blue Roland Garros won. Hij zou het stokje dus mooi van de oude meester over kunnen nemen in Parijs.

Eerste ronde Nadal..... :cry: Ik denk dat Rafael daar niet blij mee is, maar hij wast het varkentje wel gewoon in 3 neem ik aan.
Daarover gesproken: het programma van morgen is uit! Een must-see lijkt me Djokovic-Gremelmayr.
Verder nog weinig interessants op de tv-courts...
Wel zou ik Moya-Schwank en Lapentti-Tipsa willen zien, maar denk niet dat we die te zien krijgen.

Toch ook wel een aantal interessante partijen voor FTM op de baan meteen, althans zeker voor mij!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.rolandgarros.com/fr_FR/scores/schedule/p_schedule6.pdf">http://www.rolandgarros.com/fr_FR/score ... edule6.pdf</a><!-- m -->
Mijn 2 kleintjes staan al op de baan morgen. Dat wordt dus gelijk schelden haha
Wat te denken van Soderling? Hij is in bloedvorm, maar volgens mij helemaal vertieft van al die partijen die hij speelt deze week en moet bovendien tegen Monaco.
Mazzeltje voor Marc Lopez na de verloren thriller tegen JHG, Kiefer zegt af en hij komt erin als LL.
Ik zie nu pas dat Nadal ook nog de moelijkst mogelijke QF heeft. Misschien dat Federer wat meer kans heeft als dat 2 zware partijen worden.
Interessant, wie komt er in de plaats voor Tsonga?

Wel zuur voor hem, voor eigen publiek.
Weet niet wie er voor in de plaats komt. Tsonga moet wrs geopereerd worden (meniscus) en ligt er dan een tijdje uit lijkt me.
Ze vallen als rijpe appelen nu, Fognini trekt zich ook terug. Josselin Ouanna komt in zijn plaats.
wie volgen er nog meer?

straks ben ik maandag de helft van mijn team al kwijt door afzeggingen :|
Wel Davy, geen Davy, wel Davy, geen Davy. Zit nu al een half uur te wisselen. Hij schijnt in de tweede set hinkend te hebben rondgelopen vandaag en twee keer ingetaped te zijn aan zijn dijbeen. Maar goed, hij is wel dé favoriet voor de halve finale daar. Ik moet zo weg, dus er moet een knoop doorgehakt worden aangezien ik niet meer voor morgenochtend 10 uur online zal zijn vrees ik :|
buurs Wrote:wie volgen er nog meer?

straks ben ik maandag de helft van mijn team al kwijt door afzeggingen :|
Dat zou goed kunnen gezien een aantal blessuregevallen. Dat is het nadeel van zo'n vroege deadline...
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wie volgen er nog meer?

straks ben ik maandag de helft van mijn team al kwijt door afzeggingen :|
Dat zou goed kunnen gezien een aantal blessuregevallen. Dat is het nadeel van zo'n vroege deadline...

idd.
maar het hoort er ook een beetje bij.

neem je wel risico's of ga je voor de zekerheden?
maakt het wel spannender, maar het is eigenlijk alleen leuk voor wie het goed uitpakt
Maar wat is risico en wat is zekerheid in dit geval?
davy won niet voor niks de 3e met 6-2.
die is wel fit lijkt mij, anders had hij niet verder gespeeld
Ad Wim Wrote:Maar wat is risico en wat is zekerheid in dit geval?

fitheid
spelers die 2 weken geleden voor het laatst gespeeld hebben en zich goed hebben voorbereid of spelers die goed in vorm zijn (davy, soderling) maar veel gespeeld hebben