FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik zie nu pas de uitslag van Ferrer. :eeeek: Gaat een mooie kraker worden tegen Davy.
Op dreef?! cry

Ga jij maar lekker een partijtje tegen Gicquel, die ie nog moeizaam wint ook, als leidraad nemen, je moet toch wat Undecided
andre Wrote:
Overdune Wrote:Maar hoe belangrijk wordt Wawrinka-Gonzalez nu met Andreev weg. :o Ik kan daar een hele grote slag slaan.
Beide zouden geen enkele moeite hebben met Andreev

op gras bedoel je, want op RG is hij uitgeschakeld \Big Grin/
robredo moet in de volgende ronde wel beter met zijn bp omspringen :-k

ginepri wint van andreev op gravel Undecided =D> :-"
Robby =D>
2 mp robredo
nog 1 over

hij zal ook deze bp wel niet pakken...
en idd, het is weer deuce :|
nu robredo het op zijn eigen mickey mouse service doen.

vamos Tommy!!!!
30-0

nog 2 pnt [-o<
3 mp
GSM Robredo =D>
Wat een kutdag uiteindelijk zeg. Horna kan op zich nog, die last-minute wissel kost me slechts 10 puntjes en ik ben iig door in de poll daardoor, maar Andreev is echt wel heel kut. Ik schreef die man ongeveer al op voor 30 punten, was een van weinige echte zekerheidjes en dan gaat ie er zo verrassend af tegen Ginepri... :|
Ik duim morgen voor:

Gulbis
Bolelli
PHM
Odesnik
Tursunov
Almagro
Youznhy

EN

RAFA NADAL

Make my day mannen!!!!!
Hahahahaha, ook sportjournaal gekeken Tripplexxx?
De commentator: "een wanprestatie van Nalbandian, die deze wedstrijd natuurlijk nooit had mogen verliezen".

Ik ga met een brede glimlach de stad in Hakkuh
Ad Wim Wrote:Hahahahaha, ook sportjournaal gekeken Tripplexxx?
De commentator: "een wanprestatie van Nalbandian, die deze wedstrijd natuurlijk nooit had mogen verliezen".

Ik ga met een brede glimlach de stad in Hakkuh

Tuurlijk Ad, als de commentator het zegt dan is het zo :roll: :roll:
Geweldig topic weer heren! vooral Ad na het verlies van Andreev en Horna..wat volledig begrijpelijk is!!
Andreev kan van iedereen winnen maar ook verliezen, vandaag dus tegen een goede ginepri.
Monfils maakt bij mij iets goed na het opgeven van vorige week. ongevaarlijke monfils-melzer daar.
Nadeel daarvan dat Davy vrij simpel doorloopt naar de kwartfinale. santoro 1 game zeg...wat triest voor eigen publiek...had ik ook zeker niet verwacht.


Belangrijke wedstrijden in de derde ronde zijn:
Llodra- Bolelli
Gulbis- Lapentti
Murray-almagro
stepanek- Robredo
Wawrinka Gonzalez.

Graag met eerstgenoemde als winnaar. Belangrijkste is natuurlijk dat Federer en Nadal gewoon de finale halen...dan zal ik op 90% winst maken. mochten jullie er niks van begrijpen dan komt het omdat het bier lekker smaakte!

Morgen om 11 uur alleen benneteau falla...voor de rest dubbel en dames-singel ...
Bij mij is het een afschuwelijke week die alleen nog goedgemaakt kan worden door Nadal die de finale niet zou halen (bijzonder kleine kans) Federer het toernooi winnen, en Bolelli en Robredo die ver moeten komen.

Oftewel, kansloze kutweek.
Overdune Wrote:Ik zie nu pas de uitslag van Ferrer. :eeeek: Gaat een mooie kraker worden tegen Davy.

Heerlijke uitslag, maar ik heb ook gezien hoe dit met berdych afliep! :dodgy:
Een van de mooiste partijen van de dag, Almagro-Murray, is ergens op een achteraf baantje :|

Ik geef Murray een goede kans om die te pakken...
Ad Wim Wrote:Een van de mooiste partijen van de dag, Almagro-Murray, is ergens op een achteraf baantje :|

Ik geef Murray een goede kans om die te pakken...
Ik hoop het meer...wel erg belangrijk inderdaad...
Daarnaast Bolelli Llodra erg belangrijk voor FTM...op centre court dus sowieso bij NOS...
Hoe is het met het weer? gister viel ontzettend mee
Volgens mij wel prima.

In principe is Almagro daar flink favoriet, maar hij doet het op een of andere manier nooit goed hier, dus hopelijk nu ook niet. Als iemand hem moet stoppen tot de kwartfinale, is het Murray vrees ik...
Helemaal geen mannenpartij nu trouwens. Alleen Falla-Benneteau en dat zal Benneteau toch wel winnen...
Belangrijk dagje weer vandaag. Gisteren verliep volledig naar wens met overwinningen van Nico, Gael en Stanislas. Ik ga er vanuit dat Nico het vandaag niet redt tegen Gulbis. Almagro zal lastig worden tegen Murray, maar dat moet toch kunnen. Schwank geef ik ook een goede kans tegen de wisselvallige Mathieu. Verder zou het héél erg lekker zijn als Llodra Bolelli eraf tikt.. [-o<
Benneteau gaat lekker, 1-5 :lol:
Falla 6-1 Undecided :Big Grin

Dit is gunstig voor mij tot zover. Woerdie heeft Benneteau en Soderling!
En natuurlijk komt Benneteau er nu opeens beter in :lol:
Falle breakt terug =D>
Hup Falla!
Spannend 2e set. Belangrijk dat Falla hem wint.

Lapentti ook begonnen. KOM OP!!!!!