FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haha, PHM is het weer eens keihard aan het verkloten. Schwank wordt ietsje beter, maar PHM is zoveel slechter gaan spelen. Weer een typische PHM-pot gaat dit worden Undecided
Chardy wint vrij eenvoudig, dan moet hij Almagro maar gaan pakken :|

PHM al 2 mp's gehad maar goed weggewerkt door Schwank, TB nu.
Schwank speelt heel goed nu, PHM redelijk maar niet zo goed als in het begin.
Wat een fantastische TB, bijna alleen maar mooie punten Notworthy

Petje af voor Schwank ook, hoe hij op die eerste 4 mp's speelde =D>
Schwank :cry:

18 puntjes is natuurlijk prima, maar ik had hem toch wel iets meer kans gegeven tegen Mathieu.

Morgen weer twee hele belangrijke potten die mij dichterbij weekwinst kunnen brengen; Melzer-Monfils en Wawrinka-Gonzalez. Monfils moet dit toch 'gewoon' winnen zou je zeggen, Waw-Gonzo kan alle kanten op wat mij betreft..

Wawrinka [-o<
Oh en Steppie mag Robredo eraf slaan. Hakkuh
grr moet tot half drie werken. Precies tijdens mijn twee krakers! Moet ik ze via mobiel volgen. Hoezo spanning?
Come on ferrer en gonzo!!!!
De mooiste pot van de dag (Waw-Gonzo) is weer op een buitenbaan verdomme! Hewitt-Ferrer ben ik wel benieuwd naar al denk ik toch dat Ferrer dat in straight gaat winnen.
En Federer-Ancic kan ook wel aardig worden...

Zoveel spelers heb ik niet meer over, dus hup Davy! :|

Voor de poll wel weer belangrijke potjes...
We gaan zo los, maar eerst een hele trits dubbels en wat dames. Waw-Gonzo de tweede partij op Court 2.
Toch wel mooi om te zien, dat ze de vrouwenpartijen constant als eerste zetten. Die wil toch vrijwel niemand zien.
Gonzo-Wawrinka wordt wel echt een rete-belangrijk potje. De winnaar hiervan haalt namelijk vrij zeker 50 punten...

Er vanuit gaande dat Davy 90 punten haalt en Almagro 50 met het wegvallen van Nalbi daar, kan mijn keuze voor Davy wel eens verkeerd gaan uitpakken als Gonzo hier wint...
Dat wordt dus voor Wawje juichen Ad. :razz:
Kuznetsova lijkt weinig zin te hebben om tijd te verspelen en breakt meteen. Als Sharapova nou ook even opschiet, hoef ik niet te lang te wachten op Monfils.
Uiteraard! Ik zie hem ook nog steeds als de favoriet. Die moeite die Gonzo met Andujar had...
En Wawrinka nog geen set verloren van toch twee lastige tegenstanders. Maar goed, het zal toch aan de vorm van de dag liggen...

Eens kijken wat Betfair vindt...
Overdune Wrote:Kuznetsova lijkt weinig zin te hebben om tijd te verspelen en breakt meteen. Als Sharapova nou ook even opschiet, hoef ik niet te lang te wachten op Monfils.
Voor Monfils ga ik ook al met je meejuichen voor de poll!
Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Bij bwin 1.50 zelfs voor Wawrinka, en 2.25 voor Gonzo. Dat wordt wedden Haggeman, aangezien je er zo van overtuigd bent!
mijn steun gaat uit naar fernando! Heb vertrouwen in mijn favo tennisser. Hopelijk kan hij het waarmaken! Opschieten nu met die vrouwenpotten!
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Zojuist gedaan :oops:

Maar ik ga nog steeds wel juichen voor Wawrinka hoor. Dat geld is dan een troost Wink
zit nu op werk. Beetje met mobiel aan het prutsen, kan helaas niet wedden. Sad
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Hmmm, Betfair vind Wawrinka wel heel dik favoriet: 1.6 voor Wawrinka, 2.5 voor Gonzo :o

Je gaat nu toch geen geld op Gonzo zetten hè Ad? :-k :wink:
Zojuist gedaan :oops:

Maar ik ga nog steeds wel juichen voor Wawrinka hoor. Dat geld is dan een troost Wink

:o Icon_evil
haha jij wordt rijker ad
Als Azarenka nou even doorbeukt, kunnen we Hewitt-Ferrer gaan kijken.
Maar Schiavone is helaas een bijtertje...
Ferrer-Hewitt wordt een veegpartij ben ik bang.

Steppie is trouwens nipt favoriet tegen Robredo bij Unibet, toch wel opvallend.
Bij bwin en Betfair ook, vind ik niet zo opvallend. Stepanek gaat dat gewoon winnen denk ik.
Ik hoop het, Robredo mag er wel uit.
Wie denkt er trouwens nog meer dat Davy wel eens kan gaan stunten tegen Roger in de halve?
Laat Davy eerst maar eens van Ferrer winnen Ad, wordt al lastig zat.
Dat wel, maar ik zie hem toch wel als duidelijke favoriet gezien zijn vorm dit jaar. En Davy wordt elk jaar beter lijkt het en vorig jaar zat ie er al zo dichtbij tegen Federer...
Ad Wim Wrote:Wie denkt er trouwens nog meer dat Davy wel eens kan gaan stunten tegen Roger in de halve?

Davy tegen Roger is hetzelfde als Roger tegen Nadal. Ze kunnen het spannend maken, maar uiteindelijk wint laatstgenoemde.