FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Haggie Wrote:grr moet tot half drie werken. Precies tijdens mijn twee krakers! Moet ik ze via mobiel volgen. Hoezo spanning?
Come on ferrer en gonzo!!!!

als je naar de site van RG gaat en scorebord, dan kun je HTML scorebord aanklikken op je mobiel.
kun je het punt voor punt volgen.
je moet wel refreshen met de groene balk bovenaan de pagina
Die vergelijking gaat alleen op bij gravel, al heeft Roger daar ook wel eens van Nadal gewonnen en Davy heeft uberhaupt nog nooit van Federer gewonnen, maar ik denk dat dit wel eens het jaar van Davy kan worden. Federer heeft geen geweldig jaar tot nu toe en Davy voor zijn doen zeker wel, met als hoogtepunt Miami. Vorig jaar stond hij in alle sets een break voor geloof ik, maar verloor ie toch in 3 long-sets...
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Wie denkt er trouwens nog meer dat Davy wel eens kan gaan stunten tegen Roger in de halve?

Davy tegen Roger is hetzelfde als Roger tegen Nadal. Ze kunnen het spannend maken, maar uiteindelijk wint laatstgenoemde.

Dat denk ik ook eerlijk gezegd.

Haase trouwens op de baan met De Voest tegen Ollie en Darcis.
die damesdubbel op baan 2 duurt veel te langgggg Icon_evil
bryans gaan gelukkig harder

gonzo en robredo moeten het voor mij gaan doen. [-o<
Bij de NOS geilen ze op grote namen van weleer (of ze denken dat wij die graag zien), dus wellicht switchen ze straks naar Lenglen voor Ferrer-Hewitt. Denk dat Azarenka iets eerder klaar is, maar toch.
Anders hopelijk Eurosport...
Tommy kan de baan op =D>
Hup Steppie!
Hup Steppie, jij zult het toch niet zo weg gaan geven en wel gewoon afmaken...
Ad Wim Wrote:Hup Steppie, jij zult het toch niet zo weg gaan geven en wel gewoon afmaken...

weggeven?

vechtersmentaliteit van robredo noemen ze dat
Tuurlijk Buurs Undecided

We zullen het zien vandaag als hij eens echt tegenstand krijgt...
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Buurs Undecided

We zullen het zien vandaag als hij eens echt tegenstand krijgt...


ben vooral benieuwd naar gonzo.
die is zoooooooo belangrijk.
En ze zijn begonnen, hup ontzettende nerd!

Haase en De Voest 2 sp's trouwens.
En meteen de break voor Stepanek =D>
2e bp voor robredo
en weer gemist #-o

hij gaat verder waar hij de vorige ronde's mee bezig was: missen van bp Icon_evil
Meteen weer bps door alleen maar 2e services, 1 1e service deze game #-o
3e bp ook gemist....

begint lekker
En dan met 2 1e services de game, prima. Maar hij zal toch echt wel meer 1e services moeten slaan...
](*,)
Ferrer meteen naar 3-0, dat gaat idd niet lang duren...
Pfff, wat serveert Stepanek dramatisch zeg :|
robredo lijkt beter

nu weer 0-30 na een makkelijke servicegame
Overal Sharapova nu op tv Sad
en 30-30 :roll:
Stepa speelt gewoon slecht, al 10 UEs en serveert gewoon slecht. Dat kan dus alleen nog maar beter. Hij moet nu gewoon 1e services slaan, dan komt ie die set wel door want daar wint ie bijna alles op.
Ik heb Davydenk in mijn team dus het zou wel eigenlijk wel moeten dat ie van Federer gaat winnen maar ik vrees Ferrer. Let op : halve finale wordt Soderling-Ferrer. Momenteel is het vooor mij persoonlijk erg belangrijk dat Gonzo en Robredo eruit vliegen. Dat is eigenlijk een must !
Ik las net in de krant dat Wassen graag met Haase naar de Spelen wil. Haase staat echter te laag op de ranking. Elke winst op RG is dus heel belangrijk. Dus zet hem op Robin en Rik, pak die Belgen!
Stille Wrote:Ik heb Davydenk in mijn team dus het zou wel eigenlijk wel moeten dat ie van Federer gaat winnen maar ik vrees Ferrer. Let op : halve finale wordt Soderling-Ferrer. Momenteel is het vooor mij persoonlijk erg belangrijk dat Gonzo en Robredo eruit vliegen. Dat is eigenlijk een must !
Wij hebben vrijwel hetzelfde team zie ik nu! Alleen jij hebt betere kleintjes dan mijn falers Horna en Calleri...
Ok Ad, dan zijn wij vandaag lid van de Stepanek fanclub haha, hoppa 6-3 =D>