FTM Forum

Full Version: Roland Garros 2008
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En het erge is dat Gonzo gewoon 50 punten gaat pakken, dammit !
Gonzo 100% 1e services deze 5e set, dat is natuurlijk wel knap...
waar kijken we eigenlijk voor? haggie heeft gonzo en ferrer. bekeken zaak lijkt me.
Pfff Gonzo, wat een super goed terug geknokt! Alleen nog even afmaken nu :Big Grin !

@Ad: centjes, centjes, centjes





Ferrer :dodgy: , schaam je diep als je dit verliest
centre court Wrote:waar kijken we eigenlijk voor? haggie heeft gonzo en ferrer. bekeken zaak lijkt me.

:-"
Tja, i know, geld is leuk, maar een schrale troost zoals ik al zei...
hewitt weer van 40-15 naar deuce! doe dat nou niet!
Hewitt weer eens van 40-15 naar deuce...
Iemand aan het kijken op NOS?! Te triest voor woorden dit, dat dit een 3e ronde is op RG #-o
Maak het nou eens af Ferrer
wawje gaat nu breaken jongens. net een simpele eigen game en gonzo blijft die 1e services niet slaan natuurlijk.
Wat een kansen krijgt Ferrer, die vraagt om de deksel op zijn neus te krijgen
opnieuw bp, kom op!
Stille Wrote:Wat een kansen krijgt Ferrer, die vraagt om de deksel op zijn neus te krijgen

niet normaal idd. =;
Kom op Wawrinka, nog één keer alles geven jongen!
gonzo 40-15 Smile
3e bp
Ja, Yes!
het is gebeurd. feli hag.
GVD tering, pleuris,k.
Wat heeft die Haggie toch elke keer geluk, en niet aankomen met het verhaal dat je wist dat ie zover zou komen....
ferrer is verwacht en doet weinig pijn als stepanek hem pakt en davy daar de halve finale haalt.

gonzo is verschrikkelijk. 2-0 in sets en 3-0 in games achter voor 15 punten en nu als nog de 50 punten pakken..
kutzooi
Elke keer geluk wil ik niet zeggen, sinds de AO is hij alleen maar uitgelopen, maar van dit soort dingen met Wawrinka word je toch gek? Ik kan hier zo slecht tegen. Sad
15-30 kom op lleyton
Ferrer =D>

Dit moet beter jonge!
gonzo moet er op *5-4 voor serveren.
Je laatste kans Stanislas, kom op jongen! [-o<
Haggie Wrote:Ferrer =D>

Dit moet beter jonge!
:x
Serveer het uit Gonzo