FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hangt er maar vanaf of toernooiwinst een topklassering oplevert. Niet als alle alternatieven ver komen, hij kost wel meer dan 7000 :eeeek:

En als je zo redeneert, waarom had je dan vorige week Tsonga niet?

Tsonga wou ik ook heel graag, maar kwam steeds net niet uit.

De alternatieven hebben het gelukkig goed gedaan.

jij gaf vorige week meer dan de helft van murray's waarde uit voor Tsonga, terwijl er toen de helft van de punten te verdienen waren.
Natuurlijk heeft Murray een lastige loting, maar ik zag niet genoeg alternatieven die voor die 7000 meer punten zouden halen.

We zullen aan het eind van de week zien hoe het er voorstaat.
Dat zullen we zeker zien, we kunnen er nu nog niets over zeggen. Behalve dan dat Johannesburg vorige week een lachertje was en Rotterdam 10x sterker bezet is. En Murray blijft nog steeds wisselvallig. Veel gasten kunnen hem op een goede dag hebben, waaronder zeker Soderling, Gasquet en Simon. Daar ga ik het risico niet mee lopen. Maar misschien loont het risico uiteindelijk. Ik heb wel het gevoel dat die 8 mensen die Murray hebben zich een beetje mee hebben laten slepen door de verhalen hier dat je per se de winnaar moet hebben...

Van die verhalen trek ik me iig niks aan...
En trouwens ik ging vanaf wk 1 al voor de grote jongens (Potro en daarna Federer).
Ik denk Murray een goede keus zal zijn.

Die 1e ronde van vanavond is natuurlijk wel ff belangrijk.
Idd, koning Ivan zal zegevieren :-({|=
Ik denk 6-2 6-1 voor Murray
Hup Ljubicic ! Misschien heb ik weer mazzel vanavond en in Ahoy :Big Grin
Haggie Wrote:Ik denk 6-2 6-1 voor Murray

Laten we het hopen [-o<
Melzer naar 6-5*. Ferrer moet zijn service houden om in het toernooi te blijven.
TB2e set. Hup Melzer!
4-1 Melzer :-"
Pff 4-1 melzer :-s

nu al een drama week aan het worden en hij moet eigenlijk nog beginnen.... :roll:
**4-3
4-4!! Icon_twisted
5-4 Ferrer met 2 opslagbeurten! Icon_twisted
en **5-4 Ferrer... Undecided
6-4 , 2 sp's ! Pak 'm!

Edit: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
1-4 ---------------> 7-4 ... Goed gedaan Melzer .. :-#
Hehehe =D>
Waar klap je nu voor dan ML? Jij hebt toch ook Youhzny....
Ja, dus als die gasten elkaar nu uitputten is dat toch des te beter?
Voor de poll is winst Ferrer ook behoorlijk belangrijk
Kom op Ferrer.. ga me niet alsnog teleurstellen... Forza!
Van mij mocht Melzer best in 2 winnen hoor. Ik wil geen Ferrer tegen Youzhny.
Tegen beiden is de H2H niet super. Ferrer is zo vaak helemaal niets. Youzhny trouwens ook, ik verwacht weinig van Youzhny en hij is 1 van de weinigen van wie ik niet zou treuren als hij er snel uit zou liggen.
Als hij maar speelt als wij kijken en dan een racket op zijn kop kapot slaat.. :roll: :o :lol:
Haha ja precies, maar dan kom ik dus echt niet meer bij de rest van de dag.
cruijff Wrote:Ik ben voor Ferrer gegaan... Gokje moet kunnen kan nog steeds goed uitpakken.. Forza Ferrer Icon_twisted

Maar goed dat je Ferrer-Chardy niet gezien hebt :wink: toen was David om te janken...

Wat een geouwehoer btw met RRH, maar laat ik daar nu niiks meer over zeggen...
Idd haha Smile
bp voor 4-2....

en De break!!!! lalalalala.. altijd vertrouwen gehad in een goede afloop =D> :roll:
behoud nu eindelijk eens een break voorsprong Icon_evil Begint weer met 0-30 pfffffffffff
Robin Söderling niet in Ahoy
10 februari 2009

De Zweedse tennisser Robin Söderling heeft zich teruggetrokken voor het ABN AMRO World Tennis Tournament.

De finalist van vorig jaar heeft last van een rugblessure. Zijn plaats in het hoofdtoernooi wordt ingenomen door Marc Gicquel. Gicquel won in het kwalificatietoernooi nog van Leerdammer Matwé Middelkoop. De Fransman speelt in de eerste ronde tegen Evgeny Korolev.
Melzer breakt meteen terug, heerlijke gozer.
Dat is goed nieuws voor Korolev en Murray.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48