FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Helemaal mee een Haggie. Dat maakt mijn week dan nog helemaal weer goed (behalve Ad Wim natuurlijk, maar die had dan ook een superweek.)

Dit is een echte AD Wim-week. :lol:
Dat wordt een mooie monsterscore zo Ad, netjes. =D>
Klasse Roddick!

Roddick Murray en Robredo de week winnen en ik ben tevreden.
Helaas CC, dat gaat niet door. Blake- Stepanek lijkt mij een mooie finale.

Heb je de foto trouwens ontvangen?? Gio wel geblesseerd geraakt. Dat flitslicht van mijn toestel werkt verblindend.
kuiper Wrote:Helaas CC, dat gaat niet door. Blake- Stepanek lijkt mij een mooie finale.

Heb je de foto trouwens ontvangen?? Gio wel geblesseerd geraakt. Dat flitslicht van mijn toestel werkt verblindend.

Ja heb ik ontvangen Kuip! Tnx! Hij was goed gelukt. Ik weet zelf ook niet hoe je een foto plaatst op 't forum. Misschien leuk als we de groepsfoto kunnen plaatsen.
Wie weet wel hoe ik een foto hier kan plaatsen??
de allereerste foto van de dag...
Ik moet toegeven dat ik ernaast zat bij Potro, maar als Roddick maar 'gewoon' van Stepanek wint, vind ik het goed.

Hopen op een stuntje van Monfils, Bellucci of Ancic vandaag en ik ben tevreden.
Dan pas tevreden. Ik vind dat je nu al tevreden mag zijn. Laat ook nog iets voor ons over. Monfils ben ik in ieder geval met je eens.
kuiper Wrote:Wie weet wel hoe ik een foto hier kan plaatsen??
Linksonder op Post Reply klikken en dan kan je onder het tekstvenster een bestand toevoegen.
kuiper Wrote:Dan pas tevreden. Ik vind dat je nu al tevreden mag zijn. Laat ook nog iets voor ons over. Monfils ben ik in ieder geval met je eens.
Dat is waar, ik ben ook tevreden met mijn eigen keuzes, maar in zo'n week wil ik natuurlijk ook de weekwinst pakken, want zulke weken zal ik niet vaak meer hebben. Volgens mij kan alleen nog Murray roet in het eten gooien. Dus hopelijk wint hij iig niet het toernooi...
als nadal-murray ''gewoon'' de finale wordt;
als robredo ''gewoon'' de finale van Bellucci wint;
als Roddick ''gewoon'' zijn San Jose wint;

Dan heb ik ''gewoon'' een goede week.

:razz:
Zag net trouwens dat Benneteau 5-2 voorstond in de 1e set, en 2x een mb in de TB. En dan hebben mensen het hier over Mathieu :lol:
Hehe hij komt in ieder geval tot de kwart, kan van PHM niet gezegd worden.
Ad Wim Wrote:Zag net trouwens dat Benneteau 5-2 voorstond in de 1e set, en 2x een mb in de TB. En dan hebben mensen het hier over Mathieu :lol:
Er komt een tijd dat ook jij inziet dat Mathieu een faler is Wink
O, hij is zeker een faler, maar dat is Benneteau dus ook. En PHM staat toch wel even een paar plekkies hoger.

En ik hoop nog steeds dat PHM ooit een keer constant wordt...
centre court Wrote:als nadal-murray ''gewoon'' de finale wordt;
als robredo ''gewoon'' de finale van Bellucci wint;
als Roddick ''gewoon'' zijn San Jose wint;

Dan heb ik ''gewoon'' een goede week.

:razz:

Dan word ik iig 2e in de week en de totaalstand.

Bij winst van Murray is de weekwinst dan voor mij, anders pakt Ad de weekwinst.
buurs Wrote:
centre court Wrote:als nadal-murray ''gewoon'' de finale wordt;
als robredo ''gewoon'' de finale van Bellucci wint;
als Roddick ''gewoon'' zijn San Jose wint;

Dan heb ik ''gewoon'' een goede week.

:razz:

Dan word ik iig 2e in de week en de totaalstand.

Bij winst van Murray is de weekwinst dan voor mij, anders pakt Ad de weekwinst.

Laat maar niet goed gelezen
Over een uurtje al Murray-Ancic. Voetbal is afgelast dus ik kan mooi kijken!
Super belangrijk weer. Murray móet winnen.
ik zit er ook klaar voor!
Lekker begin Mario ](*,)
Meteen 3-0 Murray. Niks aan 't handje.
Pfff, kansloos dit Confused
Murray zal ff niet top zijn zeg. :eeeek:
6-1 andy
ancic is slecht, murray is niet overdreven goed.
Haggie Wrote:ancic is slecht, murray is niet overdreven goed.

Undecided
je zult daar zitten nu. Wat een kut pot.
6-1 *3-0 :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48