FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Querrey - Baghdatis 6-3 4-2 =D> =D>
Mooi, Bellucci sleept hem er alsnog uit en Baghdatis krijgt eindelijk eens kansen en breakt meteen =D>
*4-5 inmiddels en Kubot gaat van 4-1 naar 4-6. Icon_evil
Ai, Marcos mist een 15-40 op 6-5 en dus 2 sps :|
Maar het 3e is wel raak =D>
Bagh mist al 2x een 0-30 in de 3e set. Hij zit er dichtbij, maar dan serveert Querrey constant goed. Hij geeft zelf helemaal niks meer weg op service.

Martin wint gelukkig wel, prima =D>
O mijn god, daar gaan we weer. Baghdatis *4-0 voor in de TB 3e set, maar verliest hem gewoon alsnog, terwijl ide daarvoor in de hele set maar 3 punten weggaf op service, dat geloof je toch niet?! :eeeek: :letitallout:
Kijk, toch nog goed nieuws. :razz:
Ongelofelijk dit, ongelofelijk, dit meen je gewoon niet. Het gaat best goed, maar het had zoveel mooier kunnen zijn :cry: :cry: :cry:
Blake is ook eindelijk begonnen aan zijn toernooi \Big Grin/ , Doe het!

Del Potro in 2x 7-6 langs Stopinnie. Ook niet overtuigend te noemen.
Blake naar *4-2 =D>
6-3 Blake =D>
6-3 *2-1 =D>
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, wat een ellende met Machado zeg. Zo ontzettend close bij 57 punten, maar 10x gekozen en Schwank ook nog eens redelijk veel gekozen.

Maar gelukkig is Machado wel rendabeler dan Murray die het toernooi wint \Big Grin/

Ik heb liever de rendabiliteit van Murray die het toernooi wint, dan die van Machado die de 2e ronde haalt Notworthy
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, wat een ellende met Machado zeg. Zo ontzettend close bij 57 punten, maar 10x gekozen en Schwank ook nog eens redelijk veel gekozen.

Maar gelukkig is Machado wel rendabeler dan Murray die het toernooi wint \Big Grin/

Ik heb liever de rendabiliteit van Murray die het toernooi wint, dan die van Machado die de 2e ronde haalt Notworthy

Dit ben ik wel weer met je eens dan Smile
gelukkig :wink:
Blijven er nog mensen voor de avondpartijen?

Dit zijn zo'n beetje de leukste partijen van de week lijkt mij :o

Die laat je je als tennisliefhebber toch niet door de neus boren om die paar knaken.
Leukste partijen van de week? :lol: ](*,)

Nadal die binnen een uurtje klaar is met Dimitrov, en Tsonga-Tursunov, ok die is op zich aardig, maar ook niet iets waarvoor ik wakker zou blijven, laat staan 30 euro voor een kaartje neer zou tellen.
Nadal wil je natuurlijk wel zien als de nr. 1 van de wereld lijkt mij.
Dimitrov is het grootste talent wat er is.
En die heeft Berdych uitgeschakeld op deze ondergrond, dus hij kan het Nadal ook lastig maken.

En Tsonga - Tursu wordt hoop ik een kraker met als winnaar Tursunov [-o<
Ik zal daar waarschijnlijk als enige voor de Rus zijn.
Dat ik Nadal wil zien als zijnde nummer 1 van de wereld is geen reden waarom hij een leuke wedstrijd zou spelen natuurlijk. Dimitrov het grootste talent wat er is? Op basis waarvan dan? 2 jeugdwinsten en zijn winst op Berdych?
Was vorig jaar Haase het grootste talent wat er was na zijn winst op Murray?
En het jaar daarvoor De Bakker toen hij het jeugdtoernooi van Wimbledon won?

Kom op, als Nadal moeite heeft met deze knakker zou dat gewoon triest zijn.

Tsonga-Tursu hangt ervan wie de minste fouten maakt. Ik ga ervanuit dat dat gewoon Tsonga zal zijn (gedurende twee sets).
Ik verwacht trouwens wel een lastige pot voor Murray.

Die Seppi is een lastige klant.
buurs Wrote:Nadal wil je natuurlijk wel zien als de nr. 1 van de wereld lijkt mij.
Dimitrov is het grootste talent wat er is.
En die heeft Berdych uitgeschakeld op deze ondergrond, dus hij kan het Nadal ook lastig maken.

En Tsonga - Tursu wordt hoop ik een kraker met als winnaar Tursunov [-o<
Ik zal daar waarschijnlijk als enige voor de Rus zijn.
Ga je ons nou proberen over te halen tot zo'n trieste idolatie als jij? :crazy:

Ik had graag Nadal willen zien ja, maar ik ga daar dus geen extra geld voor neertellen. Bovendien wordt het idd een snel potje, en dan is het het sowieso niet waard. En in dat licht moeten we ook allemaal vrijdag, zaterdag en zondag gaan, want dan heeft Nadal wel tegenstanders van naam :roll:

En ik kom natuurlijk niet alleen maar voor het tennis, dat kan ik thuis ook kijken...
Vandaag een rustig dagje hier Smile
Precies haha
mindlight Wrote:Kom op, als Nadal moeite heeft met deze knakker zou dat gewoon triest zijn.

Tsonga-Tursu hangt ervan wie de minste fouten maakt. Ik ga ervanuit dat dat gewoon Tsonga zal zijn (gedurende twee sets).

En dan morgenavond Tsonga - Nadal en Mathieu - Murray =P~
Murray zal morgenmiddag natuurlijk spelen
zijn er al bp geweest?
ancic breakt!!!!! :o
Hmm toch voor ancic moeten gaan in de poll ? :8:
buurs Wrote:Murray zal morgenmiddag natuurlijk spelen

Benneteau - Llodra/Monfils ligt meer voor de hand ja voor morgenavond.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48