FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, zagen jullie dat vuistje van Dimitrov na zijn verlies? :eeeek:

Die had dus ook wat gewed op zijn eigen wedstrijd...

Dat kan ik me echt niet voorstellen, gezien zijn spel.
Hooguit dat hij een set zou winnen ofzo.
Waarom zou je dan in godsnaam een vuist maken naar de bank als je verliest? :roll:

Misschien heeft Nadal wel beloofd dat Dimitrov zijn oude, strakke, mouwloze kleding mag hebben...
Bellucci wordt gebroken, maar breakt meteen weer op love terug =D>
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, zagen jullie dat vuistje van Dimitrov na zijn verlies? :eeeek:

Die had dus ook wat gewed op zijn eigen wedstrijd...

Dat kan ik me echt niet voorstellen, gezien zijn spel.
Hooguit dat hij een set zou winnen ofzo.
Waarom zou je dan in godsnaam een vuist maken naar de bank als je verliest? :roll:

Misschien heeft Nadal wel beloofd dat Dimitrov zijn oude, strakke, mouwloze kleding mag hebben...

Nou gezien zijn spel kan ik het me sowieso voorstellen dat hij dik tevreden is.
En verder kan het toch iets van een weddenschap met zijn coach zijn over een set pakken van Nadal ofzo? Hier zou ik niets achterzoeken.
Was natuurlijk ook niet serieus, maar vond het wel heel erg opvallend...
Ja idd, het is niet logisch, dat ben ik direct met je eens.
Toch respect voor die gast, ik vind dit echt mooi.
Ik denk dat die gast gewoon heel erg blij was met zijn spel. Zijn 1e ATP toernooi en dan zo goed presteren. Ik denk dat daarom die vuist was. Hij heet zich zelf nu ook op de ATP Tour op de kaart gezet.
Als ik nou zo naar Bellucci-Ferrero kijk, besef ik me ineens dat we ook best trommels mee hadden kunnen nemen :-k
Dat blijf ik gek vinden, en dat heeft ook te maken met die winnaarsmentaliteit waar we het vandaag over hadden. Als je er dichtbij zit, en zoveel kansen hebt gehad tegen de nummer 1 van de wereld, moet je ten eerste ontevreden zijn, zeker meteen na het laatste punt...
mindlight Wrote:Als ik nou zo naar Bellucci-Ferrero kijk, besef ik me ineens dat we ook best trommels mee hadden kunnen nemen :-k
Ik besef vooral dat Bellucci echt een goede kans heeft om dit te winnen als hij zo blijft spelen :o
Ad Wim Wrote:Dat blijf ik gek vinden, en dat heeft ook te maken met die winnaarsmentaliteit waar we het vandaag over hadden. Als je er dichtbij zit, en zoveel kansen hebt gehad tegen de nummer 1 van de wereld, moet je ten eerste ontevreden zijn, zeker meteen na het laatste punt...

Enerzijds wel, anderzijds, wat mag je verwachten van zo'n jongen. Denk dat hij nu zowel trots als kapot in de kleedkamer zit.
Er wordt in Ahoy gefluisterd dat Buurs in de kleedkamer van Nadal is.....
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Als ik nou zo naar Bellucci-Ferrero kijk, besef ik me ineens dat we ook best trommels mee hadden kunnen nemen :-k
Ik besef vooral dat Bellucci echt een goede kans heeft om dit te winnen als hij zo blijft spelen :o

Sterker nog, niet alleen deze pot, wat een waardeloos niveau was die vorige pot in vergelijking met deze. Bellucci speelt echt sterk :eeeek:
Hup Jo! =D>
Wel apart dat Tursunov vandaag tussen het gewone publiek zat he?
:lol:
Fish naar 2-0 in de TB, prima !
Hop, 5-2 Bellucci =D>
:eeeek:
Komop nou Mardy, van 3-0 opeens 3-3
Bellucci wat loop je nou te choken? ](*,)
Pfff, Bellucci mist een bal voor een leeg veld op 30-15 en nu 30-40 :|
Set Isner :eeeek:
WTF het is wel echt een TB-koning, dat moet ik m nageven Notworthy
Isner pakt de TB =D>
Ad week
Wat loopt die Bellucci nou opeens te kloten?! :|
Ik wilde exact hetzelfde neerzetten, ongelofelijk dit.
En ja hoor, de break. ](*,)
Tjonge, wat een drama-game. Het begon met die UE toen het veld open lag #-o
Moet je opletten..
hoppa en nu doorzetten ferrero!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48