FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48
Kom op monfils maak die Llodra ff af :Big Grin
Dat gaat lukken Smile
lekker monfols
nu murray nog ff dan is me dag al goedTongue
Haha, daarvoor had ik Monfils niet nodig. Voor mij hoeft alleen Murray te winnen. De rest boeit niet dit jaar Big Grin

PS Davydenko is een faler!
Nadal op 4-2...geeft weinig weg op eigen service...
Edit: 4-4 :o

Schwank helaas kansloos tegen Acasuso...
Maar wel de rebreak nu. 4-4, even de set uitkijken op de livestream.
Even bij Acasuso aan het kijken maar die oogt nou niet in topvorm. Ziet er vermoeid uit...Hopen dat Schwank het gevecht aan kan gaan
_Tampie Wrote:Maar wel de rebreak nu. 4-4, even de set uitkijken op de livestream.
en? hoest niveau?
Ben net thuis en zie Acasuso van *4-1 naar 4-3 gaan. Kom op Acasuso, partij van de dag voor mij!
Ad Wim Wrote:Ben net thuis en zie Acasuso van *4-1 naar 4-3 gaan. Kom op Acasuso, partij van de dag voor mij!
was 4-0...
Schwank slaat alles met veel topspin niet al te hard terug.
Kom op Schwank...er mag wel iets tegen zitten in Ad zijn team!
kooltje Wrote:er mag wel iets tegen zitten in Ad zijn team!
Undecided
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:er mag wel iets tegen zitten in Ad zijn team!
Undecided
Is toch zo? je kent een zeer goede week...
Leuke dag gehad?
Van 4-0 naar 4-4, dit ga je toch weer niet menen hè?! ](*,)
4-4...Acasuso weet niet wat te doen momenteel
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:er mag wel iets tegen zitten in Ad zijn team!
Undecided
Is toch zo? je kent een zeer goede week...
Leuke dag gehad?
Machado die gisteren voor de wedstrijd serveerde en 2 mps had in een onwijs belangrijke partij, Baghdatis die een *4-0 in de TB 3e verkloot :roll:

En het was erg leuk ja!
Acasuso breakt met een goede bal en een prachtige laatste game, vamos! Nu geen gezeik meer!
Tja Acasuso zet aan en is gewoon beter...
Het was idd een erg leuke dag =D>

Vamos Schwank
Acasuso te goed voor Schwank...helaas maar waar
Klasse Chucho =D>
kooltje Wrote:Acasuso te goed voor Schwank...helaas maar waar
Wat je zei, klopt wel: het is totaal niet overtuigend en Acasuso oogt laks en vermoeid. Maar volgens mij is dat laatste altijd zo bij hem...
Zegt niets, Acasuso is niet een veel betere tennisser imo.
Uiteraard, maar je gaat niet zomaar van 4-0 naar 4-4...
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Acasuso te goed voor Schwank...helaas maar waar
Wat je zei, klopt wel: het is totaal niet overtuigend en Acasuso oogt laks en vermoeid. Maar volgens mij is dat laatste altijd zo bij hem...
Als hij aanzet speelt hij geweldige punten maar het lijkt wel alsof hij dat niet vol kan houden. Maar wel genoeg om zich van de middenmoot te onderscheiden.
Schwank :roll:
Het maakt mij niet zoveel uit wie er wint bij Schwank-Acasuso. Als Robredo maar eerst van Martin wint en dan de winnaar van Schwank-Acasuso pakt
Oh ja Acasuso schiet eens op. Ik wil voor twaalven pitten en een groot stuk van Bellucci zien
Nadal wordt gebroken, wat gaat hier nou gebeuren? Overigens is deze wedstrijd ook te volgen op :http://player.omroep.nl/?aflID=8996202
Op de toernooisite werkt het niet echt goed
Chucho 3-1, prima =D>

Martin moet eigenlijk winnen, maar dat zie ik niet gebeuren...
Die Nadal Undecided

Isner gebroken Sad
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48