FTM Forum

Full Version: ABN AMRO WTT /Costa do sauipe/San José
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
6-3 6-3
Balen van Middelkoop, 7-6 in de 3e set ](*,)
Ik doe deze week de admin. Inmiddels zijn alle lotingen voor volgende week ingevuld. Helaas worden morgenavond nog de qualies voor Costa en San Jose gespeeld. Morgenochtend zal Mindlight de db open gooien.
Stille Wrote:Ik doe deze week de admin. Inmiddels zijn alle lotingen voor volgende week ingevuld. Helaas worden morgenavond nog de qualies voor Costa en San Jose gespeeld. Morgenochtend zal Mindlight de db open gooien.

Goed werk Stille, maar let erop dat de spelers die je in de draws invult exact overeen komen met de namen in spelersbeheer, anders zijn ze niet te kiezen. Zo moet je zaken als (se) en (wc) alleen in spelersbeheer aangeven, tenzij een speler niet in de top 150 staat (dan kun je in de draw voor de vorm aangeven of iemand een wildcard heeft gekregen, zoals bv. Hocevar en Saretta in Costa do Sauipe). Verder moet er een 'e' achter de 'u' in Schuettler.
Wat een moeilijke loting voor ABN. Hoe kun je hier nou budget gericht spelers kiezen?
Overdune Wrote:
Stille Wrote:Ik doe deze week de admin. Inmiddels zijn alle lotingen voor volgende week ingevuld. Helaas worden morgenavond nog de qualies voor Costa en San Jose gespeeld. Morgenochtend zal Mindlight de db open gooien.

Goed werk Stille, maar let erop dat de spelers die je in de draws invult exact overeen komen met de namen in spelersbeheer, anders zijn ze niet te kiezen. Zo moet je zaken als (se) en (wc) alleen in spelersbeheer aangeven, tenzij een speler niet in de top 150 staat (dan kun je in de draw voor de vorm aangeven of iemand een wildcard heeft gekregen, zoals bv. Hocevar en Saretta in Costa do Sauipe). Verder moet er een 'e' achter de 'u' in Schuettler.

Dit heb ik volgens mij inmiddels hersteld. Maar een goede check kan nooit kwaad, thnx OD =D>
Haggie Wrote:Wat een moeilijke loting voor ABN. Hoe kun je hier nou budget gericht spelers kiezen?

Ja dat vraag ik me ook af. Het is echt superlastig.
Maar je hebt natuurlijk ook leip veel budget. Klopt dit trouwens wel, 25K?
Je kunt erg veel rukkers van 1500 nemen ja. Maar bij de laatste 8 van alle toernooien zit alleen maar 2500+
500 toernooi: 11.000 budget
250 toernooi: 6.000

(11.000+6.000+6.000)=23.000 + vaste verhoging is 26.000
O ja, het budget klopt wel.

Maar zo zie je dat in zo'n week het budget echt niet te hoog is...
Nu niet nee, dit in tegenstelling tot vorige week Wink
Dat klopt, maar daar deden wel uitzonderlijk weinig goede jongens aan mee, dus dat lijkt me een uitzondering. In de andere drie weken was het budget gewoon goed...
Pff hier kom ik nooit goed uit Sad
Wordt er vandaag al egens wat gebald
Dan scheelt dat wel in keuzes
Yep, er worden een paar in FTM opzicht onbenullige potjes in Rotterdam gespeeld, wellicht is er één afgelopen in San Jose voor de deadline. Ook zullen er 2 wedstrijden in Costa gespeeld zijn. Kortom, verwacht er niet teveel van
Is nog geen touw aan vast te knopen welke wedstrijden wij op donderdag gaan zien. Uiteraard qua namen niet maar ook niet of we bijv. de 2e ronde van de boven of onderkant van het schema zien. Ze spelen vandaag bijv van alles wat.
Wetende dat Nadal woensdagavond zal spelen, is het logisch dat Murray dinsdagavond speelt. Als hij zijn eerste ronde wint zal hij donderdag overdag zijn tweede ronde spelen normaal gesproken.
Ik heb een VIP-kaart voor vanavond \Big Grin/

Aangezien ik vorige week een aantal dagen ziek ben geweest, kan ik vanmiddag niet eerder vrij krijgen ](*,)
(Ik heb nog maar niet gevraagd voor as donderdag, maar vrees het ergste, aangezien ik veel afspraken heb... :| Icon_evil )
Maar ik ga mijn best doen, Kuiper!!!

Ik hoop dus klokslag half 8 binnen te zijn.
Maar vorige week zei je nog dat je een dag van te voren vrij kan krijgen? :-k
En het is natuurlijk logisch dat als je niet vrij neemt, er dan afspraken ingepland worden. Deze datum staat al weken vast.

Overigens zit je dan bij Stille en Lazio, die hebben ook VIP kaarten voor vanavond :-"
buurs Wrote:Ik heb een VIP-kaart voor vanavond \Big Grin/

Aangezien ik vorige week een aantal dagen ziek ben geweest, kan ik vanmiddag niet eerder vrij krijgen ](*,)
(Ik heb nog maar niet gevraagd voor as donderdag, maar vrees het ergste, aangezien ik veel afspraken heb... :| Icon_evil )
Maar ik ga mijn best doen, Kuiper!!!

Ik hoop dus klokslag half 8 binnen te zijn.

Als het niet anders kan buurs, is het jammer. Geef me dat dan wel even op tijd door, wellicht gaan we dan met de trein. :lol: :lol:
Maar ik ga met Musse zeker. Kan ik hem ook niet meer aandoen, hij verheugd er zich al weken op. :lol:
mindlight Wrote:Wetende dat Nadal woensdagavond zal spelen, is het logisch dat Murray dinsdagavond speelt. Als hij zijn eerste ronde wint zal hij donderdag overdag zijn tweede ronde spelen normaal gesproken.

Dat zou perfect zijn. Murray is toch wel één van de spelers die ik graag wil zien spelen. Maar als hij dinsdagavond speelt, kan hij toch ook donderdagavond zijn 2e ronde spelen? Of is dat dan weer de avond van Rafa?
Nja het lijkt me sterk dat zowel Murray als Rafa 's-avonds spelen, meestal verdelen ze het wel redelijk.
Nadal speelt zeker woensdagavond dus dan lijkt het mij dat hij dan ook weer donderdagavond speelt..en vrijdagavond (als hij zover komt natuurlijk) :8:
Goedenmiddag, Ik zou vanavond met Tim (Lazio) naar tennis gaan. Hij kan helaas niet en nu heb ik 1 gratis kaart over. Heeft er iemand zin om mee te gaan? Vanavond worden de partijen Davydenko-Andreev en Seppi-De Bakker gespeeld. Heb je zin om met mij te te gaan dan svp mailtje sturen naar <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:renedejong49@hotmail.com">renedejong49@hotmail.com</a><!-- e -->.
Dit riekt naar spam :8:

Maar zoals gezegd, Buurs gaat vanavond, kan je hem eens meeten :lol:
Ik kan helaas niet Stille. Jammer.
mindlight Wrote:Maar vorige week zei je nog dat je een dag van te voren vrij kan krijgen? :-k
En het is natuurlijk logisch dat als je niet vrij neemt, er dan afspraken ingepland worden. Deze datum staat al weken vast.

Overigens zit je dan bij Stille en Lazio, die hebben ook VIP kaarten voor vanavond :-"

Toen ik dat vorige week zei, was ik nog niet ziek.

Ik heb vorige week 3 werkdagen gemist. Ik ben me nu ook aan het opjagen (geen pauze, weinig forum etc), zodat ik om 17 uur weg kan.
Zoals je wellicht weet is het rete druk bij een accountantskantoor in deze periode.

Maar ik ga het natuurlijk wel vragen.
Er is al inmiddels een vervanger gevonden voor Lazio
Veel plezier!