FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
ga lekker serieus doen...
Het was een van je fameuze grapjes? Undecided
Feli Buurs!
Na vanavond boeit zelfs een verlies tegen jou me niets.

En er kan er inderdaad maar één de beste zijn, bedankt voor het compliment!
thxs

je bent zo goed als je laatste partij :8:

zo snel alweer thuis na zo'n overwinning?
was het niet gezellig...
Gezellig is het bij m'n tante op de koffie. En er moet morgen gewoon weer gewerkt worden, Buurs. We hebben niet allemaal een baan waar je de hele dag tennis kunt volgen.
Feli Musse. =D>
Ad Wim Wrote:Gezellig is het bij m'n tante op de koffie. En er moet morgen gewoon weer gewerkt worden, Buurs. We hebben niet allemaal een baan waar je de hele dag tennis kunt volgen.

Daar is an sich niets mis mee natuurlijk, zo'n baan :8:
Dat dacht ik!
Ad Wim Wrote:Gezellig is het bij m'n tante op de koffie. En er moet morgen gewoon weer gewerkt worden, Buurs. We hebben niet allemaal een baan waar je de hele dag tennis kunt volgen.

jij kan toch ook het tennis volgen.... :crazy:

ik neem vaak nog werk mee naar huis zowel 's avonds als in het weekend.
deze uren schrijf ik vaak niet, zodat mijn minder productieve uren volledig gecompenseerd worden.
Dat herken ik wel Buurs, 's-avonds klus ik ook vaak wat bij, zodat ik overdag rustig het scorebord aan kan houden. Het weekend daarentegen is vrij heilig.
mindlight Wrote:Dat herken ik wel Buurs, 's-avonds klus ik ook vaak wat bij, zodat ik overdag rustig het scorebord aan kan houden. Het weekend daarentegen is vrij heilig.

in het weekend doe ik het alleen uit noodzaak.
als iets echt af moet.

en anders pak ik m'n lap top even voor de tv.
Ja dat is logisch, maar in die weken staat (iig bij mij) het scorebord overdag ook niet aan, dan is het bikkelen en in het weekend afronden.
Verder ben ik 's-avonds vaak nog wel productief, dus dat vind ik ook helemaal niet erg, om dan met op de achtergrond wat voetbal/tennis nog wat te klooien.
dat geldt ook eigenlijk wel voor mij.

af en toe kijk ik even livescore, maar sinds mijn scorebord van atp het niet meer doet heb ik daar ook minder behoefte aan.
Ja wat is dat met dat scorebord? Een of andere kut-IT'er die jou dataverbruik heeft gezien en daarom jou toegang heeft afgesloten? Undecided

Meestal kan ik de standen al prima via het forum volgen trouwens.
Maarja ik ga ook pitten, morgenochtend nog even langs een klant en dan weekend Hakkuh (althans, verhuizen met kantoor OSmile )
de flash wordt geblokkeerd.
1 of andere firewall zorgt ervoor dat ik het niet opnieuw kan installeren.
komt door een update.

ik ga maar niet prutsen met die firewall.
vindt het zo wel goed.
Buurs (2) - Musse
Geen verschillen.
BV: 10-8

Andre (8) - Mist (3)
Youzhny - Llodra
BV: 10-11
Mist is door naar de finale.
Als ik het goed heb, moet Stepanek 9 games gaan halen [-o<
joepie...
vanaf nu mag hij alles verliezen, verdomme
Feli Mist!
Finale poll: Buurs (2) - Mist (3)
feli buurs!
thxs musse.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Mist is de nieuwe nummer 2 na alweer zijn 2e titel dit jaar. Buurs haalde wel de finale, maar verliest toch die stek. Het verschil met Ad wordt nu toch erg klein. Verder goeie zaken voor Musse die serieus begonnen is het gat met de mensen die het hele jaar al spelen te slechten. In de CR staat hij al 7e.

Ik had overigens nog een puntje ontdekt mbt tot de rankingpunten, maar daar is het me nu te laat voor, dat schrijf ik morgen wel ff goed op om het te bekijken hoe en wat. Dan wil ik tevens ook iets vertellen over hoe ik die laatste vrije slot indeel als er zoals nu 19 mensen zijn. Dat mensen niet het gevoel hebben dat het steeds dezelfden zijn die in de kleinere poule zitten.

Loting Acapulco, Delray Beach, Dubai: 19 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarij bde eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)

Ad Wim (1) - Centre Court (6) - Chiel-Montagne - Elikian - Bocaloca
Kuiper (4) - Andre (8) - Kooltje - Juan Zueco - Scholten
Buurs (3) - Mindlight (7) - De Kabaggaan - Cruijff - Musse
Mist (2) - Mitch (5) - Haggie - Raging Bull

Vervolg
Win P1 - No 2 P3
Win P2 - No 2 P4
Win P3 - No 2 P1
Win P4 - No 2 P2
Buurs (3) - Mindlight (7) - De Kabaggaan - Cruijff - Musse 13-13-8-15-9

1-2-1-1-1 Tursunov - Seppi
2-1-2-2-1 Safin - Gasquet
1-1-1-1-2 Schuettler - Clement
1-1-1-1-2 Spadea - Gremelmayr
1-2-1-2-1 Gulbis - Baghdatis
1-1-2-1-1 Golubev - King
1-1-1-1-2 Haas - Chardy
2-1-2-2-2 Daniel - Martin
2-1-2-1-2 Fognini - Granollers
1-1-1-1-2 Moya - Andujar

BV: 5-7-6-7-7
begint lekker... #-o
Mist (2) - Mitch (5) - Haggie - Raging Bull 5-4-3-4

2-2-2-1 Melzer - Benneteau
1-2-1-1 Schuettler - Clement
1-2-2-2 (Q) - Zverev
2-1-2-1 Gulbis - Baghdatis
1-2-2-2 (Q) - Muller
1-2-2-2 (Q) - Kunitsyn
1-2-2-2 Fognini - Granollers

bv: 4-7-6-4
Rekenen jullie dat zelf zo snel uit, of hebben jullie daarvooer een tooltje of zo?