FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Musse - Mitch (4): 13-13
Troicki - Berdych
Melzer - Dent
Seppi - Wawrinka
Reynolds - Kiefer
BV: 4-6

Kuiper (5) - Raging Bull: 12-14
Haas - Schuettler
BV: 6-5
Raging Bull door naar de halve finale.

Haggie - Juan Zueco: 11-13
BV: 5-4
Juan Zueco door naar de halve finale.

Elikian - Scholten!: 11-13
BV: 9-7
Scholten! door naar de halve finale.
Feli Scholten
Thanks Eli!
Feli Juan!
Gracias Haggie.
Musse - Mitch (4): 24-24
BV: 4-6
Musse door naar de halve finale.

Kuiper (5) - Raging Bull: 23-24
Raging Bull door naar de halve finale.

Haggie - Juan Zueco: 22-24
Juan Zueco door naar de halve finale.

Elikian - Scholten!: 22-24
Scholten! door naar de halve finale.

Halve finale tennispoll:
Musse - Raging Bull
Juan Zueco - Scholten!
En toen was er geen een seed meer over :o
Op maandagochtend nog 4 mensen over...moeten dit anders gaan doen is mijn mening.
Ik heb dit eind pagina 24/begin 25 ook gezegd, dat het leuker is dat er langer mensen mee blijven doen. Aan de andere kant kun je niet tijdens het toernooi de regels aanpassen, maar voor Miami zouden we nog wel iets kunnen doen.
Elikian Wrote:Ik heb dit eind pagina 24/begin 25 ook gezegd, dat het leuker is dat er langer mensen mee blijven doen. Aan de andere kant kun je niet tijdens het toernooi de regels aanpassen, maar voor Miami zouden we nog wel iets kunnen doen.
Uiteraard dit toernooi afmaken...Maar voor Miami zeker wat afspreken.
Inderdaad. Toernooi moet eigenlijk nog beginnen en bijna iedereen is al klaar met de poll Sad
Wij hebben 4 rondes (bij minder dan 21 deelnemers).
Miami heeft er 7.

Ik zou zeggen:
1e ronde = 1e + 2e (64 wedstr)
2e ronde = 3e (16 wedstr)
SF = 4e en QF (12 wedstr)
F = SF en F = (3 wedsts)
Aan de ene kant goed, aan de andere kant is het dan wel na de 1e ronde een stuk minder leuk. Een finale over slechts 3 wedstrijden is wel echt heel jammer en ben ik eigenlijk op tegen...

Kunnen we niet iets met dagen doen? 1e ronde onze poll over 1e ronde plus 1e helft 2e ronde Miami? Etc.?
Ja, dat van die "heel veel punten" voor die finale valt tegenwoordig best wel mee hoor met die nieuwe telling. Je kunt er in IW 1000 halen, dat is minder dan bv in de weken van Rotterdam en Dubai. En daar was het ook alleen de SF en F.

En ja "na de 1e ronde minder leuk", dat is nu ook. Dan valt 70% van de mensen af. En dat was nu al na 2 dagen, en op deze methode iig pas na 4.
Ik zeg niks over heel veel punten voor de finale...
En in de weken van Rotterdam en Dubai waren er drie toernooien, dus ging de finale iig nog over 6 partijen.

En je gaat helemaal niet in op mijn voorstel...
Ik ben niet echt voorstander van het "per dag pollen", omdat je dan altijd gezeik krijgt met wachten op de order of play. Terwijl je bij hele rondes gewoon weet wat er komt en je dus de poll er mooi vroeg op kunt zetten, zodat mensen meer tijd hebben.
Maar de OOP weet je dus in deze toernooien, omdat het in het begin van het toernooi de ene dag de onderste helft is, de andere dag de bovenste helft.

En het gaat wel degelijk om 400 punten in de finale, en dat is bijna net zoveel als een halve finaleplek. Om dat over 3 partijen te doen...
Musse - Raging Bull
Isner - Safin
Querrey - Wawrinka
BV: 8-9

Juan Zueco - Scholten!
Andreev - Tsonga
Robredo - Cilic
BV: 9-8
De 4e ronde begint vannacht toch? Moet er niet gepollt worden?
4e ronde begint morgen
Hoe doen we Miami?
1e ronde = 1e + 2e (64 wedstr)
2e ronde = 3e (16 wedstr)
SF = 4e en QF (12 wedstr)
F = SF en F = (3 wedsts)

Proberen en evalueren lijkt mij
lijkt me geen best voorstel, kooltje.

huidige vorm lijkt me beter.
aantal wedstrijden beter verdeeld.
Mij lijkt het ook het beste om het voorstel van Eli nu te hanteren. Zo hebben we beide methodes uitgeprobeerd voor een 96 draw en kunnen we daarna evalueren wat nu de beste optie is.

Doet er ook niet heel toe, want dit zijn de enige twee toernooien die een dergelijke draw hebben...
Ben het met kooltje zijn voorstel eens.

Beetje rare verdeling misschien qua wedstrijden, maar aangezien er na onze eerste ronde nog maar 8 mensen over zijn is het wel leuker. Zo is iedereen in ieder geval nog wat langer actief in het toernooi.
O, ik dacht dat dat jouw voorstel was van eerder deze week...
klopt ook, dat is hetzelfde voorstel als wat ik eerder deed Smile
Maar wat nou als er voor Miami ineens meer dan 20 deelnemers opduiken? :-k
dan kunnen we gewoon het systeem hanteren wat we nu gebruikt hebben, want dan hebben we dus wel 16 man in de 2e ronde Smile. Maar die kans lijkt me heel klein Smile
Elikian...loting??