FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Flauwekul ML, als jij zelf zorgt dat je goed genoeg pollt maakt het geen zak uit of je de nummer 1 of de nummer 25 van de CR tegenkomt.
Dat is helemaal waar, ik ben blij dat je het licht gezien hebt, jammer dat dit als reactie op mij gezegd moet worden, maar m'n gelijk krijgen in een discussie is altijd lekker natuurlijk.

Dat gezegd hebbende is het goed te zien dat ik t.o.v. andere poules een hele behoorlijke score heb neergezet, en derhalve het toernooi met opgeheven hoofd kan verlaten.
wat een pispoultje is die van ad.... Undecided
mindlight Wrote:Dat is helemaal waar, ik ben blij dat je het licht gezien hebt, jammer dat dit als reactie op mij gezegd moet worden, maar m'n gelijk krijgen in een discussie is altijd lekker natuurlijk.

Dat gezegd hebbende is het goed te zien dat ik t.o.v. andere poules een hele behoorlijke score heb neergezet, en derhalve het toernooi met opgeheven hoofd kan verlaten.
Ik had er misschien een knipoog bij moeten zetten, maar ik ging er vanuit dat je dat wel door had...
Absoluut, maar dat geldt ook voor mij. Dit was ook niet bepaald een serieuze reactie. Waarbij het principe bij het vooraf kijken wel overeind staat. Kijken naar tegenstanders doet er niet toe, jij hebt je poll ingevuld. Het enige wat vooraf telt is, en daar zijn we weer, de grootte van de poule.
Maar wat er voor de loting gebeurt doet er dus imo niet toe. En het enige dat na de loting telt, is de tegenstand.

Maar goed, laten we hopen dat we beiden doorgaan...
Dat sowieso, hoewel het bij mij een hopeloze zaak is. Als ik nou in jouw poule had gezeten... Wink
Als Santoro wint, ben ik ook uitgeschakeld, dus helaas...
Ad Wim Wrote:Als Santoro wint, ben ik ook uitgeschakeld, dus helaas...

In de slechtste poule met de minste deelnemers Undecided
Als je de discussie een beetje had begrepen, had je gesnapt dat dat er dus niet toe doet. En wat nou als ik meer punten haal dan jij?
Het meest wrange is nog wel dat ik eerst gepolld had voor Santoro, omdat het een held is, maar hem daarna nog heb gewijzigd naar Kiefer. Zou wel zuur zijn als het daar op aan zou komen...
acasuso geeft op.

3e set nog niet begonnen, dus telt niet mee neem ik aan?
Jawel.
vreemd...

2 opgave's die voor mij verkeerd uitvallen Undecided
2e set was afgelopen, dus deze uitslag telt mee. Smile
Buurs (1) - Centre Court (6) - Juan Zueco - Scholten! - Kraai: 37-36-39-38-38
2-2-2-2-1 Zverev - Tursunov
2-1-2-2-2 Andujar - Vassallo Arguello
2-1-1-1-2 C. Rochus - Cuevas
1-2-2-1-1 Ferrero - Youzhny
BV: 9-8-8-9-7

Mitch (4) - Andre (5) - Mindlight - Omyaca - Elikian: 41-35-40-40-39
2-2-1-2-2 Ram - Petzschner
2-2-2-2-1 Zverev - Tursunov
1-2-2-1-1 C. Rochus - Cuevas
2-2-1-2-2 Levine - Safin
1-2-2-2-1 Ferrero - Youzhny
BV: 10-7-7-10-10
Mitch door naar de kwartfinale.

Ad Wim (3) - Raging Bull (7) - Musse - Kooltje: 38-38-39-41
1-2-1-2 C. Rochus - Cuevas
1-2-1-2 Ferrero - Youzhny
BV: 9-10-8-9-7
Kooltje door naar de kwartfinale.

Mist (2) - Kuiper (8) - Cruijff - Chiel-Montagne - Haggie: 37-36-37-35-37
2-2-2-1-2 Ram - Petzschner
2-1-2-2-2 Zverev - Tursunov
1-1-2-2-1 Andujar - Vassallo Arguello
2-1-2-1-1 C. Rochus - Cuevas
2-1-2-2-2 Levine - Safin
1-2-2-2-2 Ferrero - Youzhny
2-2-2-1-2 Reynolds - Simon
BV: 7-8-10-9-10
Ferrero en Cuevas moeten voor mij winnen.

Cuevas al een aantal bp gemist in de 5e set Icon_evil
En dan nog heb je evenveel punten als ik, en maar zeiken en lachen. Mijn poule is uiteindelijk sterker dan die van jou Undecided
Bij de poll loopt alles fout. Dat is dan wel weer mooi, zwaar uitgeschakeld.
Ondanks alle pech toch door! :-({|=
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Ad zit in de enige poule van 4 en zit bij kooltje in die de laagste score heeft....

En dan nog klagen Undecided

Als je nu niet door gaat, ben je gewoon niet goed genoeg.
Prachtige Buurs-logica van lik m'n vestje weer cry

Had je liever in mijn poule gezeten?
Wat is het toch hilarisch dat die domme, voorbarige uitspraken constant afgestraft worden en dat je ze gewoon constant blijft maken. Dit maakt weer een hoop goed :lol:
Maar goed dat Cuevas wint, dat maakt mijn uitschakeling minder wrang. Toch heb ik nog een aardig aantal punten waarmee ik volgens mij in de laatste poule, van 5 nota bene, door zou zijn...
Vassallo moet mij naar de volgende ronde brengen... Forza Vassallo!
Nu weet ik waarom je denkt dat je beter een poule van 5 kan loten: je vergelijkt de poule van 4 met de zwakste poule van 5.
Grote klasse Eli, je bent door volgens mij.
Als Levine wint verlies ik het op de BV, dat zou wel zuur zijn, en dan had Ad toch gelijk.
Nee, ik geef een voorbeeld om mijn eerder oneens zijn met jullie stelling te bekrachtigen...
2 aces van levine op bp =D>
Ad Wim Wrote:Nee, ik geef een voorbeeld om mijn eerder oneens zijn met jullie stelling te bekrachtigen...

Maar dat is natuurlijk onzin, het ging ons om de statitische kans vooraf, en dan heb je in een poule van 4 gewoon meer kans.
Uiteraard, en dat heb ik ook nooit ontkend. Ik zei alleen dat dat helemaal niet terzake deed.
Ad Wim Wrote:Uiteraard, en dat heb ik ook nooit ontkend. Ik zei alleen dat dat helemaal niet terzake deed.

Jij vond het geen geluk om in een poule van 4 terecht te komen inderdaad, terwijl door middel van loting wordt bepaald dat jij een statistisch grotere kans hebt om door te gaan. Ik spreek dan van geluk.