FTM Forum

Full Version: Tennispoll 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Excuses voor de wat late update, was een latertje gisteren, zat bij NAC-Groningen... \Big Grin/

Sao Paulo (3) - Mindlight: 22-24
Mindlight door naar de kwartfinale.

Musse - Kuiper (6): 20-23
Kuiper (6) door naar de kwartfinale.

Scholten! - Kraai: 24-22
Scholten! door naar de kwartfinale.

Ad Wim (1) - Elikian: 24-23
Ad Wim (1) door naar de kwartfinale.

Mitch (7) - Haggie: 23-24
Haggie door naar de kwartfinale.

Chiel-Montagne - Buurs (5): 19-23
Buurs (5) door naar de kwartfinale.

Raging Bull - Kooltje: 24-25
Kooltje door naar de kwartfinale.

Mist (2) - Andre (8): 22-24
Andre (8) door naar de kwartfinale.

Kwartfinales:
Mindlight - Kuiper (6)
Scholten! - Ad Wim (1)
Haggie - Buurs (5)
Kooltje - Andre (8)
in dit nieuwe systeem lijkt het veel.

als jij nu wordt uitgeschakeld en ik win ben ik je al bijna voorbij.
Feli Haggie =D>
Raging Bull heeft duidelijk de meeste pech. Sad
Elke andere tegenstander dan Kooltje had hem een kwartfinale plaats opgeleverd. Na Kooltje de meeste punten (met 5 anderen) en de BV precies goed.
Yup, dat is een echte "welcome to the game" dan Wink
Raging Bull wordt op alle fronten een threat dus...
Ad Wim Wrote:Er wordt niet opnieuw geloot nee, dus schakel hem maar uit, dan kunnen zijn pretenties voorlopig in de ijskast.
Kwartfinale gaat over 3e en 4e ronde trouwens, dus dat duurt wel even.

Volgens mij hadden we afgesproken dat de finale van de poll niet over maar 3 wedstrijden zou gaan, maar over 7.
Dat zou dus betekenen:
Finale poll = kwart-, halve- en finale AO.
Kwartfinale poll = 3e en 4e ronde AO.

Wat wordt dan de halve finale van de poll...... [-X

Dus het moet zijn:
Finale poll = kwart-, halve- en finale AO.
Halve finale poll = 4e ronde AO.
Kwartfinale poll = 3e ronde AO.
Jij hebt gelijk, sorry :oops:
Ad Wim Wrote:Jij hebt gelijk, sorry :oops:
Zoals gebruikelijk :wink:
Maar halve finale poll, dus 4e ronde, wel met sets dan toch?
Op GS is de 4e ronde inderdaad met sets.
Oke, dan lijkt me het een perfecte verdeling; 16 partijen in de kwart en 8 partijen met sets in de halve en 7 partijen met sets in de finale. Halve finale ook al per PM?
Wat mij betreft vanaf de kwartfinale. De tekst had ik ook al bij de poll gezet die al klaar staat om op het forum gezet te worden, alleen Murray - Granollers nog even afwachten. Er staan toch veel punten op het spel.
Ik vind het prima, maar dat is wel meer werk voor jou. Misschien wel een idee om dan een duidelijke BV te nemen, of iig eentje waar veel variëteit in komt te zitten. Of twee BVs. Anders krijg je dat gezeik met eerstpollende.
Ik zal een tweede BV toevoegen.

Voor mij is het niet echt meer werk. Normaal gesproken kopieer de voorspellingen uit het topic, nu uit de inbox.
Feli, buurs. Had graag gezien dat Guccione in ieder geval had gewonnen, maar het mocht niet zo zijn. Succes in de volgende ronde. :wink:
thxs Chiel.
feli kuiper...
nu moet ik wel dat gezeik aanhoren van wie de beste is tot de keer dat ik weer win, hopelijk meteen het volgende toernooi al Icon_twisted
Mitch Wrote:Raging Bull heeft duidelijk de meeste pech. Sad
Elke andere tegenstander dan Kooltje had hem een kwartfinale plaats opgeleverd. Na Kooltje de meeste punten (met 5 anderen) en de BV precies goed.

Ai, dat is pech hebben met de loting.

Dit smaakt in ieder geval naar meer.
Ik ga zeker vaker meespelen.
Mitch Wrote:Raging Bull heeft duidelijk de meeste pech. Sad
Elke andere tegenstander dan Kooltje had hem een kwartfinale plaats opgeleverd. Na Kooltje de meeste punten (met 5 anderen) en de BV precies goed.
Wel bij gezegd worden dat het een kopie was van mij voorspelling met 1 verandering bij Baghdatis Soderling. Hopen dat ik dit vast kan houden...Succes Andre
Musse Wrote:feli kuiper...
nu moet ik wel dat gezeik aanhoren van wie de beste is tot de keer dat ik weer win, hopelijk meteen het volgende toernooi al Icon_twisted

Inderdaad. :lol:
En die ander keer zal hopelijk nog lang duren.
kooltje Wrote:
Mitch Wrote:Raging Bull heeft duidelijk de meeste pech. Sad
Elke andere tegenstander dan Kooltje had hem een kwartfinale plaats opgeleverd. Na Kooltje de meeste punten (met 5 anderen) en de BV precies goed.
Wel bij gezegd worden dat het een kopie was van mij voorspelling met 1 verandering bij Baghdatis Soderling. Hopen dat ik dit vast kan houden...Succes Andre
Jij ook succes. Het komt op 1 partij aan.
Mindlight - Kuiper (6)
Verdasco - Stepanek
Sela - Tsonga
Cilic - Ferrer
BV1: 23-23
BV2: 63-75

Scholten! - Ad Wim (1)
Ferrer - Cilic
Wawrinka - Berdych
BV1: 25-29

Haggie - Buurs (5)
Ancic - Simon
Wawrinka - Berdych
BV1: 31-29

Kooltje - Andre (8)
Ferrer - Cilic
BV: 36-30
Pfff, dat is natuurlijk een typo, ik heb nog de games voor Haas erbij gezet...
Ik neem toch aan dat dit nog aangepast kan worden?
Berdych zie ik wel vrij zeker winnen, dan bepaalt Cilic-Ferrer het dus. Ferrer is in vorm, maar ik denk toch dat Cilic beter is. En anders wordt het dus de BV, en dan moet Nadal of Federer op zeker een set inleveren.

Iig blij dat Scholten ook voor Gasquet is gegaan.
Wat mij betreft kan dit nog aangepast worden. AW gaf eerder op het forum al aan dat hij Nadal in 3 zag winnen, en geeft hier aan dat hij de games voor Haas erbij heeft gezet.
Maargoed, Mitch gaat hier uiteraard over, en uiteindelijk Scholten ook Smile
maar ad pollt niet altijd voor degene van wie hij denkt dat er gaat winnen :8:
Haha, ik wist dat je dat zou zeggen en daar heb je op zich ook wel gelijk in. Maar dit is zo'n obvious fout en dit heb ik gestuurd naar Mitch en daar staat toch ook vrij duidelijk 12 games voor Haas.

Quote:BEGIN
2 Nadal - Haas
1 Gasquet - Gonzalez
1 Monfils - Almagro
2 Ancic - Simon
1 Murray - Melzer
2 Stepanek - Verdasco
1 Blake - Andreev
2 Sela - Tsonga
1 Roddick - Santoro
1 Robredo - Lu
1 Baghdatis - Fish
2 Delic - Djokovic
1 Del Potro - Muller
1 Cilic - Ferrer
2 Wawrinka - Berdych
2 Safin - Federer
END

BV 1: Hoeveel games verliezen Nadal en Federer tegen (good old) Haas en (good old) Safin? 12 + 17 = 29
BV 2: Hoeveel games halen de 4 Amerikanen? 22 + 19 + 24 + 15 = 80
ik geloof je natuurlijk wel in dit geval.

je hebt de fout precies bij de goede partij gedaan =D>
toch bagh maar op winst gezet...