FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
En nog een winner, laat die jongens hier maar zien hoe goed je bent!
nog een lachertje dit Undecided
buurs Wrote:kijk dan hoe ljubicic die bal sloeg op 15-30 na die goede service....

wat een laffe bal Undecided
En zag je de afgelopen drie punten? Vol risico gespeeld. Kijk daar dan ook naar, drol.
Die kale tyfuslijer moet oppleuren! Elke keer als ik hem neem loopt ie te kutten
Ai, dat scheelde niet veel...
Ja ga maar schelden, dat zal helpen Undecided
wat een risico neemt Tsonga :roll:
En dat scheelde ook niet veel, maar een goede bal. Jammer dat ie nu niet uit valt...
Robredo laat ook in de dubbel zien goed in vorm te zijn trouwens, klasse!
buurs Wrote:wat een risico neemt Tsonga :roll:
Volg je tennis uberhaupt wel?
bp, kom op nou Ivan!
Maak het nou eens af man!
Lol
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat een risico neemt Tsonga :roll:
Volg je tennis uberhaupt wel?

nee, nooit gedaan....
Keurig =D>
Prima, maar serveer nou ook eens zo op mp.
Weer een uitstekend punt, zelf gemaakt =D>
Hop!
Hoppa, uitstekend wederom Ivan, must-pick in iedere TMS op deze manier :-({|=
feli met die kale
ik zou liever Nadal een must-pick noemen :razz:
mindlight Wrote:Hoppa, uitstekend wederom Ivan, must-pick in iedere TMS op deze manier :-({|=
Nu al een must-pick voor RG, ongeacht zijn loting!

Laat CC maar lachen om zijn gravelkwaliteiten.
Absoluut, op RG staat hij er zeker weer in!
Eigenlijk best een goede dag zo. 3 man kwijt, waarvan ik blij was met JCF, Schwank tegenviel, en GGL het net niet kon bolwerken in set 2.
Rest allemaal door, en drie man al in de derde ronde.
Wat een geluk zeg die Ljbo... Undecided
Jammer Jo...geen bal zat mee...
Bah, wat is die Murray toch een onsportief figuur. Puke
Prima Roger...Op naar 1000 punten...
Laat Roger eerst deze partij maar winnen, de eerste set zegt weinig meer bij hem zo leert het recente verleden
Whehe wat is het smullen bij Bolelli-Murray.

Zeer goede partij, waar Murray op 6-4 in de tb een ace leek te slaan, en daarmee de set binnen te halen. De scheids ging kijken en gaf hem uit, 2nd serve dus, en met een tweede fout een DF. Bolelli pakt zijn service punten en komt op 7-6, en dus SP.

Murray pakt het punt door 2 ballen bovenop de lijn te slaan, en op 7-7 maakt hij het punt door een blunder van Bolelli (waarbij Murray het niet kon laten wederom hard come on te roepen, nare eigenschap!).

Op 8-7* speelt Bolelli serve-volley en wordt het 8-8. Met een uitstekende service op het lichaam wordt het 9-8*, en pakt Murray met een korte rally het punt, 9-9.

Op 9-9 maakt Bolelli een superreturn, Murray speelt de bal met moeite kort terug, Bolelli blundert opnieuw door de bal in het net te slaan (echt te easy deze keer), en Murray begint weer te gillen en met zijn vuist omhoog te zwaaien.

Dan een foutje van Bolelli en de set naar Murray. Ik kan het maar moeilijk verdiend noemen op basis van heel de set, en wat een misselijkmakend figuur is die Murray, bah Puke
Daar is de break voor Soderling al, 4*-2 \Big Grin/