FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Del Potro. Notworthy Notworthy Notworthy Notworthy
Klasse jongen, op naar de finale. [-o< [-o<
Mooie zege van Potro en gunstig voor Roger...
Duidelijke 4-0 HTH!
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Murray gaat vandaag verliezen van Potro.

buurs Wrote:wedje?

Dat durft hij dan weer niet... Undecided
Het is allemaal niet zo moeilijk, Buurs...
Voor het eerst trouwens dat Potro van een van de grote jongens wint, al is Murray dat natuurlijk niet echt op gravel. Maar hij speelde onwijs goed, en verdient het ook een keer.

Mooie keuze, dat zei ik begin deze week al, en hij kan natuurlijk ook nog wel van Roger winnen als hij zo speelt.
Nja is natuurlijk wel zo, maar hij had er zomaar af gekund tegen Wawrinka, dat was echt een partij die beide kanten op kon vallen. Nu is het idd een prima keuze geweest. =D>
Dat vond ik dus niet. Ik zag Del Potro wel als de hele duidelijke favoriet daar. En ook Murray of Robredo was te doen. Mooie keuze dus.
Hmm ik niet, en dat bleek ook wel gedurende de partij, en aan de quotes vooraf Smile
Potro op gravel vind ik net zoveel zekerheid als Murray...Kan er ook zomaar snel it.
Erg knappe week van hem...Van Wawrinka en Murray winnen is toch knap.
Ad Wim Wrote:Voor het eerst trouwens dat Potro van een van de grote jongens wint, al is Murray dat natuurlijk niet echt op gravel. Maar hij speelde onwijs goed, en verdient het ook een keer.

Mooie keuze, dat zei ik begin deze week al, en hij kan natuurlijk ook nog wel van Roger winnen als hij zo speelt.

Is dat zo?
Ad Wim Wrote:Dat vond ik dus niet. Ik zag Del Potro wel als de hele duidelijke favoriet daar. En ook Murray of Robredo was te doen. Mooie keuze dus.

Jij zag hem als duidelijke favoriet, maar toch kies je hem niet Undecided
Nee, hij versloeg natuurlijk ook Nadal in Miami, dat was zijn eerste grote overwinning volgens mij.
mindlight Wrote:Nee, hij versloeg natuurlijk ook Nadal in Miami, dat was zijn eerste grote overwinning volgens mij.

precies.
Paar dagen terug hadden we 't over verschillende stijlen met Ljubo, Lopez etc. Ik vind dat Ljubo wel goed te vergelijken is met Potro qua stijl. Veel op kracht gebasseerd.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat vond ik dus niet. Ik zag Del Potro wel als de hele duidelijke favoriet daar. En ook Murray of Robredo was te doen. Mooie keuze dus.

Jij zag hem als duidelijke favoriet, maar toch kies je hem niet Undecided
Lezen, aap, als duidelijke favoriet voor dat stukje met Wawrinka.

Jij dan, met je Murray finalist. Waarom koos je hem dan niet?
Gooi al je krachttermen er maar uit Ad...Groot teken van zwakte...
Murray had ik tot gister spijt van.

Probleem was dat ik naast Nadal sowieso aantal q en monaco wou.
Dan past Murray niet.
En om nou alles op Andy te zetten.... [-X
mindlight Wrote:Nee, hij versloeg natuurlijk ook Nadal in Miami, dat was zijn eerste grote overwinning volgens mij.
Dat is ook zo, maar toen was het voor mij gewoon wachten van wie Nadal zou verliezen. En dat was ook wel heel close.
En dit is tegen Murray op gravel...

Maar goed, hij komt er wel langzaam maar zeker, en dat is leuk voor die jongen. Hij wordt ook completer en is minder de houthakker van vorig jaar. Het is ook leuker om naar te kijken nu, en dat is alleen maar goed.
kooltje Wrote:Gooi al je krachttermen er maar uit Ad...Groot teken van zwakte...
Krachttermen? Aap?

En wederom zo ontzettend grappig dat of all people jij mij nu opnieuw terecht gaat wijzen...
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Nee, hij versloeg natuurlijk ook Nadal in Miami, dat was zijn eerste grote overwinning volgens mij.
Dat is ook zo, maar toen was het voor mij gewoon wachten van wie Nadal zou verliezen. En dat was ook wel heel close.
En dit is tegen Murray op gravel...

Maar goed, hij komt er wel langzaam maar zeker, en dat is leuk voor die jongen. Hij wordt ook completer en is minder de houthakker van vorig jaar. Het is ook leuker om naar te kijken nu, en dat is alleen maar goed.

Dan heeft er toch niks mee te maken :crazy:

Het gaat erom dat het niet zijn 1e overwinning tegen een topper was....
centre court Wrote:Paar dagen terug hadden we 't over verschillende stijlen met Ljubo, Lopez etc. Ik vind dat Ljubo wel goed te vergelijken is met Potro qua stijl. Veel op kracht gebasseerd.
Nee man, Potro speelt veel beter en verzorgder aanvallend tennis, en staat daarin vele niveaus hoger dan Ljubo. Ljubo kan alleen beter verdedigen en speelt gewiekster, maar dat komt ook door de leeftijd.
Voor vandaag wel een slecht teken dat Djoko gisteren zo moeizaam won van een geblesseerde Ljubicic trouwens.
kooltje Wrote:Gooi al je krachttermen er maar uit Ad...Groot teken van zwakte...

Zegt ons toonbeeld van tact en beschaving Undecided
Djoko staat er de hele week al een beetje bij alsof ie wacht tot iemand hem eindelijk verslaat zodat ie rust kan nemen. Maar wellicht kan hij zich tegen Nadal wel volledig opladen en focussen. Helaas doet Nadal dat meestal ook wel op de juiste momenten. Hij weet ook wel dat dit eigenlijk de finale is...
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Gooi al je krachttermen er maar uit Ad...Groot teken van zwakte...

Zegt ons toonbeeld van tact en beschaving Undecided
Onbeschoft? Ik? Nog nooit iets onbeschofts gezegd als eerste...

Tact kun jij zo veronderstellen...Maar das gespeeld.
Wat een onzin...Iedereen een beetje neerbuigend doen over Federer. Deze man is jarenlang nummer 1 geweest. Heeft meer gevoel in zijn pink als Nadal in zijn hele lichaaam.
Staat prima te serveren deze week is dus gewoon een grote kanshebber op de titel.

Halve finale is eigenlijk finale Undecided
Als dat gespeeld is ben je een goed acteur. En je verschuilen achter iets al dan niet als eerste zeggen is ook niet bepaald sterk.

Ja maar, ja maar, hij begon Undecided

En ja, uiteraard is Federer kansloos tegen Nadal, dat heeft het recente verleden helaas bewezen. Ben het eens met Ad dat de SF de F is (had moeten zijn).
mindlight Wrote:Als dat gespeeld is ben je een goed acteur. En je verschuilen achter iets al dan niet als eerste zeggen is ook niet bepaald sterk.

Ja maar, ja maar, hij begon Undecided

En ja, uiteraard is Federer kansloos tegen Nadal, dat heeft het recente verleden helaas bewezen. Ben het eens met Ad dat de SF de F is (had moeten zijn).
Trek jij je eigen conclusie maar inderdaad...

Kansloos? Roger is 1 keer kansloos geweest...Dat was finale RG 2008.
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Gooi al je krachttermen er maar uit Ad...Groot teken van zwakte...

Zegt ons toonbeeld van tact en beschaving Undecided
Onbeschoft? Ik? Nog nooit iets onbeschofts gezegd als eerste...

Tact kun jij zo veronderstellen...Maar das gespeeld.
Waar staat dan dat hij je onbeschoft vindt?
kooltje Wrote:Wat een onzin...Iedereen een beetje neerbuigend doen over Federer. Deze man is jarenlang nummer 1 geweest. Heeft meer gevoel in zijn pink als Nadal in zijn hele lichaaam.
Staat prima te serveren deze week is dus gewoon een grote kanshebber op de titel.

Halve finale is eigenlijk finale Undecided
Je lacht maar een end weg, dat deden wij gisteren ook toen Federer een set van Roddick verloor. En goed argument man, dat ie jarenlang de nummer 1 is geweest...
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Wat een onzin...Iedereen een beetje neerbuigend doen over Federer. Deze man is jarenlang nummer 1 geweest. Heeft meer gevoel in zijn pink als Nadal in zijn hele lichaaam.
Staat prima te serveren deze week is dus gewoon een grote kanshebber op de titel.

Halve finale is eigenlijk finale Undecided
Je lacht maar een end weg, dat deden wij gisteren ook toen Federer een set van Roddick verloor. En goed argument man, dat ie jarenlang de nummer 1 is geweest...
Heb je gekeken gisteren?
Federer was gewoon ontzettend goed op eigen service. In de TB twee geweldige punten(waaronder die forehand van 172 km/u) van Roddick kan gebeuren.
Mentaal erg sterk daarna 6-1. Niet denken oh een set van Roddick verloren op gravel maar gewoon tempo hoger spelen.

Als je goed leest slaat dat nr. 1 op dat neerbuigend. Zwaar onterecht dat mensen dan roepen dat hij finale onwaardig is.