FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik kan die Fognini trouwens ook echt niet aanzien als ik hem heb. Zo ongeinteresseerd, alles vol risico. Beetje hetzelfde als Simon eigenlijk...
tijd voor Sam om te breaken
breakkans [-o<
Vanaf 40-15 nu ineens bp voor Sam!
Die Spaanse subtoppers doen het trouwens goed voor eigen publiek. Gaan er bijna allemaal kansloos af...
2 bp's gemist #-o
Ad Wim Wrote:Die Spaanse subtoppers doen het trouwens goed voor eigen publiek. Gaan er bijna allemaal kansloos af...

robredo Icon_twisted
Ook nr 3 gemist ](*,)
Querrey :-&
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Die Spaanse subtoppers doen het trouwens goed voor eigen publiek. Gaan er bijna allemaal kansloos af...

robredo Icon_twisted

Robredo gaat helaas verliezen van Murray, hij wint nooit van spelers uit de top-10
Die Fognini is echt een aanfluiting. Hoe kan die gozer toch nog zoveel potjes winnen?!
opnieuw bp!!!!
tering sam, wat een kansen joh.
weer niet verdomme
Zo belangrijk is dit ook weer niet, jongens...
Sam is de laatste 2 sets verreweg de betere, ook qua stats, dat moet zich dan in een evt. TB toch uitbetalen?
djoko kalm aan joh. 6-4 is voldoende. :wink:
Nja toch lekker als Sam wint, aangezien Seppi toch 3x gekozen is.
seppi 5-4. het is wachten op de 6-4. een tb gaat Sammie winnen jaa.. Icon_twisted
Ja oke, maar Fognini is bijvoorbeeld veel belangrijker. Maar daar hoor ik niemand over. Maar beter ook trouwens, wat een drama...
Yep en als niet Querrey hebber mega belangrijk. Hup Seppi en Simon
Ad Wim Wrote:Zo belangrijk is dit ook weer niet, jongens...

toch een 90 punten-wedstrijd met een aantal gasten. In kleine weken lopen we nog te schreeuwen om 10 puntjes in de 1e ronde.
0-30 seppi :|
fognini heb ik allang opgegeven hoor. sam 0-15. 't zal toch niet gaan gebeuren.
Fognini is zeker belangrijker, maar die gaat natuurlijk verliezen, Sam heeft tenminste nog kans. Ook voor de poll is Sam erg belangrijk.

Maar nu 0-30, voorspelbaar triest ](*,)
Kut is het wel ja, dat staat buiten kijf. Maar ik had hier eigenlijk ook niks van verwacht...
Met alleen maar 2e services naar 0-40. Wat een grap.
30-40. kom op nog 1! Maak die ace.
SEPPI HELD !
En dan gsm ondanks een 1e serve. Icon_evil