FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ja ik ook, Rafa zal gewoon winnen, zou wel een giga-meevaller zijn als dat niet zo is, maar die kans is erg klein. Heb wel hoop dat mijn overgebleven alternatieven nog voldoende punten halen om een redelijke score neer te zetten.
mindlight Wrote:jouW Wink

Ik vindt dat jij niet zo moet zeuren :wink:
Die Fognini joh. Ik kijk nu weer even, en hij mist net bp op 2-1, en gaat nu van 40-15 naar de break tegen met 3 ballen tegen het hek aan ongeveer, te triest...
Nadal mag het over een uurtje gaan proberen. Het zou het mooi zijn......... [-o<
Wel mooi dat Kohllie nu uitblinkt tegen de man waar hij vorige week hopeloos tegen faalde.
Volgens mij is de verwerking niet helemaal goedgegaan.. Robredo komt nu uit tegen Wawrinka in het schema Smile
Fixed Smile
cruijff Wrote:Volgens mij is de verwerking niet helemaal goedgegaan.. Robredo komt nu uit tegen Wawrinka in het schema Smile
??
Nu niet meer idd! Smile
6-1 Kohlschreiber, zo zo.

Fognini-Simon is echt dramatisch, ik geef Ljubo een goede kans tegen Simon.

Weinig interessants nu, ik ga maar even wat doen.
Ad Wim Wrote:6-1 Kohlschreiber, zo zo.

Fognini-Simon is echt dramatisch, ik geef Ljubo een goede kans tegen Simon.

Weinig interessants nu, ik ga maar even wat doen.

vanaf ongeveer 16 uur kun je Nadal komen steunen. Melzer is on fire!
Toch laat Robredo (samen met Granollers) ook vandaag zijn topvorm weer zien, door in de dubbel het illustere duo Mirnyi/Ram te verslaan.
Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|=
Ja dat zou echt briljant zijn. Dan kleien wij een standbeeld voor Melzer in elkaar \Big Grin/
Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|=

In de top 40 met het lied: Que Rafa, Que no!
Nee met het lied "Ich bin so schoan , ich bin so toll. Ich bin der Jurgen aus Tirol" :-({|=
Jurgen moet gewoon zingen....Als je nou niet springt...
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|=

In de top 40 met het lied: Que Rafa, Que no!

Ik denk het een lied wordt ter ere van Jurgen Melzer natuurlijk.. :wink:

Ik: Daaaar boven op die berg
Ml: Daaaaaar boven op die berg

Ik: Staat een man genaamd Jurgen
Ml: Staat een man genaamd Jurgen

Ik: Vanaf nu onze helddd
Ml: Vanaf nu onze helddd

Ik: Want hij wist Rafa te wurgen
Ml: Want hij wist Rafa te wurgen

van je heee laa heee laaa heeee laaaa heeeee laaalaaaa
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Als Nadal zometeen verliest gaan wij met stip stijgen ML... :-({|=

In de top 40 met het lied: Que Rafa, Que no!

Ik denk het een lied wordt ter ere van Jurgen Melzer natuurlijk.. :wink:

Ik: Daaaar boven op die berg
Ml: Daaaaaar boven op die berg

Ik: Staat een man genaamd Jurgen
Ml: Staat een man genaamd Jurgen

Ik: Vanaf nu onze helddd
Ml: Vanaf nu onze helddd

Ik: Want hij wist Rafa te wurgen
Ml: Want hij wist Rafa te wurgen

van je heee laa heee laaa heeee laaaa heeeee laaalaaaa

Notworthy Notworthy =D> :-({|=
Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz:
=D> :lol: Notworthy
centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz:

:-({|= Het is maar net hoe je het zingt. Improviseren en aanpassingen zijn bij dit liedjes veel vaak te geval :wink:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz:

:-({|= Het is maar net hoe je het zingt. Improviseren en aanpassingen zijn bij dit liedjes veel vaak te geval :wink:

Wat een spelfouten toch elke keer joh. Zit je weer te posten met die kut mobiel van je? ontzettende nadal-moet-eruit-oppurtunist. Icon_twisted
Melzer Notworthy :-"
centre court Wrote:
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Je weet 't ook altijd te presteren om lettergrepen te veel of te weinig voor dit ''liedje'' te gebruiken he. :razz:

:-({|= Het is maar net hoe je het zingt. Improviseren en aanpassingen zijn bij dit liedjes veel vaak te geval :wink:

Wat een spelfouten toch elke keer joh. Zit je weer te posten met die kut mobiel van je? ontzettende nadal-moet-eruit-oppurtunist. Icon_twisted

:lol: :lol: Bijna thuis! Bij de Giro gaan ze 25km klimmen vanaf NU! =P~
Die Giro is volstrekt niet interessant. Koning Jurgen gaat het sportjournaal openen vanavond :-({|=
met 15min zullen de heren wel op de baan staan Icon_twisted
Cilic mist de 0-40 voor de set...nu TB.
Hmm Nadal zich nog niet teruggetrokken, hij gaat iig warmspelen. Dan moet Melzer het maar met prestaties doen =D>
Cilic van 6-5 40-0* naar 6-6 *0-3

Nadal op sb!