FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Karlovic wint de TB van Blake. Kohli 3-1 voor tegen Cilic.

Nadal speelt wat met een ballenjongen, oh nee, wacht eens, het is toch Melzer. :wink:
:lol:
ZOmeteen Ferrer-Monaco, belangrijk potje. Winst Ferrer betekent een veelgekozen speler exit, door in de poll, en een goede kans hoog te eindigen deze week als Nadal het toernooi wint.
Jeetje, de koningin zit zelfs op de tribune. Dan laat Nadal dit potje natuurlijk niet lopen!
Als jij afhankelijk bent van een winst van Ferrer is dat een positief teken, hij zal dan wel weer falen.
Ad Wim Wrote:Jeetje, de koningin zit zelfs op de tribune. Dan laat Nadal dit potje natuurlijk niet lopen!
Of hij wordt zenuwachtig Wink
Lol, die Kohlschreiber, *4-1 en *5-4 voor in de TB en toch verliezen...
Hup Jurgen, met je serve-volley spel moet je minimaal 6 games binnen kunnen halen.
en 40-0. Come on!!!
Simpele game voor Jurgen =D> :lol:
prima 1e game. Nu meteen Rafa breaken!!!! :-({|=
de quotes ook bij betfair :lol:


Nadal 1.02
Melzer 50
0-15 :8:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 15-15
ik moet even weg helaas.. hup jurgen!
aieaieaieahioooooooooo jurgen melzer hurensohn, jurgen melzer austria wien die scheisse von wien
Haggie, hoelang ben je weg, Jurgen zal jouw support missen!
alweer terug. Ik hoefde niet mee. :8: COME ONNNNN JURGEN!!!!!!
15-30. Nadal is niet sscherp!!!! Icon_twisted
Echt wel scherp dus :razz:
Melzer al 8 winners
klasse hoor Jurgen! Hou dit vol!!!!
Zo ben je 2 min weg en is er ineens een break. Zet dit recht Jurgen!
Sinds ik kijk heeft Melzer nog geen game gehaald...
Sinds ik niet meer kijk idd ook niet.
Is het al eens voorgekomen dat één speler in één seizoen alledrie de TMS toernooien op gravel wint én Roland Garros?
Volgens mij niet, en ze hebben dit jaar de kalender zo aan Nadals wensen aangepast om ervoor te zorgen dat hij het dit jaar wel gaat doen.
Ad Wim Wrote:Volgens mij niet, en ze hebben dit jaar de kalender zo aan Nadals wensen aangepast om ervoor te zorgen dat hij het dit jaar wel gaat doen.

Tja, eerlijk gezegd vind ik het niet meer dan normaal dat er tussen Rome en Madrid een week zit. Dat zou ook bij Cincy/Canada het geval moeten zijn imo.
Maar Nadal pakt tussendoor ook gewoon even Barcelona mee.
Ik vind het ook wel goed ja, maar ze leggen zo wel de rode loper uit voor Nadal...
Pfff, Melzer gaat hier geen 4 games meer pakken, slaat nu nergens meer op wat ie doet...