FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Nee ik denk dat Buurs gelijk heeft en Murray finalist zal worden.
GSM Verdasco, ga snel slapen jongen, morgen is de wedstrijd van het toernooi!
Goede pot van Verdasco.

Monaco veel kansen gehad, maar Nando was net iets beter.
Ja ik vond Monaco echt heel goed eigenlijk. Die trof het niet met zijn loting.
Klasse Fernando. =D> =D>

Zo is het niet nemen van Monaco gelukkig niet rampzalig geworden.
Ik hoop dat ik morgen hetzelfde kan zeggen over het niet nemen van Nadal, Kuiper [-o< Wink

Maar idd, die 90 punten zijn te overzien.
Laten we de dag goed afsluiten, met een mooi plaatje van de koning.
Puke
:Big Grin Ivan is deze week ook voor mij koning Ivan
kuiper Wrote:Ik mag eigenlijk niet klagen met Nadal en Del Potro. Nu moet hij eigenlijk wel even Murray aan de kant zetten. Ik kan niet zeggen dat ik daar nou zo vreselijk veel vertrouwen in heb. I hope so. [-o<

Same here Kuiper.
Toernooi loopt zoals verwacht met de top 4 als zeer waarschijnlijke halve finalisten alleen hoop ik natuurlijk ook op Potro ipv Murray...
Mooie keuze hoor herren..Ljubicic. Zou hem never nemen op gravel.
Mijn week komt alleen nog goed als Roger het toernooi wint...Anders is FTM drama na drie redelijke weken.
O mijn god, wat is dit lekker thuiskomen zeg! Wat een held, die Ljubicic! Laat al die jongens die lachen om jou op gravel en zeggen dat je lelijk speelt, maar mooi schelden en spijt hebben nu.

En Verdasco ook prima, maar dat was natuurlijk never in doubt. Mooi om te zien dat Buurs meerdere malen zegt dat Monaco fanstastisch speelt, maar toch gewoon duidelijk verliest.
Davy lelijke grafhoer
Quotes kwartfinale TMS: 1,04 1,08 1,09...toch 6 euro voor mijn 5 euro! Het hedendaagse tennis mist wel een hoop spanning hoor tot de halve finale!
Roger als eerste de baan op...al 19x gespeeld tegen Roddick maar nog nooit op gravel...Moet toch simpel in twee sets kunnen.
djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)
Ad Wim Wrote:O mijn god, wat is dit lekker thuiskomen zeg! Wat een held, die Ljubicic! Laat al die jongens die lachen om jou op gravel en zeggen dat je lelijk speelt, maar mooi schelden en spijt hebben nu.

En Verdasco ook prima, maar dat was natuurlijk never in doubt. Mooi om te zien dat Buurs meerdere malen zegt dat Monaco fanstastisch speelt, maar toch gewoon duidelijk verliest.

Exact, hij speelt ook verre van lelijk natuurlijk, en Tsonga verslaan gevolgd door Simon is gewoon uitstekend Notworthy
3e QF al in een TMS dit jaar, ik ben er erg blij mee, want hij had aangekondigd te zullen stoppen als de resultaten niet beter werden. Ik denk (lees: hoop) dat dat nu nog wel even op zich zal laten wachten.
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
En vervolgens Djoko - Federer....klopt weinig van Hag :wink:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:djoko - ljubicic
Djoko - Nadal
Djoko - murray

Dit zijn de enige drie partijen die voor mij nog van belang zijn na gister (bijltjesdag)

Djoko-Verdasco wordt dat natuurlijk :-({|=
En vervolgens Djoko - Federer....klopt weinig van Hag :wink:
Ik ben de beroerdste niet :wink:
1 Djoko - Ljubicic
1 Djoko - Verdasco
1 Djoko - Federer
Ik kan hiermee leven =D>
Ik ook...Mail jij ze Hag?... =D>
Nadal-Djoko en Murray-Federer, zo moet het worden en niet anders !
Stille Wrote:Nadal-Djoko en Murray-Federer, zo moet het worden en niet anders !

Oké baas!
Over een uurtje wordt er begonnen met de minst leuke partij!
Wat gaat die Federer zo Roddick hard vegen zeg. Kijk er nu al naar uit.
Federer kan op dit moment alleen nog zijn straatje vegen :wink:
als nadal ook op dat straatje ligt is het prima...
Haggie Wrote:als nadal ook op dat straatje ligt is het prima...

Ik denk dat hij het zelfs met een bezem moet afleggen Icon_twisted
SB heeft een likje verf gehad?
bij mij niet.
Ja een nieuw lettertype...Ziet er goed uit!