FTM Forum

Full Version: Madrid
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pak maar een post van de laatste weken erbij dan waar ik die fout nog maak dan. Geloof dat ik namelijk wel een redelijke leercurve door aan het maken ben. Andere fouten dan van die categorie heb je me ook nog niet op kunnen betrappen.
Ga ik doen, ik kan me er nog eentje van afgelopen week herinneren namelijk...
Haha nou kom maar op, ik word graag verbeterd op taalgebied!
mindlight Wrote:Had nou ook maar een rijtje gemaakt Haggie met jou potten ](*,)
Gelukkig, m;n geheugen laat me niet in de steek. Gistermiddag 14:19.
4*-0 Haas :lol:
Netjes! Goed, volgende keer graag direct, evt. per pm, die fout moet er namelijk uit.
mindlight Wrote:4*-0 Haas :lol:
Dit wordt makkelijk verdienen zo. Al liep Haas ook nog wel te kloten tegen Gulbis, toen de partij allang binnen was...
die roddick. Waarom komt zo'n iemand opdraven?Ik vind dit te zielig voor woorden.
Ja precies, ik ben er ook pas gerust op wanneer het laatste punt gespeeld is, maar voorlopig prima natuurlijk.
Haas al 5 aces, Roddick 0 :lol:
Haggie Wrote:die roddick. Waarom komt zo'n iemand opdraven?Ik vind dit te zielig voor woorden.

Regels Hag, betreffende het aantal TMS'en dat iemand mag missen. Het is echt te zot voor woorden, laat Roddick lekker thuisblijven als hij hier geen zin in heeft.
Whehe 6-1, ik vind het geschoten en ga pitten. Klasse Haas, en thnx (voorlopig) Ad, mooie bet!
Inderdaad, en startgeld natuurlijk. En zijn nieuwe vrouw zal zich vast wel vermaken in Madrid.

Er zijn nu met de nieuwe regels sowieso een stuk meer Amerikanen hier, op zich wel een goede zaak, als je bijvoorbeeld kijkt naar Fish en Blake. Maar er zijn er ook genoeg die maar wat doen inderdaad...
Ik ga niet op het einde wachten, ga mn bedje opzoeken.
Ad, als Haas wint, feli met de poll =D>
Ad, als Roddick nog wint, dank je voor de felicitaties :wink:
O fuck, ik dacht dat Davy het al beslist had, maar het is Haas-Roddick die beslissend is. Tering...

Maar voor mij hetzelfde, want ik ga ook zo slapen.
4-3 roddick in de 2e maar ze winnen amper punten op elkaars service.
Haas mist 2 mps in de tb die door roddick met 11-9 wordt gewonnen. wat een servicegeweld trouwens. beide heren spelen goed, beter heb ik 't nog niet gezien deze week.
Wat een mooie en goede 2e set. Voor de mensen die naar bed zijn gegaan, jammer, het was erg leuk om te kijken.
Ik denk nu wel dat Roddick gaat winnen. Haas speelt verrassend goed!
Roddick wint em nog. Hakkuh
Haggie Wrote:die roddick. Waarom komt zo'n iemand opdraven?Ik vind dit te zielig voor woorden.

Hij moest ff een setje inkomen, dat is alles.
hahaha maar natuurlijk, Roddick wint! Je zult er 20 en 14 euro op hebben staan dat Haas wint zeg :|, dan ben je ff zuur..
:eeeek: Wat is dit dan? #-o
Hoppa!!!

Lekker Andy =D>
mindlight Wrote:Netjes! Goed, volgende keer graag direct, evt. per pm, die fout moet er namelijk uit.

hoezo per pm :-&

jij corrigeert anderen op het forum en als je zelf een fout maakt, dan kan dat evt. per pm Undecided
Lees eens goed Buursje, Ad geeft aan dat hij geen rol als spellingspolitie ambieert, ik kan me dat voorstellen, maar ik ben toch gebaat bij correctie. Vandaar dat ik de mogelijkheid noem, ik zet er ook evt. bij, Wat mij betreft doet hij het gewoon op het forum.
buurs Wrote:Hoppa!!!

Lekker Andy =D>

? :crazy:
mindlight Wrote:Lees eens goed Buursje, Ad geeft aan dat hij geen rol als spellingspolitie ambieert, ik kan me dat voorstellen, maar ik ben toch gebaat bij correctie. Vandaar dat ik de mogelijkheid noem, ik zet er ook evt. bij, Wat mij betreft doet hij het gewoon op het forum.

ik zet er ook evt. bij, maar dan heb ik niks gezegd.

mijn excuses.
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Hoppa!!!

Lekker Andy =D>

? :crazy:

Iedereen heeft Haas, dus voor ftm niet belangrijk.

Maar Ad is uitgeschakeld voor de poll. :8:
Nja winst Haas kan natuurlijk nooit ongunstig voor je zijn. Maargoed, nu snap ik de lol
we gaan vanmiddag om 12uur meteen goed los zeg. Waw-Pot (heel erg belangrijk) en Rob-Mur (mooie bonus). Nu eerst ff studie (8.30 t/m 11.45uur, heerlijke dat HBO :wink: )
$%^$%@&#%&!%^%^#$..KK school... sinds wanneer melden we niet meer dat de eerste 2 uren uitvallen #!%@#$%^!@#$%^#$^#^#

ER ZIJN OOK NOG MENSEN DIE 1,5UUR MOETEN REIZEN.. !!!!!