FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
En hij heeft een graandorp zonder barakken, #-o #-o #-o
en check de omgeveing van mn graandorp, daar zit niemand =D> =D> =D>
Jij boft, vlakbij mijn Rommeldorpen. Beter kijken...
Boca heeft de account van Skelskie, een UDT-er, overgenomen.
Mijn leger begint langzaam weer te groeien nadat ik het vanaf nul op moest bouwen
Dames en heren, het spijt me maar :

Je account zal worden verwijderd over 67:42:59

Ik vind het jammer maar ik ben sinds ik 1 dorp kwijt ben geraakt niet meer zo slagvaardig als daarvoor Sad en heb ook besloten te stoppen. Ook omdat deze server toch al richting het eind loopt en ik dus niets uit kan voeren.
Wat ik tot die tijd ga doen is Preato's poepen en sturen naar waar ze nodig zijn. De laatste paar lichtingen gingen richting Toys (hou vol!). En ik denk dat de laatsten daar ook wel heen gaan, als ze niet door mijn gemene buurman afgemaakt worden Icon_evil
Ik speel wèl door op s2 dus voor degenen die daar niet spelen: "Het waren 2 fantastische dagen!"
Volgens mij kun je beter aanvallers maken en proberen nog wat schade aan te richten bij Vitrax. De verdedigers verdwijnen met jouw account maar de schade door aanvallers kan nog flink zijn. MIsschien kan Adder je een uitnodiging sturen voor zijn alliantie?
Hoef Wrote:Volgens mij kun je beter aanvallers maken en proberen nog wat schade aan te richten bij Vitrax. De verdedigers verdwijnen met jouw account maar de schade door aanvallers kan nog flink zijn. MIsschien kan Adder je een uitnodiging sturen voor zijn alliantie?

Zojuist gedaan.
Hoef Wrote:Volgens mij kun je beter aanvallers maken en proberen nog wat schade aan te richten bij Vitrax. De verdedigers verdwijnen met jouw account maar de schade door aanvallers kan nog flink zijn. MIsschien kan Adder je een uitnodiging sturen voor zijn alliantie?

Die verdwijnen toch pas als je ze terugstuurt nadat mijn account weg is? Ik dacht dat ik dat eens ergens gelezen had :roll:
Vassago Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij kun je beter aanvallers maken en proberen nog wat schade aan te richten bij Vitrax. De verdedigers verdwijnen met jouw account maar de schade door aanvallers kan nog flink zijn. MIsschien kan Adder je een uitnodiging sturen voor zijn alliantie?

Die verdwijnen toch pas als je ze terugstuurt nadat mijn account weg is? Ik dacht dat ik dat eens ergens gelezen had :roll:

nee, jij weg, troepen weg
Zijn er al wat screens van de slag tegen Ampharos, Adder?
Adder Wrote:
Vassago Wrote:
Hoef Wrote:Volgens mij kun je beter aanvallers maken en proberen nog wat schade aan te richten bij Vitrax. De verdedigers verdwijnen met jouw account maar de schade door aanvallers kan nog flink zijn. MIsschien kan Adder je een uitnodiging sturen voor zijn alliantie?

Die verdwijnen toch pas als je ze terugstuurt nadat mijn account weg is? Ik dacht dat ik dat eens ergens gelezen had :roll:

nee, jij weg, troepen weg

Ow, oké....
Hoef Wrote:Zijn er al wat screens van de slag tegen Ampharos, Adder?

Niets bijzonders. De gote slag komt vanmiddag rond 1500 aan vanuit Adder 3. Ben wel gescout door hem en door Duckman.
Even een opmerking: de link 'Forum' in het alliantiemenu van SD verwijst nu naar DIT forum. Als men dit liever niet heeft verander ik het wel weer.
eigenlijk liever niet bb

mocht er ooit eens een kraker komen maak je het wel heel gemakkelijk
Je moet wel nog inloggen en ook gemachtigd zijn om op het forum te komen. Maar ik denk dat ik het beter kan veranderen in een link naar het algemene CT-forum, ipv het S1-deel. Maar als meer mensen het te link vinden haal ik hem wel helemaal weg. Ik vind het zelf wel makkelijk, vandaar.
krakers? mwa denk dat t wel meevalt. jullie laten toch geen buitenstaanders toe? en als er al iemand achter de link komt moet diegene idd ook nog t forum kraken. Denk dat dat risico wel mee valt. Denk idd wel dat t beter is om naar de index te verwijzen.
Dat heb ik nu gedaan. Iemand die niet ingelogd en gemachtigd is, ziet het S1-deel toch niet. Overigens kan ik al een tijdje niet meer het S2-deel zien. Klopt dat? Ik speel weliswaar niet op S2, maar ik vond het wel leuk af en toe de berichtjes te lezen.
dat klopt ja ik heb een tijdje geleden een herstructurering gedaan en toen alleen mensen toegang gegeven die in de ally zaten op s2. Wat mij betreft geen probleem als jij daar ook toegang krijgt. Andere meningen? (mag ook via pb natuurlijk Wink)
het is een sd er
hier geen problemen mee
hij mag zelfs ook nog wel reageren van mij :wink:
Ik heb wel een mening ! alleen geen andere, is dat een probleem? :8:
hij wel weer :wink:

hey saddertje ook nog bedankt he jullie 2

helemaal toppie
ben nu ook sitter van mistahmastah van UDT bijna 10000 aan populatie en 4 senatoren tot mn beschikken maandag Hakkuh
Ik kreeg weer het volgende aanbod, wat vinden jullie er van?

Berend Botje,

Ik zie dat SD eveneens te maken heeft met een gigantische leegloop en dat jullie niet meer zijn wat jullie geweest zijn.

Wij als -SUP HG- willen jullie graag allemaal onderdak bieden voor de laatste weken, zodat we toch nog de laatste weken nog even een lolletje kunnen trappen op deze aflopende server.

Ik hoor graag van je of jij en misschien je alliantiegenoten hier brood in zien.

MvG,
Jsolid
Er zal toch bijna niks meer gebeuren als SD zijnde, misschien wel leuk om te zien hoe het in een andere alliantie geregeld is. Daarbij kunnen zij ons misschien helpen om vitrax te slopen!! Icon_twisted


Zie trouwens wel dat wij boven Dikkes staan :8:
Ik heb hem geantwoord, dat ik verwacht dat we op onszelf blijven, maar als jullie wel over willen stappen vind ik het ook best. Maar Vitrax kunnen we binnenkort zelf ook wel aanpakken. Ik heb inmiddels overal duizenden bijltjes en paarden klaar staan, alleen een beetje ver weg. Ik vraag me ook af hoe lang het spel nog duurt, het hoogste ww staat al op 91.
Deze week Vitrax en Duvelske rammen? Nwankwo heeft intussen ook flink wat imps, Needle ook en ik heb zelf ongeveer 1500 donders.
Wat mij mij betreft gaan we deze week los op vader en zoon.
Goed idee, knoop is morgen weer terug en dan kan alles losbarsten!
Alleen wil nwankwo een prive-oorlogje uitvechten met J. Schut of zoiets.
gaat ie aanvallen met scouts dan? :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15