FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Alles goed Rico?
Wie is Rico? Speelt hij ook Travian?
Berend Botje Wrote:Wie is Rico? Speelt hij ook Travian?

bij 2. Is overgestapt naar Magnox, dus kan niet meer op het forum bij ons.
Ja, alles is goed... Het wordt nog wat kampf 74 tegen de unie... of Magnox alleen.... ik gok het erop dat het gaat gebeuren... misschien eerst een ander dorp... ik ben het meest bang dat ze eerst dat graanveldje gaan proberen te pakken dat alleen staat (zodra die 4 dorpen heeft offcourse) of skandalouz... jij zit ook in de gevarenzone
Ik hoop dat ze komen!
Ja, ik weet dat ze zich stuk zullen lopen... ik zeg ook maar niks Icon_twisted hopelijk leren ze daar dan iets van.. alleen deze gasten bij Magnox zijn wel insane bezig met het spelletje pff niet normaal
RICO ouwe magnox´er,

Ga je hier een beetje lopen spammen, zullen ze leuk vinden magnox gasten die op het SD forum spammen :wink:

Hebben jullie allemaal me aanval op KOLO.NL gezien. :8: heb even een n8 flink lopen hakken Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Ik hoop voor SD dat magnox niks gaat doen, ik heb het ze ook afgeraden.
Rico Wrote:Ja, alles is goed... Het wordt nog wat kampf 74 tegen de unie... of Magnox alleen.... ik gok het erop dat het gaat gebeuren... misschien eerst een ander dorp... ik ben het meest bang dat ze eerst dat graanveldje gaan proberen te pakken dat alleen staat (zodra die 4 dorpen heeft offcourse) of skandalouz... jij zit ook in de gevarenzone

oeh, feest denk dat ik dat ben Big Grin
plopje Wrote:
Rico Wrote:Ja, alles is goed... Het wordt nog wat kampf 74 tegen de unie... of Magnox alleen.... ik gok het erop dat het gaat gebeuren... misschien eerst een ander dorp... ik ben het meest bang dat ze eerst dat graanveldje gaan proberen te pakken dat alleen staat (zodra die 4 dorpen heeft offcourse) of skandalouz... jij zit ook in de gevarenzone

oeh, feest denk dat ik dat ben Big Grin

dus opschieten met het afbreken van je paleis in je hoofddorp dan!
Zit ook nog een CT-er totaal alleen met een graandorp....
Rico en Marcel, jullie missen zeker het geouwehoer bij SD?
Nou zoals je ziet, lullen we nog steeds 3 slagen in de rondte
[Image: Clipboard01.jpg]

Als je goed kijkt, zie je een negatieve graanvoorraad. Hadden we niet geconstateerd dat dat niet kan? Mr Einstein?

Aanpassing:
Ik heb op het Travianforum gekeken, het schijnt meer voor te komen. maar het is wel raar.
moet je wel ff een melding van maken bb
voordat ze je gaan scouten
heb ik inmiddels ook al een keer gehad BB Smile

het hebben van de negatieve voorraad kan wel (gebeurt bij graantekort, wordt
gecorrigeerd na de 1e klik), alleen de hoeveelheid die hij in korte tijd tekort kwam kon niet..
Ik had het tekort aangezuiverd, en daarna alles weer weggestuurd. Daarna ging hij weer vrolijk in de min zonder dat er mannetjes dood gingen, Ik heb het maar weer opnieuw aangezuiverd. Hij trekt het negatieve er wel vanaf. Het blijft vreemd. Tool wat bedoel je trouwens met ´de eerste klik´? Op het forum hadden ze het over het refreshen of zo en dat het dan gecorrigeerd zou worden. Een beetje onduidelijk.
vraag anders ff een multihunter bb

je kunt je er beter voor indekken voordat je een ban krijgt


(en ja ik heb daar best wel de pest over in mr. einstein ligt nog steeds fris in het geheugen)


en ik weet dat jij er niet met opzet gebruik van wil maken
Stomme vraag misschien, maar wie zijn er eigenlijk multihunter?
hahahahahaha wacht ff bb
Berend Botje Wrote:Ik had het tekort aangezuiverd, en daarna alles weer weggestuurd. Daarna ging hij weer vrolijk in de min zonder dat er mannetjes dood gingen, Ik heb het maar weer opnieuw aangezuiverd. Hij trekt het negatieve er wel vanaf. Het blijft vreemd. Tool wat bedoel je trouwens met ´de eerste klik´? Op het forum hadden ze het over het refreshen of zo en dat het dan gecorrigeerd zou worden. Een beetje onduidelijk.

met 'de eerste klik' bedoel ik als je, na constatering van de negatieve voorraad, op een willekeurige link binnen Travian klikt, het zich herstelt
Maar dat gebeurde dus niet, ik had graan gestuurd vanuit een ander dorp, en de voorraad werd weer positief toen dat gearriveerd was.
Het gebeurt idd vaker ik heb ook wel eens op -500 ofzo gestaan idd. Ook na de refresh verloor ik een paar mannetjes.

Ik denk dat het zo zit: het scriptje kijkt elke refresh of je graanvoorraad in de min staat. Staat ie dat niet blijft ie gewoon je graanvoorraad aftellen. Maar elke keer dat er 1 graan vanaf gaat refresht hij niet de pagina
Iets dergelijks stond ook op het travianforum, het schijnt dat er wel misbruik van is gemaakt door een dorp vol te stoppen met troepen die toch niet dood gingen, hoewel het graan steeds negatiever werd. Ik heb ook geen mannetejs verloren. Ik heb het gemeld aan een multihunter, nog geen antwoord, en ik zal verder opletten dat de vorraad plus blijft.
Berend Botje Wrote:Iets dergelijks stond ook op het travianforum, het schijnt dat er wel misbruik van is gemaakt door een dorp vol te stoppen met troepen die toch niet dood gingen, hoewel het graan steeds negatiever werd. Ik heb ook geen mannetejs verloren. Ik heb het gemeld aan een multihunter, nog geen antwoord, en ik zal verder opletten dat de vorraad plus blijft.

Dat zal onder andere op Mr Einstein hebben geslagen
nee die had een andere bug...die kon binnen een paar seconden een leger van een paar honderd man maken.
I AM BAAAAHAAAACK!!!!!!
Hakkuh Hakkuh
Welk account heb je ? :lol:
Dorpen:
# 01. Boca Town

(61 | 52)
# 02. Boca Town

(141 | 50)
# 03. Boca Town

(-17 | 72)
# 04. Boca Town

(141 | 49)
# 05. Boca Town

(61 | 50)
# 06. Boca Town

(-18 | 71)
# 07. Boca Town

(59 | 50)
# 08. Boca Town

(206 | -178)
# 09. Boca Town

(207 | -178)
# 10. Boca Town

(-17 | 73)
Zit je redelijk dichtbij, en ook weer ver weg....

Lekker divers... :lol:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15