FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kom op. Gewoon aanmelden op s4.nl in NO en knallen met je kadaver. :wink:
Lib Wrote:Het klinkt wel weer heeel spannend allemaal.....heb er alleen iets te weinig tijd voor Wink

Dual accountje doen?
Het is me gelukt, mijn kolonisten zijn onderweg naar Verweggië, bij mijn eerste dorp is geen eer meer te behalen. Met dank aan Carterman voor het bewaren van twee kolonisten. Nu bleek het achteraf niet nodig, ik ben in die tijd niet aangevallen, maar toch. Ik ga in mijn hoofddorp nu als de sodemieter de academie uitbouwen en Germaanse ridders bouwen om te zien of ik de buurt nog wat lieden die mij hebben lopen pesten terug kan pesten. De eerste die mij nu aanvalt pak ik in elk geval terug.
Voyou Wrote:
Lib Wrote:Het klinkt wel weer heeel spannend allemaal.....heb er alleen iets te weinig tijd voor Wink

Dual accountje doen?

Het idee klinkt goed, maar heb niet echt een ritme in mijn leven....dus ook geen vaste tijden dat ik kan checken. Zou zomaar een paar dagen niet kunnen zijn, dan weer een paar dagen veel. Dus als we er nog iemand bij kunnen vinden, dan zou het een stuk beter te doen zijn.
Lib Wrote:
Voyou Wrote:
Lib Wrote:Het klinkt wel weer heeel spannend allemaal.....heb er alleen iets te weinig tijd voor Wink

Dual accountje doen?

Het idee klinkt goed, maar heb niet echt een ritme in mijn leven....dus ook geen vaste tijden dat ik kan checken. Zou zomaar een paar dagen niet kunnen zijn, dan weer een paar dagen veel. Dus als we er nog iemand bij kunnen vinden, dan zou het een stuk beter te doen zijn.

Dat heb ik dus ook, soms log ik een of twee dagen bijna niet in en dan weer veel. Mocht iemand anders dit nog lezen en triple account willen doen met Lib en mij, graag! :Big Grin
Begin dan maar vast te registeren :wink:
Jij speelt toch al? Of heb je gewoon teveel vrije tijd? Wink
Ik speel al ja. Kolo's zijn onderweg voor dorp 3 ATM :8:
Dan missen we dus nog steeds iemand Wink
Als je je nu eerst eens registreert, kan ik misschien wel een beetje voor je sitten. Als je dan ook in NO komt en zo, dan kunnen we misschien ook nog iets regelen voor een allie. :wink:
wil ook wel mee doen Tongue LOL
Als jij dan morgenochtend registreert, dan een pb naar voyou en mij sturen...dan kunnen we starten!!
Lib Wrote:Als jij dan morgenochtend registreert, dan een pb naar voyou en mij sturen...dan kunnen we starten!!

We zouden ook verder kunnen gaan met mijn bestaande account, ik word inmiddels niet meer aangevallen dus we kunnen rustig (een leger) gaan bouwen!
prima, stuur mij maar een pb met inloggegevens.

Zitten we bij de rest in de buurt?
Pb is verstuurd.

Volgens mij zitten we niet echt bij de rest in de buurt, kunnen we altijd nog doen met ons 2e dorpje evt.
Wat is de naam? :Big Grin
pipootje toch?
Saartje Wrote:pipootje toch?

Klopt, een 16-jarig meisje :razz:
s5 zit ik nu op 25 dorpen....
Gaat lekker top 25 aanvallers, ik lach me suf om al die noobs, ik slopen en ze doen niets terug ! Undecided
s5 zit ik er over te denken om te deleten. totaal geen plezier meer daarzo...
Jansoe Wrote:s5 zit ik er over te denken om te deleten. totaal geen plezier meer daarzo...

I love Jansoe !
Ik merk er op de server anders verdomd weinig van Icon_evil
Jansoe Wrote:Ik merk er op de server anders verdomd weinig van Icon_evil

Hey, ik heb je niet aangevallen hè !
Ik zorg voor volle silo's, ik bouw nog en let op... maar aanvallen tegenhouden kan ik verder ook niet, heb niet overal m'n dikke handen in zitten...
Doet er ook vrij weinig meer toe.

Je kunt je account hier verwijderen. Als je de opdracht geeft om je account te verwijderen, kost het drie dagen om het proces te beëindigen. Binnen de eerste 24 uur kun je het verwijderproces nog stoppen.
Het account zal over 71:54:33 worden verwijderd
Jansoe, ik weet niet wie je sitter is, dus doe ik het zo maar.
Feli dat je bij MYTH zit.
Wij zijn omgeven door MYTH, dus als ze de kolder krijgen en ons willen aanvallen, verwacht ik wel een klein berichtje van je hier..... :-({|= :wink:
Kan wel een goed woordje voor je doen :wink:
Iemand zin om op een classic server (s1) een beetje te hakken? :lol:
Jansoe Wrote:Iemand zin om op een classic server (s1) een beetje te hakken? :lol:

Ik kan er niet meerdere tegelijk spelen( overzicht kwijt, maar uiteindelijk ook gezin, denk ik.... :wink: )
Dus ik hou het lekker bij nl4.
Hoe is het daar in MYTH?
Goede samenwerking?
Grote legers?
Samenwerking gaat om eerlijk te zeggen tot nu toe boven verwachting. Legers weet ik niet heel veel vanaf, al moet ik wel zeggen dat ik hier en daar toch al wel redelijke veegjes voorbij zie komen...
Ik speel relaxt probleemloos op s2, maar toen ik aan het eind van de middag thuis kwam werkten mijn travianscripts in Greasemonkey niet meer en ik kom er niet achter waarom niet. Het is wel eens eerder gebeurd, maar dan hielp het weggooien van cookies wel. Nu niet. Ik zie dat ook de standaard lay-out veranderd is, dus ik vraag me af wat er aan de hand is, ligt het aan mij, of heeft de Traviancrew weer iets nieuws bedacht om het gebruik van scripts tegen te gaan? Het mag officieel tenslotte niet, maar die scripts zijn zo ontzettend handig. Heeft iemand anders dit probleem ook, op s4?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15