FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Voyou Wrote:Ik gebruik m'n beginnersbescherming vooral om de opdrachten van die grote Germaan te doen, langzaam ook maar eens wat knuppeltjes gaan maken.

:oops: :oops: :oops: :oops:

heel slim. En dan proberen om een dagje er eens lekker te voor gaan zitten en de hele buurt uitkammen.
Mwa, als Germaan zou ik toch proberen om op het moment dat de bescherming eraf is een knuppel of 6 a 7 te hebben, die opdrachten komen vanzelf wel :wink:
Jansoe Wrote:Mwa, als Germaan zou ik toch proberen om op het moment dat de bescherming eraf is een knuppel of 6 a 7 te hebben, die opdrachten komen vanzelf wel :wink:

Een van de opdrachten is nu om mijn hoofdgebouw op niveau 3 te zetten, volgende stap zal wel het maken van barakken zijn. Die knuppels gaan er komen Hakkuh
Wat zijn je coördinaten, ik neem aan dat je het over s4 hebt?
Ja op s4, en ik neem aan dat je het tegen mij hebt? :wink: Ik zit op (-91 | 45)
Ik had het idd tegen jou, pipootje.
Berend Botje Wrote:Ik had het idd tegen jou, pipootje.

:Big Grin

Jansoe Wrote:1 tip van mijn kant: Op moment dat je kan kiezne tussen economisch en militair, ga dan voor economisch. Levert je veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer goodies op :Big Grin

:oops: Ik ben nog geen 36+ maar had dit niet gelezen, ben blind voor militair gegaan, lekker rond Hakkuh
Millitair heb ik ook de eerste paar keren gedaan. Maar economisch tegenwoordig dus. Van die goodies die je krijgt kun je makkelijk barakken neerplanten etc... :Big Grin
Saddertje=dood.


Leve Saaddertje39!
wat een kut naam
Wat is precies jullie probleem?
Berend Botje Wrote:Wat is precies jullie probleem?

36+ kennende zullen ze wel bot om hun heen geslagen hebben en toen bedachten ze dat 1 van die farmpjes hele grote vriendjes had die nu hun farmed :lol:
Nee, we mepten (dat wel) heel rustig om ons heen maar we haalden geen kruimel op..... Dus heeft A. in al zijn wijsheid besloten te deleten en ergens anders opnieuw te beginnen maar dan als Germaan..... dat Hakkuh nog beter!! (en kunnen we ook deels schuilplaatsen plunderen = meer kruimels)
Box Brother Wrote:
Berend Botje Wrote:Wat is precies jullie probleem?

36+ kennende zullen ze wel bot om hun heen geslagen hebben en toen bedachten ze dat 1 van die farmpjes hele grote vriendjes had die nu hun farmed :lol:


Durf wel te zeggen dat wij te goed zijn om gefarmd te worden.....
Er valt namelijk niets te farmen, want we maken echt alles op! :wink:
Zeg rockefellers,

Er is een eenzaam dorpje op de plek 103/58 die heel graag wat goodies van anderen aanneemt om zo wat sneller te groeien dan de rest hier.
Ik wil ook wel smeken hoor......
Even een ouderwetse IGM op nl8.
Deze speler heeft 18 dorpen, wij 7.

conversatie met Hive,van onderen naar boven:


Hive schreef:


Geen probleem dan kom ik het zelf wel halen.

____________
Saddertje schreef:

sorry, er moet af en toe ook wel eens gewerkt worden.
Ik heb dat hele programma weg gesodemietert, want ik krijg de goodies ook niet binnen, dus kan je niet eens terug betalen.
____________
The_Hive schreef:

Anders stuur je me effe een antwoord terug...... zet gewoon je greasemonkey helemaal uit het zal vast daaraan liggen....

____________
Saddertje schreef:

ik weet niet wat er aan de hand is.
Heb een hulpproggie en die is op hol geslagen.....
Er wordt aan gewerkt en ik kom er later op terug.
____________
The_Hive schreef:

Hey,

Ik zie dat je me flink aan het aanvallen bent. Alleen heb ik een nav met DDB dus ik zou je willen vragen op te houden. Vraag maar na bij je leiding.....

Groeten,
Daniel




Dit hebben we opgehaald:

Onderwerp: Sadder 02 viel Hive v3.08 aan
Verzonden: op 23.02.09 om 10:53:16 uur


Aanvaller Saddertje uit dorp Sadder 02

Eenheden 0 0 1100 0 0 500 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 5 0 0 2 0 0 0 0 0
Opbrengst 12277 15246 15062 47025


Verdediger The_Hive uit dorp Hive v3.08

Eenheden 0 0 0 0 45 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 45 0 0 0 0 0



Onderwerp: Sadder 02 viel Hive v2.03 aan
Verzonden: op 23.02.09 om 09:33:20 uur


Aanvaller Saddertje uit dorp Sadder 02

Eenheden 0 0 1200 0 0 500 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 27 0 0 11 0 0 0 0 0
Opbrengst 8856 23318 31263 29443


Verdediger The_Hive uit dorp Hive v2.03

Eenheden 0 400 3 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 400 3 0 0 0 0 0 0 0
:lol: :lol:

Valt me mee dat hij er niet intrapt :wink:
Jansoe Wrote::lol: :lol:

Valt me mee dat hij er niet intrapt :wink:


Vooralsnog wel, want hij stuurt maar 3 aanvalletjes op wat kleine dorpjes.
We hebben de beste droplul nu 2x finaal leeggeroofd en hij heeft ons aangegeven bij de MH, met die IGM.
We werden meteen geband, maar na briljant gebabbel van Saar, mogen we weer meedoen.
Zoals Saar al tegen alliantie genoten heeft gezegd:

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat er bij ons maar 1 prioriteit is op dit moment..... en dat dat voor ons de grootste drijfveer zal zijn om deze server uit te spelen.

Hive heeft dus nog steeds 18 dorpen en wij 7......
Het wordt weer ouderwets gezellig.....
Adder Wrote:Jullie begrijpen natuurlijk wel dat er bij ons maar 1 prioriteit is op dit moment..... en dat dat voor ons de grootste drijfveer zal zijn om deze server uit te spelen.

.....

Jullie willen voor het einde van de server vriendjes worden? Undecided Undecided
Hij heeft terug geslagen vandaag!
Saar heeft, wat korrels daar gelaten, niets weggeven en uitstekend verdedigd . We hebben amper wat verloren, maar hij heeft wel wat zwaardjes verloren en de BBQ is aangeweest, want we hadden bijna 300 TT in de sloot gekiepert.

Bij nl4 gaan we trouwens wel lekker. Af en toe een aanval, maar over het algemeen kunnen wij behoorlijk rap groeien.
s4 verwacht ik dit weekend dorp 3. Bij eventueel iets tegenslag wordt het maandag, maar daar gaan we niet van uit :Big Grin

Gaat lekker als Gallier daar :8:
Ik zit tegen een tweede dorp aan, maar ik moet eerst de productie nog wat opvoeren. Alleen wordt ik nog steeds regelmatig aangevallen, zonder dat ze iets roven overigens, dus het bouwen van kolonisten is een beetje riskant. Kan ik eventueel kolonisten tijdelijk veilig bij Jansoe stallen? Saaddertje is te ver.
Vanmiddag even ijzermijntje naar 10, ijzersmederij aanknallen en dan kan de productie in 02 ook aan het werk gaan.
Vanaf heden elke dag 1 feest, vanaf volgende week elke dag 2 feesten.

En dan knallen :8:

Berend Botje Wrote:Kan ik eventueel kolonisten tijdelijk veilig bij Jansoe stallen? Saaddertje is te ver.

Ik word tot op heden niet aangevallen. Stuur ze maar op naar 01 (11/16). Maaaaaaaaaaaaaaaaaar resultaten uit het verleden...

Maak hem maar af. Kolo's neerzetten natuurlijk wel geheel op eigen risico :wink:
Dank je alvast, als ik het beter acht ze bij jou te stallen, uiteraard geheel op mijn risico, zal ik je wel van te voren waarschuwen.
Hehhehe. Ja ik zeg dat er tegenwoordig even bij. Heb 1 keer meegemaakt dat iemand ze bij mij stalde en ik ineens midden in de nacht werd aangevallen. Ik was dus uiteindelijk de schuldige dat zijn kolootje niet meer terugkwam zeg maar [-X
Ja, dat is heel lullig natuurlijk, maar het zijn mijn kolonisten, dus daar ben ik verantwoordelijk voor, en niemand anders. Jij kan toch nooit garanderen dat er niets mee gebeurt. Ze zullen bij jou altijd veiliger staan dan bij mij. Maar ik moet afwachten hoe het loopt, je hoort het wel tegen die tijd.
Ik heb visio ook kunnen overtuigen( was niet zo moeilijk....), dus als jullie kleine beetjes over hebben....
Hij heet daar ook gewoon visio.
het gaat weer een ouderwetse server worden Notworthy
Het klinkt wel weer heeel spannend allemaal.....heb er alleen iets te weinig tijd voor Wink
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15