FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Guy Wrote:zoals ik hier lees.. zou ik het sonde vinden.. ik wil op s1 door blijven gaan.. dus ik zit dan er maaar aan de te denken om op s1 alleen verder te gaan. desnoods bij een andere alliantie .

maar op s2 blijf ik wel bij sd!!!! ??


vinden jullie ervan

S2 staat hier totaal los van.
oke.. maar ik wil s1 niet opgeven daar een suicide actie.. dus ik weet niet wat jullie van plan zijn anders zit ik er toch aaan te denken om bij een ander ealliantie verder te gaan ??? als sd op wordt gegeheven op s1
SD blijft wel bestaan in afgeslankte vorm, ik weet ook nog niet wat ik precies ga doen.
Zelf weet ik ook nog niet precies wat ik ga doen. Vind dat het wel tijd wordt voor wat actie. Ik blijf maar bouwen en bouwen, ben bob niet. Gewoon hakken en einde spel. Ik weet dat ik niks kan betekenen voor het eindspel of wat dan ook. Maar er mag een eind aan komen.

Ik zit er dus ook aan te denken om op s1 mee te gaan doen aan de gehaktdag (D-day). Als er nog wat over blijft daarna, blijf ik in SD!!!
Heb alle verdedigende troepen weggestuurd bij Lance. Maak alleen nog maar zwaarden, die gaan vanavond op pad. Zeer waarschijnlijk naar Luccie.
Erg maar waar, ik heb sd verlaten voor udt. Ik heb hier lang voor moeten nadenken maar ik denk dat dit het beste is aangezien er redelijk veel spelers gaan stoppen en naar andere allianties gaan. Toen heb ik besloten om van alliantie te gaan veranderen. Wel blijf ik sd leden steunen qua troepen en grondstoffen.

Veel succes met sd verder. Op het forum zou ik wel blijven komen(als dat kan)

bolleb77
Quote:Verwijder account
Je kunt je account hier verwijderen. Als je de opdracht geeft om je account te verwijderen, kost het drie dagen om het proces te beeindigen. Binnen de eerste 24 uur kun je het verwijder proces nog stoppen.
[Stoppen] Je account zal worden verwijderd over 71:59:49
=D>
ik zit er zelf ook zwaar aan te denken om voor d-day uit sd te stappen.
het is niet zo dat ik graag wil, maar ik heb niet de kracht om iets van betekenis te zijn tijdens d-day
sd zal uiteraard altijd warm blijven en ik hoop ook dat men er geen bezwaar tegen heeft als ik nog op dit forum kan komen lezen en posten
plopje Wrote:ik zit er zelf ook zwaar aan te denken om voor d-day uit sd te stappen.
het is niet zo dat ik graag wil, maar ik heb niet de kracht om iets van betekenis te zijn tijdens d-day
sd zal uiteraard altijd warm blijven en ik hoop ook dat men er geen bezwaar tegen heeft als ik nog op dit forum kan komen lezen en posten

volgens mij blijft iedereen toegang tot het forum houden, zodat we elkaar lekker kunnen vertellen hoe het er in de diverse allianties aan toe gaat...
Was wel mijn idee Wink
Ik doe wel als laatste het licht(hé, deja vu) uit.....

of te wel, ik blijf en ze zullen me moeten vernietigen om SD van de kaart te krijgen.
Hehe, ik heb een aanbod binnen van TwT....

Wel lachen om dan een soort 'underground-SD' te houden... :lol:
Fabian Wrote:Hehe, ik heb een aanbod binnen van TwT....

Wel lachen om dan een soort 'underground-SD' te houden... :lol:

ze wilden mij liever in UDT hebben (had aangegeven dat ik ook met hen contact had), zodat ik die wat omhoog kan pushen Wink
TwT wou jou liever in UDT ? Oké...

Mij willen ze dan in plaats van Sinterklaas, ook omdat ik met buren NazGul en Asperge dan meteen een soort 'cluster' heb...
ik heb ook weer meer UDT-ers om me heen zitten. En al redelijk goed contact met de coordinator van UDT, dus die zal wel aan TwT aangegeven hebben dat hij mij erbij wilde Wink

kreeg nl ook al meteen de vraag of ik adviseur of warlord wilde worden (wat dat ook in mag houden)
ik ga ook hoogstwaarschijnlijk naar TwT dus dat wordt nog gezellig dan samen met phoebus erbij als het goed is Wink
Ha ik zit nu bij UDT. En aangezien UDT en twt een alliantie hebben, kan het daar nog erg gezellig worden.
Knikker me maar uit de alliantie dan ga ik daarna eens een fatale aanval plegen op een grote jongen in de buurt.
Je kunt jezelf uit de alliantie halen via je profiel. Wie ga je meppen?
Vietjes Wrote:Knikker me maar uit de alliantie dan ga ik daarna eens een fatale aanval plegen op een grote jongen in de buurt.

Wacht anders nog even twee dagen. Bouw nog wat troepen en ga vrijdag lekker los.............
Houdi,

Ben nu erg druk met verbouwen van m'n nieuwe huis en kreeg weer oproepje van Mr.II. Ga ik toch wel op in. Verder zal ik SD altijd ter harte zijn met hulp of andere zaken en bedank ik iedereen voor de hulp en de steun =D> =D>

Succes verder :Big Grin
Ik kreeg vandaag weer een uitnodiging van Josjewah en later van baskip. Allebei Mr. Ik word er een beetje moe van. Er is kennelijk weinig onderling overleg daar.
JOshewah wilde evt wel onderhandelen over een complete overgang van de rest van SD naar MR. Heb hem maar verwezen naar de diplo
Hoef Wrote:JOshewah wilde evt wel onderhandelen over een complete overgang van de rest van SD naar MR. Heb hem maar verwezen naar de diplo

Wat denk je zelf?! Ik ben dan wel niet de diplomaat, maar een complete zal het zeker niet worden.
Ruuuuuustig! Heb ik gezegd dat ik vóór was? Die ongestructureerde 30-ers ook... :razz:
Hoef Wrote:Ruuuuuustig! Heb ik gezegd dat ik vóór was? Die ongestructureerde 30-ers ook... :razz:

Ja sorry, heb net een mars en een cola op, dus de suikers gieren weer door mijn lichaam.
Zozo, wilde avond
speciaal om adder te pesten

IK BEN VOOR alleen het beste voor de SD Clan

Mr. SD #-o
Hoef Wrote:Zozo, wilde avond

:lol:
Die tijd is geweest. Nu gewoon de hele avond hangen voor de PC
Hoef Wrote:JOshewah wilde evt wel onderhandelen over een complete overgang van de rest van SD naar MR. Heb hem maar verwezen naar de diplo

Dat heeft hij ook aan mij voorgesteld,maar omdat ik geen SD-lid meer was en het nog onduidelijk was hoe het verder zou lopen heb ikde boot afgehouden en hem naar SD verwezen.

Adder heeft mij weer uitgenodigd voor SD. Ik wil graag weer terug, maar alleen als jullie denken dat het veilig is. Na die ene scoutactie van mijn NAVO-buurman MasterT en mijn IGM-wisseling heb ik niets meer van NAVO vernomen. Hij klaagde zelfs bij mij dat hij zomaar werd aangevallen door Adii. Hij dacht dat ik er achter zat.... Ik heb hem zelfs hulp aangeboden, die hij nog aangenomen zou hebben ook, als het niet al te laat was geweest. Ik denk dat het met een sisser afloopt. Box en Dre zitten inmiddels bij PIA, dus die hebben niets te vrezen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15