FTM Forum

Full Version: Travian Deelnemers
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Hehe. Ik heb ongeveer 600 scouts van hem neergezet in 133/-133. Daar waren ze na een paar uur allemaal uitgemoord. Volgens mij heeft Nwankwo nu ongeveer 4500 imps lvl 20 rondrennen en nog eens 1000 met een lager level.
Ben nu bij Needle ook ff aan het doorbouwen voor de aanval

In training Duur Klaar
20 Imperiaan 3:01:29 01:51
93 Imperiaan 17:12:30 16:02
177 Imperiaan 44:12:10 19:01

Allemaal voor duvelske!
Berend Botje Wrote:Ik kreeg weer het volgende aanbod, wat vinden jullie er van?

Berend Botje,

Ik zie dat SD eveneens te maken heeft met een gigantische leegloop en dat jullie niet meer zijn wat jullie geweest zijn.

Wij als -SUP HG- willen jullie graag allemaal onderdak bieden voor de laatste weken, zodat we toch nog de laatste weken nog even een lolletje kunnen trappen op deze aflopende server.

Ik hoor graag van je of jij en misschien je alliantiegenoten hier brood in zien.

MvG,
Jsolid

Mijn buurman die mij altijd heel lief versterking stuurt zit bij SUP HG ... Hij heeft het mij ook al eens gevraagd, maar ik blijf gewoon lekker bij SD tot het einde!!
Ik ben eindelijk op Firefox overgestapt, nadat de Avantbrowser die ik al jaren naar volle tevredenheid gebruikte, vreemde kuren begon te vertonen. Nu schijnen er voor Travian allerlei handige tooltjes en add-ons te bestaan die speciaal voor Firefox. Ik heb al wel gezocht, maar nog niets zinnings gevonden. Kan iemand mij een overzichtje met links of zo verschaffen? En heb ik wat aan die Grease Monkey? Die had ik wel geinstalleerd, maar ik wist niet wat ik er mee moest.
Ik heb grease monkey zelf nog nooit gebruikt. Weet wel dat het officieel verboden is, maar dat ze het toch niet kunnen checken. Ik geloof dat het ongeveer hetzelfde is als de plusfuncties (zien wanneer iets klaar is en zien wanneer je genoeg grondstoffen hebt), meer weet ik er ook niet van.
Als ik het goed begrijp kan je met behulp van Greasemonkey allerlei scripts installeren, maar ik weet niet welke en hoe dat moet.
Ik gebruik het zelf niet, maar wellicht dat je hier wat meer info kunt vinden....


Dit is van een forum geplukt....

Quote:Als je greasemonkey hebt geïnstalleerd, moet je echt ff op deze link kijken. Ik heb de mod kit, en de battle analyse geïnstalleerd. Ziet er strak uit, en werkt fantastisch.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://del.icio.us/js3b/greasemonkey">http://del.icio.us/js3b/greasemonkey</a><!-- m -->

Je moet eenmalig ff op alle dorpen klikken, en dan berekent ie de productie enzovoort. Verder geven groene balletjes bijvoorbeeld aan dat je iets bouwt in dat dorp, en rode dat je niets bouwt, terwijl dit eigenlijk wel mogelijk is. Blauwe balletjes geven aan dat je niks KAN bouwen omdat je de grondstoffen niet hebt. Linker balletje zijn grondstoffen, en rechter gebouwen in je dorp. Verder is de battle analyser erg goed en uitgebreid.
Bedankt, dit werkt inderdaad bij de battleanalyser. Die andere niet, maar misschien komt dat doordat ik nog maar 1 dorp heb.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.denibol.com/proyectos/travian_beyond/travian3.user.js">http://www.denibol.com/proyectos/travia ... n3.user.js</a><!-- m -->

deze zou ook moeten werken
Grappig om dit allemaal weer eens na te lezen, het was een eer met jullie gestreden te hebben. Daarbij hebben we ook veel lol gehad =D>

Blijft natuurlijk een gigantisch kutspel :wink:

Succes allemaal!

ps: dit blijft de mooiste smilie van allemaal (hehe)
DD, speel je nog?
Nee al heel wat maanden niet meer. Vond het best een leuk spel in het begin maar elke dag je freaking dorp bijhouden breekt je echt op. Daarnaast zuigen ze zoveel mogelijk geld eruit met die GOLD introductie. Weet niet of ik ooit nog ga spelen ook.

Ben eigenlijk best een fanatieke wow speler op dit moment. Voor de kenners:

kara, gruul, za, ssc, doom lord kazzak clear. op dit moment al'ar en kael (loot reaver en astromancer was een eitje) laatste hindernissen totdat we mount hyjal binnen kunnen :8: Onze guild gaat als een trein daar te bedenken dat we 2 maanden geleden voor het eerst ssc en tk binnen stapten.
welke server? Skullcrusher hier, horde uiteraard...

wij hebben gisteren eindelijk gruul neergekregen (was de 1e serieuze try waar ik bij was Wink), kara op farm en bij de 1e ZA try is in ieder geval de bear boss neergegaan.
Ik woon nog steeds in Amerika (tot half december) dus ik speel of een server daar. Zit erover te denken om de europese versie te kopen en mijn caracter over te zetten. Tijdverschil is drama met raiden.

Zoek nog een leuke europese server dus, iemand tips :wink:

Ik speel horde uiteraard ook. Undead warlock FTW!

5K arena points opgespaard ook dus kom maar op met season 3 Hakkuh
T00L Wrote:http://www.denibol.com/proyectos/travian...n3.user.js

deze zou ook moeten werken

Prima, werkt uitstekelbaars.
Detecteddestiny Wrote:Nee al heel wat maanden niet meer. Vond het best een leuk spel in het begin maar elke dag je freaking dorp bijhouden breekt je echt op. Daarnaast zuigen ze zoveel mogelijk geld eruit met die GOLD introductie. Weet niet of ik ooit nog ga spelen ook.

Ben eigenlijk best een fanatieke wow speler op dit moment. Voor de kenners:

kara, gruul, za, ssc, doom lord kazzak clear. op dit moment al'ar en kael (loot reaver en astromancer was een eitje) laatste hindernissen totdat we mount hyjal binnen kunnen :8: Onze guild gaat als een trein daar te bedenken dat we 2 maanden geleden voor het eerst ssc en tk binnen stapten.

Hehe, dit verhaal voor mij als noob......snap er geen hol van!

Maarre DD, het was altijd gezellig :wink:
fuck het WW van 75 akpot geschoten, ach was er 1 van de 3 binnen de ally, en er stond nauwelijks defence :lol:
jeetje wordt dit spel nog steeds gespeeld
Volgens mij slechts door een enkeling...Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben Wink
Lib Wrote:Volgens mij slechts door een enkeling...Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben Wink

ja ik ook, begin er zeker niet meer aan
hehe met zn 7enen op een account en ik hoef alleen op zaterdag en zondag ochtend wat te klikken, vind het wel prima en is best grappig.
Bocaloca Wrote:hehe met zn 7enen op een account en ik hoef alleen op zaterdag en zondag ochtend wat te klikken, vind het wel prima en is best grappig.

dat heb je dan wel goed voor elkaar. maar alleen kost te veel tijd
Bocaloca Wrote:hehe met zn 7enen op een account en ik hoef alleen op zaterdag en zondag ochtend wat te klikken, vind het wel prima en is best grappig.

Met z'n 7enen? Ik dacht juist gehoord te hebben dat het beter met je ging ? :wink:
:lol: heel scherp Bumme :lol:
Lib Wrote:Volgens mij slechts door een enkeling...Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben Wink

:oops:
Saartje Wrote:
Lib Wrote:Volgens mij slechts door een enkeling...Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben Wink

:oops:


jezus, onder welke steen ben jij vandaan gekomen?
welke server?welke naam? evt hulp nodig?
Undecided

Dat billengezichtje heb ik gemist!!!
Adder Wrote:
Saartje Wrote:
Lib Wrote:Volgens mij slechts door een enkeling...Ik ben blij dat ik van die verslaving af ben Wink

:oops:


jezus, onder welke steen ben jij vandaan gekomen?
welke server?welke naam? evt hulp nodig?

Een grote steen!!!
en dat zeg ik niet...... voordat je het weet zit je er weer midden in!!!
(alhoewel naam en ww hetzelfde zijn gebleven!!! Maar de servernaam krijg je niet... ;-))
sorry....het is sterker dan mezelf :oops:
Undecided
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15