FTM Forum

Full Version: Zweeler Tennis games
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Zo ik ben al klaar zowat met Berdych, Nalbandian en Isner Angry
hier ook berdych...gelukkig geen isner en nalbi
Berdych heb ik ook, maar hier is het minder erg. Op het nipertje nog Gasquet als alternatief aangeklikt, die mag nu de kwartfinale gaan halen.
Tomic eraf...Lopez bijna eraf...

Was bang voor slechte prestaties bij de vrouwen...maar bij de mannen valt het al tegen
Het is wel het toernooi van de verrassingen. In andere toernooien waren er altijd wel een paar die na de 1e ronde 25 spelers over hadden, nu is het maximum 22.
Ik ben er gewoon al netjes 8 kwijt hoor.
Je bent niet de enige...wat een slachtveld
Ik ben nog niemand kwijt! Hakkuh
Washington is nog niet bijgewerkt bij zweeler jaarspel.

Laat ik daar nou Dolgo, Querrey, Anderson oa hebben Cool
Ik zie nu pas dat ik Haas ook heb Hakkuh
@ Buurs:

We hebben onze overzichten voor de teams aangepast bij de jaarspellen. Big Grin Zoals beloofd...

Voor de liefhebber staat het Western Southern Open live.
thanks.

stuk overzichtelijker.
Buursweek niet normaal met 118 punten!

In on ze subleague met 13 mensen staan er een aantal redelijk voor
14e Madame 1 (wie is dat)
17e Buurs
21e Stille 1

De nrs 1 tm 20 pakken geldprijzen
Hakkuh
Heb maar weer eens een teampje gemaakt.
Wel in 5 minuten, maar zo moeilijk vond ik het niet.
Doet FTM nog mee met een sub league voor de US Open of zijn de vrouwen erbij, toch te lastig Tongue
Vrouwen en lastig, die combinatie triggert me.
Lol Smile
Doe niet mee. Volg het de laatste weken ook niet veel meer en van de US Open ga ik ook niet veel zien denk ik
11e bij Cincinnati, top 10 prijs. Klote.
Ik sta ruim 1e bij de us open en ik sta 5e in het algemeen klassement Hakkuh
Kijk die Buurs eens gaan! 4e plek, netjes hoor
Wat een spanning. Hoofdprijs een voetreis naar rome?
Jammer van Soderling, anders had hij nog hoger gestaan. Monfils heeft ook niet veel klaargemaakt maar die hebben ze allemaal bovenin.

Volgend jaar doe ik zeker weer mee.

(13-10-2012, 11:13 AM)centre court Wrote: [ -> ]Wat een spanning. Hoofdprijs een voetreis naar rome?

Hoofdprijs is 175 euro, dus als je daar een goed stel schoenen van koopt zul je Rome wel halen.
Soderling is gisteren overigens pappa geworden maar dit geheel ter zijde
6e op dit moment

3e plek is erg dichtbij.

soderling was een gokje.
ik had verwacht dat hij in mei/juni wel weer zou spelen.
ook deze week heb ik weer een aardig team in de strijd met:

Davy
Dimitrov
Youzhny
Gasquet
Anderson
Del Potro

Querrey
Hewitt
Cilic
Raonic
Dolgopolov
Simon
Isner
wat een spanning
Uiteindelijk 10e geworden en daarmee 50 euro.
Ik weet dat jullie meer van de heren zijn, maar het WTA Tennisjaarspel 2013 voor de dames staat nu live. Het ATP Tennisjaarspel 2013 zal vandaag/morgen volgen.

We gaan proberen goede promotie plekken te zoeken, zodat er meer spelers en dus meer prijzen komen. Smile

In Italie hebben we er nu 1, en zijn op zoek naar goede advertentieplekken in Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie en Nederland. Als iemand tips heeft dan horen we dat graag.

Ook willen we wel graag FTM sponsoren met prijzen. Wij sponsoren meer gratis spellen op forums. Bijvoorbeeld: We geven 100 euro aan prijzen. Deze zullen dan als bonus op iemand zijn Zweeler account worden gezet. Deze bonussen zullen dan wel gebruikt moeten worden om mee te spelen, maar als je daar dan wat mee wint dan, dan kan je het uit laten keren.

Ik hoor wel of er interesse voor is, dan kunnen we het uitwerken. Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18