FTM Forum

Full Version: Zweeler Tennis games
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Uiteraard heb ik Nadal. Daarnaast Ferrer, Potro en inderdaad een stel pannenkoeken.
Federer lijkt me geen slechte keuze, die kan ook zomaar de finale halen en in dat geval zal jij wel winnen.

Overigens is de deadline verschoven naar maandag 11 uur. dat vind ik raar. Als ik dat vantevoren geweten had, had ik waarschijnlijk niet meegedaan, omdat ik op die deadline afwezig ben.
O, dat wist ik niet.
Dan zullen de qualis ook wel te kiezen zijn, dan moet ik nog wel wat aanpassen.
Om even terug te komen op de deadline die is verschoven.

Onze tennisspellen zijn de enige die we af en toe verschuiven, omdat de qualifiers vaak nog niet bekend zijn en de organisatie vaak op zondag al 1 of 2 partijen uit de eerste ronde op het programma zet.

Het is dus kiezen uit 2 dingen die we eigenlijk niet willen. Geen qualifiers in je schema of 2 resultaten weten van de eerste ronde.

Tja... we hebben nu een paar gekozen om het door te schuiven, omdat we denken dat men liever alle qualifiers er ook bij heeft.

Ik heb al van Andre gelezen dat hij liever niet heeft dat het gebeurd, ben benieuwd naar andere meningen...Smile
Ik zou die deadlines vastzetten. Nu heb ik er een half uur aan gewerkt, maar moet ik het straks weer omgooien. Wist niet dat die deadline verschoven zou worden.
Ad Wim nu helemaal onderaan, 107e en laatste. Grappig, maar het zal ongetwijfeld nog veranderen. Ik sta er maar een paar posities boven.
Voor degene die nog mee willen doen met het Rome Open Spel. We starten nu wel op zondag om 12.00 uur. 6 partijen die al gespeeld waren vonden we net even te gek.

Veel succes,

Smile
Prima opzet zo, zowel qua deadline als qua idee van groepenverdeling tennissers.
Helaas moet ik zo weg, daarom is het niet gelukt een team samen te stellen.
En het lukt niet om in 5 minuten een team samen te stellen, omdat ook de dames meedoen. Daar zal ik me eerst in moeten verdiepen. Overigens wel een extra dimensie met dames.
Federer was best een goede keus vorige week, maar helaas miste ik Berdych voor een prijs.
Deze week weer voor de gebruikelijke namen gegaan. Ben benieuwd, heb er best een goed gevoel over.
Schiavone en Volandri er al uit na 1 dag, das nie best.
Toch verkeerde tactiek om voor Italianen te gaan.
Ik tot nu alleen Anderson kwijt, wa sook gene hele goede keus. Schiavone raakt dit jaar geen bal meer, verliest bijna alles 1e en 2e ronde. Ik heb er een goed gevoel
Wie doen hier verder aan mee behalve Ad en ik?

Team Stille:
1 Wawrinka, Stanislas E 1
2 Almagro, Nicolas C 1
3 Gasquet, Richard E 1
4 Stosur, Samantha B 1
5 Medina Garrigues, Anabel E 1
6 Isner, John C 1
7 Goerges, Julia D 1
8 Kerber, Angelique C 1
9 Nadal, Rafael A 1
10 Ferrer, David B 1
11 Azarenka, Victoria A 1
12 Djokovic, Novak A 1
13 Anderson, Kevin E 0
14 Cirstea, Sorana E 0
15 Errani, Sara D 0
16 Lisicki, Sabine D 0
17 Vinci, Roberta E 0
18 Williams, Serena B 0

Peter Beense:
1 Ivanovic, Ana E 1
2 Azarenka, Victoria A 1
3 Seppi, Andreas E 1
4 Goerges, Julia D 1
5 Gasquet, Richard E 1
6 Tipsarevic, Janko C 1
7 Kerber, Angelique C 1
8 Bartoli, Marion C 1
9 Berdych, Tomas B 1
10 Nadal, Rafael A 1
11 Stosur, Samantha B 1
12 Federer, Roger A 1
13 Jankovic, Jelena E 0
14 Lisicki, Sabine D 0
15 Schiavone, Francesca D 0
16 Vinci, Roberta E 0
17 Williams, Venus E 0
18 Williams, Serena B

Ad Wim:
1 Nadal, Rafael A 1
2 Isner, John C 1
3 Monfils, Gael E 1
4 Wawrinka, Stanislas E 1
5 Gasquet, Richard E 1
6 Bartoli, Marion C 1
7 Almagro, Nicolas C 1
8 Ferrer, David B 1
9 Djokovic, Novak A 1
10 Azarenka, Victoria A 1
11 Del Potro, Juan Martin B 0
12 Errani, Sara D 0
13 Jankovic, Jelena E 0
14 Lisicki, Sabine D 0
15 Pennetta, Flavia E 0
16 Schiavone, Francesca D 0
17 Volandri, Filippo E 0
18 Williams, Serena B
Gaat hem niet worden voor mij als Jankovic hier verliest.
Cirstea moet daar gewoon van kunnen winnen. Jankovic is niet veel meer
Cirstea 5-2 voor oin de 3e set en nu 5-3 0-30. Komop nou joh!
(15-05-2012, 01:02 PM)Stille Wrote: [ -> ]Team Stille:
6 Isner, John C 1

Ad Wim:
2 Isner, John C 1

Ontzettende kenners!
Het gaat nu ietsje beter. Bij de dames gaat het kut, en Monfils was jammer, maar al m'n toppers zitten er nog in.
Hopelijk gaan Radwanska en Wozniacki er hier uit, en wint Bartoli.
3e plek momenteel maar zegt nog weinig. Om dit spel te kunnen winnen heb je een dosis geluk nodig en moet alles goed vallen (de zogenaamde Ad week)
Doe je nog mee Stille?
Geen tijd/mogelijkheid gehad helaas.
Sorry mensen maar het lukte deze keer niet
Gelukkig is Azarenka nog door... anders was het al gelijk verpest. Maar gegokt door haar als winnares te kiezen, want wilde eigen S. Williams, maar gezien het feit dat ze bij Sharapova in het kwart zit (waar ze dit jaar wel gewoon van won), durfde ik het risico niet te nemen. Roddick kwijt, maar logisch.. Gokje geweest, kon beter Klizan nemen.
Ik heb een subleague aangemaakt voor het Wimbledon spel

naam en wachtwoord is ftm
Zal ik nog een paar man vragen of ze ook meedoen? Met altijd maar 5 in de subleague win je het subleague klassement niet.
Prima idee
Kan morgen toch ook nog een team maken op zweeler of niet? Vandaag kom ik er niet meer aan toe.
Ja dat kan
Heb mijzelf ook toegevoegd
We hebben nu precies 5 man, maar meedoen kan nog tot 12.30 uur.
Komop jongens ik was ook zo klaar. Gewoon effe de sheeter bij leggen en wat aanklikken
Ik maak wel ff een team
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18