FTM Forum

Full Version: Zweeler Tennis games
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Geen Nadal?
Beetje spreiden over de spelletjes. Bij ATP heb ik bijv Djokovic als winnaar
Peter Beesnse:
1 Dolgopolov, Alexandr E 1
2 Raonic, Milos E 1
3 Anderson, Kevin F 1
4 Isner, John D 1
5 Granollers, Marcel G 1
6 Nadal, Rafael A 1
7 Federer, Roger A 1
8 Del Potro, Juan Martin B 1
9 Azarenka, Victoria A 0
10 Bartoli, Marion C 0
11 Cibulkova, Dominika F 0
12 Ivanovic, Ana E 0
13 Jankovic, Jelena E 0
14 Kirilenko, Maria F 0
15 Kuznetsova, Svetlana F 0
16 Li, Na C 0
17 Lisicki, Sabine E 0
18 Nalbandian, David G 0
19 Nieminen, Jarkko G 0
20 Pavlyuchenkova, Anastasia F 0
21 Peng, Shuai F 0
22 Pironkova, Tsvetana G 0
23 Radwanska, Agnieszka B 0
24 Wickmayer, Yanina E 0
25 Zvonareva, Vera D 0
Nadal, Rafael 0
Azarenka, Victoria 0
Barthel!
Hele goede winst. Die gaat ver komen denk ik! Super talent!
Zeker. Had eerst Jankovic, maar ben blij dat ik die heb gewisseld voor Nishikori.
Beetje jammer van Jankovic. Maar dubbele belangen... Sta met WTA op zweeler 5e en heb daar Barthel. Vinci heb ik ook op jaarspel, Pironkova ook, maar Pironkova ook in Miami... Tja.
Miami spel gaat prima, alleen Llodra tot nu toe kwijt.

Alleen beetje jammer dat ik deze week een drama ga beleven qua jaarspel. Al kwijt : Goerges, McHale, Pironkova, Pavlyuchenkova (drama dit jaar elke keer 1e ronde out), Errani, Jovanovski en in de Q ook al Barrois, Bratchikova en Robson kwijt geraakt,
Azarenka, Radwanska, Benesova, Barthel, Lisicki, Keys en Muguruza Blanco en V Williams alleen nog over. Stond in de top 3 weken geleden maar door hopeloos falen ver weg aan het zakken
Ik ben ook wel tevreden, alleen Erakovic en Nieminen kwijt.
Gaat nog steeds prima, maar finale Djokovic-Nadal is essentieel.
Gaat zeker prima :-) 1e!
Als Sablikova gewoon de 1500 had geschaatst en op haar gemak 9e was geworden, had ik ook eindelijk eens een Zweeler spel gewonnen. Maar het blijft maar niet lukken. Verkeerde topic, dat wel.
Raonic kwijt, Berdych kwijt en een aaantal spelers/speelsters die ik niet heb gaan door. Dan zak je direct weg. Bijna alles moet goed vallen op zo'n toernooispel te winnen
Ben je iets meer genaderd en zelfs nog gestegen ondanks Berdych en Pennetta OUT (ik neem aan dat iedereen Raonic had).
Denk dat ik nog steeds wel goed kan scoren bij Djoko-Nadal en winst Azarenka.
In 1 dag van plek 1 naar 22. Hier hoef ik dus voorlopig niet meer naar te kijken
Ad Wim Wrote:Ben je iets meer genaderd en zelfs nog gestegen ondanks Berdych en Pennetta OUT (ik neem aan dat iedereen Raonic had).
Denk dat ik nog steeds wel goed kan scoren bij Djoko-Nadal en winst Azarenka.

Mooi dat je in dit topic voor Nadal bent Ad! Samen juichen!
Inmiddels gestegen naar plek 11. Maar wil ik echt kans maken, moet Li van Sharapova winnen.
Dat gaat ook gebeuren denk ik. Sharapova was gisteren niet best. Li heb ik alleen de laatste set van gezien en die was behoorlijk. Ik ben met Federer compleet weg nu
Ik heb geen zin om alle teams uit te pluizen, maar bij Djoko d. Nadal en Azarenka d. Li kom ik een heel end.
Zou echt heel goed kunnen maar ik denk dat Radwanska de finale gaat halen. Succes man!
Ook goed, die heb ik ook. Maar dat kost me de punten van de winnaar.
Maar goed, we zien het wel. Bedankt.
Ik sta nu 11e en nr 1 in de week.
Ad gaat hier gewoon effe een prijs pakken. Ziet er goed uit!
Ik heb trouwens Monaco in het jaarspel van de ATP :eten:
Nou, ik baalde juist van de winst van Sharapova op Wozniacki, want Sharapova is nu wel een misser.
En als Nadal vanavond verliest, zal ik ook wel buiten de prijzen vallen.
Ja daar baalde ik ook van voor het jaarspel. Maar goed : ik ga nog steeds uit van finale djoko-rafa en ik geef Radwanksa morgen een hele goede kans tegen Mrs kreun
Op basis waarvan zie jij Nadal nog winnen?

Dat worden vanavond enorm lange rally's.
Als het een 3-setter wordt, dan gaan ze over de 3 uur...

Het zou een bonus zijn, maar verwacht er niet al teveel van.
Als ik Nadal live zie spelen gaat het vaak fout en aangezien ik het vanavond niet zie zal ie dus winnen :eten:
[-o<
Tuurlijk wint Rafa dat.
Ad Wim Wrote:Nou, ik baalde juist van de winst van Sharapova op Wozniacki, want Sharapova is nu wel een misser.
En als Nadal vanavond verliest, zal ik ook wel buiten de prijzen vallen.

Nadal verliest, buiten de prijzen bij Zweeler.
Nadal wint, buiten de prijzen bij FTM.

Win-win, verlies-verlies of win-verlies situatie?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18