FTM Forum

Full Version: Zweeler Tennis games
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Dit laatste zou ik even met Mac opnemen via PM. Of in het topic FTM 2013 plaatsen.
Idd even met Mac overleggen, maar daar is vast wel interesse in denk ik.
Ik had het FTM topic nog niet gelezen, maar nu ik dat lees, snap ik dat even contact moet opnemen.

Ik mail hem nu meteen! Smile

Ondertussen hebben we net ons ATP Jaarspel 2013 live gezet. Icon_mrgreen
Ik doe zeker weer mee, moet mijn drama jaar even proberen te verbeteren!
Ik zal er eens naar kijken. Ik hoop dat het dit keer beter in elkaar zit dan vorig jaar.
Toen was het zo straightforward dat de verschillen vooral in geluk zaten wmb.
Bij elk spel heb je geluk nodig Smile, maar we hebben inderdaad wel wat dingen aangepast. Dat hadden we vorig jaar al vrij snel door en ook al meteen bij het WTA toernooi ingevoerd.

We denken nu een betere balans te hebben dan vorig jaar tussen budget en het aantal spelers wat je mag kiezen. En we hebben weer wat extra 250 toernooien toegevoegd.

We willen ook graag bij elk toernooi een speelschema er bij zetten zodat je beter kan zien welke van jouw tennissers nog meespelen in een toernooi. We hebben dat speelschema al bij de losse spellen, maar zal nu toegepast worden op het jaarspel.

Ook gaan de punten nu per ronde verdiend worden ipv dat je punten krijgt als iemand wordt uitgeschakeld. Het punten effect is hetzelfde, alleen kijkt het wat prettiger als je naar een stand kijkt. :-)
O ja, dat was het ook; dat niet alle toernooien meetelde.
Goed dat je nu wat hebt toegevoegd, maar waarom niet gewoon alles meetellen?
Ja dan krijg je LTM van ons :-)
(04-12-2012, 03:31 PM)Ad Wim Wrote: [ -> ]O ja, dat was het ook; dat niet alle toernooien meetelde.
Goed dat je nu wat hebt toegevoegd, maar waarom niet gewoon alles meetellen?

Eigenlijk geen slechte vraag :-) We hebben nu de meest interessante, volgens onze bescheiden mening, er aan toegevoegd. Er zijn wel een paar 250 toernooien, waar de bezetting erg magertjes is.

Ik voorzie wel in de toekomst dat we de tennisuitslagen verder gaan automatiseren (Uitslagen worden dan ingekocht). Niet alleen de uitslagen maar dan zetten we ook meteen een live score op de site en automatische update. Alleen kost dat best veel op het moment nog, en dus doen we alles nog steeds met de hand dit seizoen. Zodra we de updates hebben, zullen we waarschijnlijk alle 250 toernooien aan het spel aan toevoegen. Rustig opbouwen :-)
We hebben nu de speelschema's ook toegevoegd bij het dames jaarspel.

Mooie extra toevoeging om het spel te volgen. Kijk maar eens bij de dames: Speelschema

En de puntentelling is ook aangepast zodat je punten krijgt per ronde, ipv wanneer je werd uitgeschakeld.

Op naar het herentoernooi volgende week. Het zou mooi zijn als FTM een subleague vol krijgt. Smile
Ik zag het. Ziet er erg netjes uit! Hulde

Zal over mannespel nadenken. Eigenlijk wilde ik maar aan max 3 spellen meedoen (ctm, ltm en zweeler dames) Al die verschillende belangen Smile
Ik heb me aangemeld voor dames en heren.
Wat is de deadline voor heren? Dames laat ik schieten.
Aanstaande zondag.
Ik heb zelf een team waarmee ik aardig tevreden ben.
Subleague aangemaakt.

FTM, ww: stille
Ik ben d'r ook weer bij, vorig jaar was niet best, nu toch weer vrij snel een team gemaakt maar wel met de lessen van vorig jaar. Top 50 zou mooi zijn!
Verder geen deelnemers van het forum?
Ik misschien nog wel, maar nog niet verdiept. Aantrekkelijk spel? Kun je je als "kenner" onderscheiden? Verhouding inleg en prijzenpot in orde?
Kun je je als "kenner" onderscheiden? Naar mijn mening wel, maar de geluksfactor is best hoog omdat je met een team een heel jaar moet spelen.

Verhouding inleg en prijzenpot in orde? Ongeveer 280 deelnemers en een prijzenpot nu van 1.000 euro. Dus van je 7 euro gaat er ongeveer 4 naar de prijzen. Dat kan geloof ik nog naar boven worden bijgesteld.
Beetje hetzelfde idee als LTM.
Vorig jaar ben ik 10e geworden en heb 50 euro gewonnen.

Daarom speel ik nu met 2 teams.
Prijzenpot inmiddels naar 1.200 euro, en de uitkering van de prijzen is altijd 60% van de betaalde teams (nooit minder). Op dit moment is het 90% (bij 189 betaalde teams) maar wij schatten in dat er nog wel wat teams bij komen en betaald worden. Is dat niet het geval, dan is dat ons risico.

Prijzen
Het totaal aan prijzengeld in ATP Tennis Jaarspel is: € 1.200,00
Algemeen klassement
Positie Bedrag
1 € 175,00
2 € 130,00
3 € 100,00
4 € 85,00
5 € 75,00
6 € 70,00
7 € 65,00
8 € 60,00
9 € 55,00
10 € 50,00
11 € 45,00
12 € 40,00
13 € 35,00
14 € 30,00
15 € 25,00
16 € 20,00
17 € 20,00
18 € 15,00
19 € 15,00
20 € 10,00
21 € 10,00
22 € 5,00
23 € 5,00
Subleague klassement
Positie Bedrag
1 € 30,00
2 € 20,00
3 € 10,00
Zal er morgen ook nog eentje maken
Zo het is gelukt. Nu 5 man in de SL
Ik meld me straks ook even aan.
Wat is Monfils belachelijk duur zeg in Zweeler.
Wanneer deadline?
(05-01-2013, 01:42 PM)centre court Wrote: [ -> ]Wanneer deadline?

Hij staat nu op 23.00 uur zondagavond, alleen denk ik dat het net als vorig jaar iets later gaat worden, omdat er nog wat kwalificaties gespeeld moeten worden. We wachten de officiële tijden nog even af me dan passen we het morgen wel aan.
(05-01-2013, 11:12 AM)rhubarb Wrote: [ -> ]Wat is Monfils belachelijk duur zeg in Zweeler.

Als we de ranking aanhouden dan zou hij inderdaad een stuk goedkoper moeten zijn. Alleen proberen wij met de waarde bepaling ook rekening te houden met spelers die lange tijd geblesseerd zijn geweest en eigenlijk veel hoger horen te staan op de ranglijst.

Wij denken dat Monfils dit jaar toch wel weer zo goed gaat presteren dat hij aan het einde van het jaar weer in de top 30 staat.

En 99 teams, op dit moment, denken zelfs dat hij het nog beter gaat doen dan wat Zweeler heeft ingeschat Wink
Prijzen naar 1.300 euro nu Big Grin
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18